Er wordt dus wel alvast serieus naar gekeken, schrale troost, maar toch, wie weet. . .quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft morgen een gesprek met de anesthesist, misschien werpt dat vruchten af.
Meanwhile in Riyad.
[ afbeelding ]
Laten we het hopen, stomme ziekenhuizen tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft morgen een gesprek met de anesthesist, misschien werpt dat vruchten af.
Meanwhile in Riyad.
[ afbeelding ]
Joh, voorpagina Telegraaf, paar foto's op rijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef hondjes het volgende:
Heb je streams NMNS , wat is dit., geef anders even linkje.
Jammer.maar gelukkig hebben we de pics nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, voorpagina Telegraaf, paar foto's op rij
En dan iedereen alle crap die ze van die sicko tot nu toe ontvangen bundelen en aangifte doen bij de politie van Enkhuizen. Dat worden dan best een hoop aangiftes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:03 schreef BrandX het volgende:
jongens, willen jullie ons ''helpen'' door elk kloonvermoeden van onze ''vriend'' ff te melden via TR of via PM aan Klonk, HW en moi? Thanks
In de onderwerpregel Neo zetten en in de post de naam van de kloon is voldoende
Het zwaar onderbetaalde Indiaase dienstmeisje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, echt kicken. Wie stofzuigt er, jij of zij?
Jah, aangifte van wat? Hoop gelul in de ruimte, daar tillen ze hun reet echt voor uit de auto of de bureaustoelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:10 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan iedereen alle crap die ze van die sicko tot nu toe ontvangen bundelen en aangifte doen bij de politie van Enkhuizen. Dat worden dan best een hoop aangiftes.
Arm kindquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef Coos het volgende:
Het zwaar onderbetaalde Indiaase dienstmeisje.
Neuh, in NL niet.... moeten we niet op Curaçao aangifte gaan doen?? Dan komt er misschien nog een maandje schoffelen uit voortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, aangifte van wat? Hoop gelul in de ruimte, daar tillen ze hun reet echt voor uit de auto of de bureaustoel
Burp! Al op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal Cc vandaag nog pannenkoeken gaan eten?![]()
Winnaar eetwedstrijd stikt in pannenkoek
Ik koop al tijden tien loten (1/5), maar win nooit iets dat de moeite is, tegen beter weten in blijf ik ze maar aanschaffen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi Fok!![]()
Tis de tiende vandaag. Heb geïnvesteerd in de staat(sloterij). Binnenkort vakantie, of verder dromen
![]()
Net de site bekeken, helemaal nietsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik koop al tijden tien loten (1/5), maar win nooit iets dat de moeite is, tegen beter weten in blijf ik ze maar aanschaffen.
Voorlopig geniet ik maar van een mooie wedstrijd, Real - Liverpool
Ooit 5000 euro gewonnen, en toen had ik de hoop dat er elk jaar een nul achter zou komen, maar nooit weer een mooi bedrag gewonnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik koop al tijden tien loten (1/5), maar win nooit iets dat de moeite is, tegen beter weten in blijf ik ze maar aanschaffen.
Voorlopig geniet ik maar van een mooie wedstrijd, Real - Liverpool
Nee, waarschijnlijk nog steeds hoopvol, net als ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ooit 5000 euro gewonnen, en toen had ik de hoop dat er elk jaar een nul achter zou komen, maar nooit weer een mooi bedrag gewonnen![]()
of ben ik nu ontevreden
Ik ooit eens in de illegale lotto iets van 2500 euro. In de Staatsloterij nooit echt meer dan 100!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ooit 5000 euro gewonnen, en toen had ik de hoop dat er elk jaar een nul achter zou komen, maar nooit weer een mooi bedrag gewonnen![]()
of ben ik nu ontevreden
Uitslag al bekend? Ik zal straks eens kijken, eerst voetballen, 3-0quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk nog steeds hoopvol, net als ik![]()
Dan zijn we lotgenotenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef blomst het volgende:
Helaas heeft u in deze trekking geen prijs gewonnen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zijn we lotgenoten![]()
Volgende maand dan misschien...![]()
Ben er weg van.
Ciao
Iemand met voor-, achternaam én adres noemen en dan zeggen dat-ie zijn buurvrouw verkracht en mishandelt.quote:
Va bene NMNSquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
19 euro hier en slaap lekker Ruud!
Ha Lies.quote:
Die zooi moet je ook niet eens in huis hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef CarOnline het volgende:
'n Avond.
Ik heb een dip, een enorme.
Ik zit zelfs chocola te eten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha Lies.
Het rijdende rechter topic was ook weer kicken!
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah kut, niet gezien, zou het al terug te kijken zijn?
Ik heb het normaal gesproken ook niet in huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zooi moet je ook niet eens in huis hebben![]()
Nu klinkt het als een alcoholist die naast een volle krat bier moet afkicken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef tuinfluiter het volgende:
@Volgers je zou iets met jouw kennis moeten doen, zoals jij zijn er niet veel, ik ben alleen Betty niet,
je had de verkeerde PM en ik ken alleen Hans anders van de gehoorapparaten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het normaal gesproken ook niet in huis.
Maar ik zou chocomuffins maken voor de jarige koters hier.
Dat worden nu gewone muffins![]()
Echt heerlijk, dat wel.
En nu wil ik chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |