Ik had er ook al één klaar, andere was al 5 minuten dicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:52 schreef Marrije het volgende:
En ik maar wachten tot die LaPo zn topic opent. . .
Deze TT is voor de verandering ook weer eens fout. Er hoort geen spatie tussen de # en het volgnummer.quote:
* valt snikkend in de armen *quote:
Hé ouwe zeiksnor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze TT is voor de verandering ook weer eens fout. Er hoort geen spatie tussen de # en het volgnummer.
Je wil wat vragen, hè?quote:
quote:Two days, 21 hours, 19 minutes and 2 seconds. 46 cigarettes not smoked, saving ¤ 10,94. Life saved: 3 hours, 50 minutes.
Nee, ik vind dat juist veel mooier. Direct er tegenaan staat zó rómmelig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Als het storend is, die spatie tussen hekje en volgnummer, dan kun je vast wel in de FB vragen of dat anders kan.
*stoot dramatische kreet uit*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* valt snikkend in de armen *
Alles goed?
Als TS'er behoor jij je ongelovelijke grove fout zelf recht te zetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Als het storend is, die spatie tussen hekje en volgnummer, dan kun je vast wel in de FB vragen of dat anders kan.
Nou, dan ga ik ondertussen alvast maar even koken. Tot zo
Ik steek net een lekker shaggie op bij een lekkere mok koffie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je wil wat vragen, hè?
Ik geef gewoon antwoord:
[..]
Bah!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik steek net een lekker shaggie op bij een lekkere mok koffie.![]()
Een tegoedbon voor een dierenwinkel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi! dan ga ik even naar de dierenwinkel, een tegoedbon halen voor mijn schoonvader én een kadootje kopen in de naastgelegen Action![]()
Gelukkig kan ik vandaag met de auto, anders was ik wel heel sielug
En dan denk ik weer meteen aan Richard Gerequote:
Als ie dat wil ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een tegoedbon voor een dierenwinkel?
Wat kan ie halen dan, een hamster?
Echt? Ik aan Albert Heijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan denk ik weer meteen aan Richard Gere.
Oei, oh ja, was dat niet iets met een anus ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan denk ik weer meteen aan Richard Gere.
quote:
Ja getsie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, oh ja, was dat niet iets met een anus ofzo?
Oh geeft niet skattie. De boeken zijn nu volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
Kut, de voetbalplaatjes vergeten![]()
Sorry Buuv
Cc weet het. Ik niet.quote:
Ik ben het eigenlijk wel met Gert eens, dus ik vind het prima zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als TS'er behoor jij je ongelovelijke grove fout zelf recht te zetten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei, oh ja, was dat niet iets met een anus ofzo?
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ie dat wil ja.Maar het zal wel iets worden voor zijn aquarium. We hadden een dood te betreuren. De algeneter heeft het leven gelaten.
Echt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh geeft niet skattie. De boeken zijn nu vol![]()
dus ik stuur alle losse shit naar andere kinderen en dan is het weer beurd!
Nou, harstikke fijn meis!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahahahahahaha, het was echt precies zoeen.![]()
Ow wacht.![]()
Ja het was volkomen onverwachts, al heeft ie wel een dagje de rugslag geoefend. Maar we zijn nu wel zover in het rouwproces dat we aan een nieuwe toe zijn...
quote:Erotomanie is een vorm van waanstoornis. Bij deze psychische aandoening beeldt iemand zich in dat een ander verliefd op hem of haar is, romantische gevoelens koestert of openstaat voor romantische toenadering, terwijl daarvan in werkelijkheid geen sprake is. In de meeste gevallen gaat het om iemand met een hoge(re) sociale status (de baas, een filmster, een politicus, dokter, enzovoort). De aandoening wordt traditioneel ook wel het syndroom van De Clérambault genoemd, naar de Franse psychiater Gaëtan Gatian de Clérambault (1872-1934).
Hoewel er seksuele fantasieën op kunnen treden, is de waan meestal geïdealiseerd romantisch en geestelijk van aard. In veel gevallen zoekt de persoon daadwerkelijk contact door middel van telefoontjes, brieven of stalken.
In eerste instantie vertrouwt de patiënt erop dat er een liefdevolle relatie zal ontstaan. Als het object van de liefde al getrouwd is of een relatie heeft, wordt deze verhouding als liefdeloos en mislukt beschouwd. Als de patiënt zich er gaandeweg bewust van wordt dat er geen relatie zal ontstaan, wordt zij of hij vaak teleurgesteld en kwaad, soms zelfs wraakzuchtig. Soms projecteert de patiënt deze woede op het object van de liefde en is bang zelf het slachtoffer van wraakacties te worden. Dit kan op zijn beurt tot angst of paranoia leiden.
Erotomanie wordt in klinische omstandigheden het meest bij vrouwen geconstateerd, maar mannen zijn eerder geneigd naar hun ideeën te handelen. Hierdoor kunnen problemen met politie en justitie ontstaan.
Het zal je kind maar wezen.quote:
Ik pm forum@fok.nl gewoon met een link en dan kan ie overal opgespoord worden obv postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen druk ff op de TR met een linkje, dan kunnen we er wat aan doen. Niet iedereen leest overal mee.
Ja, rooie oortjes?quote:
Thanxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik pm forum@fok.nl gewoon met een link en dan kan ie overal opgespoord worden obv postgeschiedenis.
Ik hoop trouwens wel dat Neo mijn tig x verzonden info over erotomanie leest. Het zal net een spiegel zijn.
Nou echt hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, rooie oortjes?![]()
Zou het niet beter zijn om het hhier voortaan helemaal te negeren trouwens? Of is het daarvoor te entertaining? Want er zit nu iemand te F5-en en van de reacties te genieten, Ook negatieve aandacht is aandacht immers.
Dat weet ik wel zeker. Die gast is beyond help.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan had en heb je vermoedelijk een hoop zorgen?
Het boeit me eerlijk gezegd geen donder al zit ie zich met zijn broek op zijn enkels af te rukken op onze reacties. Ik word schijtziek van die erotomaan en dat mag ie weten ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
Ja, rooie oortjes?![]()
Zou het niet beter zijn om het hhier voortaan elemaal te negeren trouwens? Of is het daarvoor te entertaining? Want er zit nu iemand te F5-en en van de reacties te genieten, Ook negatieve aandacht is aandacht immers.
Sterkte.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die gast is beyond help.
Over kinderen gesproken. Mijn dochter is vannacht van de trap gevallen en heeft haar sleutelbeen gebroken, echt kut. Het bot steekt helemaal naar buiten maar ze opereren pas volgende week woensdag, eerder is er geen tijd/plek. Idioot gewoon.
Ja, nogal. Ze heeft zelfs morfine gekregen. Ik begrijp niet dat ze haar zo lang laten wachten, het gaat n.b. om een dagopname. Je hebt echt geen moer in te brengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Au beequeen!
Heeft ze er niet enorm veel last van?
Wat belachelijk! Is er geen ander ziekenhuis in de omgeving waar ze haar wel eerder kunnen opereren? Ik zou er even een rondje bellen aan wagen, dan kunnen ze haar fijn met een ambu verplaatsen naar een beter oord. Ow en roep dat vooral ook even op de afdeling waar ze nu ligt, zulks wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken. Mijn dochter is vannacht van de trap gevallen en heeft haar sleutelbeen gebroken, echt kut. Het bot steekt helemaal naar buiten maar ze opereren pas volgende week woensdag, eerder is er geen tijd/plek. Idioot gewoon.
Ow ze ligt dus niet in t ziekenhuis? Nou ja, bellen is dan alsnog een optie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ze heeft zelfs morfine gekregen. Ik begrijp niet dat ze haar zo lang laten wachten, het gaat n.b. om een dagopname.
We houden het mede in stand door er steeds zoveel aandacht aan te schenken, denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd geen donder al zit ie zich met zijn broek op zijn enkels af te rukken op onze reacties. Ik word schijtziek van die erotomaan en dat mag ie weten ook.
Opereren ze tegenwoordig nog een gebroken sleutelbeen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow en bel haar zorgverzekeraar, die kunnen je vaak ook tips aan de hand doen of bemiddelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Ze ligt niet in het ziekenhuis Juud. Ze is thuis en draagt een mitella. Een rondje bellen is misschien een idee, je weet maar nooit. Wellicht het UMC.
Klopt LS, er moet een plaatje op. Een klotebreuk dus.
Dat denk ik niet. Hij post het immers overal, niet alleen hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
We houden het mede in stand door er steeds zoveel aandacht aan te schenken, denk ik.
Daar ben ik het volkomen mee eens, ignore knop aan wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
We houden het mede in stand door er steeds zoveel aandacht aan te schenken, denk ik.
Jeetje BQ, wat rottig, mijn dochter ook een keer gehad..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Ze ligt niet in het ziekenhuis Juud. Ze is thuis en draagt een mitella. Een rondje bellen is misschien een idee, je weet maar nooit. Wellicht het UMC.
Klopt LS, er moet een plaatje op. Een klotebreuk dus. Opnieuw breken is niet nodig, de botten raken elkaar niet.
Maar hij weet ook dat als hij elders post het vanzelf hier terecht komt. Alleen blijft het over het algemeen elders net iets langer staan, vandaar dat ie dat doet denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hij post het immers overal, niet alleen hier.
Ook zonder onze 'aandacht' blijft ie zo gek als drie draaideuren in een veld komkommers.
Mooi!quote:
quote:Three days, 0 minutes and 51 seconds. 48 cigarettes not smoked, saving ¤ 11,37. Life saved: 4 hours, 0 minutes.
Hij heeft een hele tijd onder het-ero gepost. Heeft niemand hier melding van gemaakt, terwijl ik niet denk dat ik de enige was die die kloon in de smiezen had.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
Maar hij weet ook dat als hij elders post het vanzelf hier terecht komt. Alleen blijft het over het algemeen elders net iets langer staan, vandaar dat ie dat doet denk ik.
Doet heul niet zeer. Alleen met slapen is het een beetje (boel) lastig. De mijne was 2 jaar geleden ook kaput, precies bij de aanhechting aan het schouderblad. Hastikke doormidden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jeetje BQ, wat rottig, mijn dochter ook een keer gehad..
en doet verrekt zeer,
Probeer gewoon elk ziekenhuis, wat een gedoe tegenwoordig,
sterkte hoor.
Het kind was 4 jaar, en huilen, maar het is ook niet goed aangegroeid, je ziet nog steeds het bot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet heul niet zeer. Alleen met slapen is het een beetje (boel) lastig. De mijne was 2 jaar geleden ook kaput, precies bij de aanhechting aan het schouderblad. Hastikke doormidden.
Is door eigen schuld niet goed weer aangegroeid. (Ik had de mitella al na een week af overdag, alleen met hondje uitlaten en boodschappen doen had ik die maar om)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Jij bent niet echt goed in het opvolgen van doktersadviezen, is het wel LS?
Laat me raden, voor de aandachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(Ik had de mitella al na een week af overdag, alleen met hondje uitlaten en boodschappen doen had ik die maar om)
Nah, bij fietsen en lopen (dus als het niet ondersteund was) voelde je wel dat je arm zwaarder weegt als het lijkt.quote:
Denk wel, dat het bij kinderen, sneller geneest.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, bij fietsen en lopen (dus als het niet ondersteund was) voelde je wel dat je arm zwaarder weegt als het lijkt.
Ik had toen een fiets met terugtraprem. Dus geen probleem,quote:
Eventueel via werkgever spelen. De bedrijfsartsen hebben ook adressen om te bemiddelen en voorrang te krijgen bij medische ingrepen, tenminste bij ons bedrijf wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal, ze klimt al in de telefoon.
Cc, knap hoor.
het-ero was ook Neo? Dat wist ik niet.![]()
Ja, juist daardoor kan zij vermoedelijk langer wachten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Eventueel via werkgever spelen. De bedrijfsartsen hebben ook adressen om te bemiddelen en voorrang te krijgen bij medische ingrepen, tenminste bij ons bedrijf wel.
Ze heeft morgen een gesprek met de anesthesist, misschien werpt dat vruchten af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Marrije het volgende:
Ja, heeft het bellen al resultaat gehad?
inderdaad voor WJquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar ik mij inmiddels afvraag of men de knie van WJ niet volledig heeft weg geschraapt of dat er een eventueel euvel is verholpen.
WJ, kom d'r eens in
Wo fucking hoo!!quote:
Nou, echt kicken. Wie stofzuigt er, jij of zij?quote:
Er wordt dus wel alvast serieus naar gekeken, schrale troost, maar toch, wie weet. . .quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft morgen een gesprek met de anesthesist, misschien werpt dat vruchten af.
Meanwhile in Riyad.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |