Douze points, twelve points!quote:
Volgens mij heb ik dat wel meegekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een rel is een heel groot woord voor wat onenigheid over mijn enthousiaste gepost over stoppen met roken, wat Soury weer gezeur vond.
Ik ben van het schreeuwen van de daken, Soury van het afwachten in het geval het verkeerd loopt. En dat botste eventjes. C'est tout.
Speaking of which ...
[..]
Dat zou betekenen dat ze drie maanden weg is. Dat is te lang!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Marrije het volgende:
Misschien is Soury in stilte aan het stoppen met roken?
Nope. Geen seconde. Ik sta er zelf versteld van hoe goed het gaat en vooral hoe weinig (zeg maar niet) ik een sigaret mis. Ik heb de sigaret gedemystificeerd of zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef Marrije het volgende:
CC, gisteren kreeg je rokersbezoek, hoe ging dat, niet ff een moment gehad van 'ik wil oooook'?
Dat vind ik dus ook. Als het hier over voetballen gaat, scroll ik ook verder.quote:En ik kan me er wel wat bij voorstellen dat sommige mensen dat stoppen met roken gedoe gezeur vinden (vooral als het rokers zijn), maar t is hier toch zo dat je er overheen scrolt als het je niet interesseert?
Ja goed maar ik heb het er nogal druk mee dus ik zal hier verder geen mensen lastigvallen met mijn gepruttel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:49 schreef beequeen het volgende:
Ik rook ook en het stoort mij in het geheel niet. Kan me goed voorstellen dat je trots bent en het wilt delen met andere users. En ja, scrollen kan altijd.
That reminds me, hoe zou het met Noek zijn?
Pruttel maar een eind heen hoor, doe ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja goed maar ik heb het er nogal druk mee dus ik zal hier verder geen mensen lastigvallen met mijn gepruttel.![]()
Maar nog geen sigaret meer gerookt, al dans ik er niet zo doorheen als Cc, ik ben blij dat ik de stap heb genomen en het gaat me nog lukken ook.
Oeh, lekkah!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pruttel maar een eind heen hoor, doe ik ook.
Ik heb gister nog 6 pennywafels naar binnen zitten proppen![]()
En het was lekker![]()
Maar stoppen is ook lastig maar ooit gaat het beter![]()
![]()
Jullie doen het echt hartstikke goed!
Nee met roken kan dat niet meer. En dat is dan ook meteen het kloterigste van lijnen, daar kan dat nog welquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, lekkah!![]()
Alleen kan dat met roken niet meer. Gisteravond zat ik op de bank, helemaal schoon ende fris. De hele dag op de vlucht geweest voor mezelf en toen dacht ik,' Zo, nu heb ik wel een sigaretje verdiend.' Opeens krijg je dan een oeps gevoel want mijn brainwash is dan niet goed gelukt want het is immers geen beloning. blabla![]()
De weegschaal vindt de pennywafels vast niet zo erg. Jij vindt het vast erger maar jij komt er wel, moet je eens kijken wat je al hebt gepresteerd. Mijn wii fit is kapot.Dat schijfje, de wii wil hem niet meer lezen.
Zou die gladde huid ooit nog terug komen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
En bedenk:
We sparen geld uit, worden ng mooier dan dat we al zijn en blijven verder even cool en stoer, ook zonder peuk.
Voor een oud wijf heb ik nog een perzikenhuidje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef Dementor het volgende:
Zou die gladde huid ooit nog terugkomen?
Seeing is believing.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor een oud wijf heb ik nog een perzikenhuidje.
Nee joh, ook de Verkade kan die hebben. Anders is het vocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee met roken kan dat niet meer. En dat is dan ook meteen het kloterigste van lijnen, daar kan dat nog wel![]()
Nee Pennywafels merkt mn weegschaal misschien niet, maar die plak Verkade daarvoor waarschijnlijk wel![]()
Ja die brainwash, hallo, dat heeft jaaaaaaaren in je systeem gezeten, dat is er natuurlijk niet meteen uit.
En je hebt het niet genomen, je bent nog steeds schoon ende fris. Dus niet schuldig voelen
Oh dat is ontzettend balen dat ie het niet meer doet. Goed schoongemaakt al? Anders even terug naar de winkel of even Nintendo bellen?
Tuurlijk heb ik dat ook. Hallo! 27 jaar gerookt, dat zit er ingebakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Cc, oh gelukkig dat jij dat ook hebt. Ik voel me zo'n loser vergeleken bij jou. Ik ben er echt haske druk mee en jij zit daar maar een beetje een vrolijke niet roker te zijn terwijl ik knaag, vlucht en nagellak in de tuin flikker.
Ach ja en anders maar een weekje niet afvallenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, ook de Verkade kan die hebben. Anders is het vocht.Even je lichaam voldouwen is zo erg niet hoor. Sterker nog, het kan zelfs voor je werken ipv tegen je.
Er zaten ook zomaar krasjes op, op het schijfje terwijl hij gewoon in de wii zat en we de avond ervoor nog stonden te schans springen. Normaal gesproken heb ik altijd twee verdachten waarvan eentje vanzelf wel rood wordt maar dat schijfje heeft echt de wii niet verlaten. Zal ik Nintendo eens bellen dan? Krijg ik dan een nieuwe denk je? Anders koop ik een nieuwe want het is best leuk.
Cc, oh gelukkig dat jij dat ook hebt. Ik voel me zo'n loser vergeleken bij jou. Ik ben er echt haske druk mee en jij zit daar maar een beetje een vrolijke niet roker te zijn terwijl ik knaag, vlucht en nagellak in de tuin flikker.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je bent geen loser, want je rookt niet.
Hou jezelf dat maar voor, loser!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij mist altijd degene die vervelend is geweest.
Nauwelijks. pakje shag in vier dagen, en daarvan gaat de helft in de wietquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jezelf dat maar voor, loser!
Maar jij rookt toch amper gewoon, blowBart?
Ja, wist ik, al geweest geloof ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb mijn eerste postcrossingkaart gekregen!
![]()
Wisten jullie dat: Helsinki is very small as compared with the euopeans capital cities?
Ik niet!
Nog steeds gestopt met roken toch?quote:
Hazelnootgebakquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag! Lekker 10 km gefietst, in het midden een heel klein stukje hazelnootgebak gegetenmaar verder alles okidoki!
En het is echt lekker weer! en daar was ik cht aan toe
Pakje per week, waarvan 100% in joints gaat, en ik gemiddeld n-derde van het pakje weggooi omdat het te droog is geworden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nauwelijks. pakje shag in vier dagen, en daarvan gaat de helft in de wiet
Wel een lekker nummertje thoughquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hazelnootgebak![]()
lekker weer idd.
![]()
Goeiemorgen!![]()
I'm a loser baby..![]()
Deel 2 van die zin is uit veiligheidsoverwegingen weggelaten.. al die shooters op straat vandaag![]()
Oh joh. Da's peanuts. Je rookt dus niet 'gewoon'?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pakje per week, waarvan 100% in joints gaat, en ik gemiddeld n-derde van het pakje weggooi omdat het te droog is geworden.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hazelnootgebak![]()
lekker weer idd.
![]()
Goeiemorgen!![]()
I'm a loser baby..![]()
Deel 2 van die zin is uit veiligheidsoverwegingen weggelaten.. al die shooters op straat vandaag![]()
Valt wel mee denk ik. Kan nog geen vakantie vinden voor de zomerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onze wereldreiziger!![]()
Ben je eigenlijk alweer helemaal de oude? Nergens last meer van enzo?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt met roken toch?
CC!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |