Mooi!quote:
quote:Three days, 0 minutes and 51 seconds. 48 cigarettes not smoked, saving ¤ 11,37. Life saved: 4 hours, 0 minutes.
Hij heeft een hele tijd onder het-ero gepost. Heeft niemand hier melding van gemaakt, terwijl ik niet denk dat ik de enige was die die kloon in de smiezen had.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
Maar hij weet ook dat als hij elders post het vanzelf hier terecht komt. Alleen blijft het over het algemeen elders net iets langer staan, vandaar dat ie dat doet denk ik.
Doet heul niet zeer. Alleen met slapen is het een beetje (boel) lastig. De mijne was 2 jaar geleden ook kaput, precies bij de aanhechting aan het schouderblad. Hastikke doormidden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jeetje BQ, wat rottig, mijn dochter ook een keer gehad..
en doet verrekt zeer,
Probeer gewoon elk ziekenhuis, wat een gedoe tegenwoordig,
sterkte hoor.
Het kind was 4 jaar, en huilen, maar het is ook niet goed aangegroeid, je ziet nog steeds het bot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet heul niet zeer. Alleen met slapen is het een beetje (boel) lastig. De mijne was 2 jaar geleden ook kaput, precies bij de aanhechting aan het schouderblad. Hastikke doormidden.
Is door eigen schuld niet goed weer aangegroeid. (Ik had de mitella al na een week af overdag, alleen met hondje uitlaten en boodschappen doen had ik die maar om)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Jij bent niet echt goed in het opvolgen van doktersadviezen, is het wel LS?
Laat me raden, voor de aandachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(Ik had de mitella al na een week af overdag, alleen met hondje uitlaten en boodschappen doen had ik die maar om)
Nah, bij fietsen en lopen (dus als het niet ondersteund was) voelde je wel dat je arm zwaarder weegt als het lijkt.quote:
Denk wel, dat het bij kinderen, sneller geneest.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, bij fietsen en lopen (dus als het niet ondersteund was) voelde je wel dat je arm zwaarder weegt als het lijkt.
Ik had toen een fiets met terugtraprem. Dus geen probleem,quote:
Eventueel via werkgever spelen. De bedrijfsartsen hebben ook adressen om te bemiddelen en voorrang te krijgen bij medische ingrepen, tenminste bij ons bedrijf wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal, ze klimt al in de telefoon.
Cc, knap hoor.
het-ero was ook Neo? Dat wist ik niet.![]()
Ja, juist daardoor kan zij vermoedelijk langer wachten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Eventueel via werkgever spelen. De bedrijfsartsen hebben ook adressen om te bemiddelen en voorrang te krijgen bij medische ingrepen, tenminste bij ons bedrijf wel.
Ze heeft morgen een gesprek met de anesthesist, misschien werpt dat vruchten af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
Ja, heeft het bellen al resultaat gehad?
inderdaad voor WJquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar ik mij inmiddels afvraag of men de knie van WJ niet volledig heeft weg geschraapt of dat er een eventueel euvel is verholpen.
WJ, kom d'r eens in
Wo fucking hoo!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |