Nee joh, ook de Verkade kan die hebben. Anders is het vocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee met roken kan dat niet meer. En dat is dan ook meteen het kloterigste van lijnen, daar kan dat nog wel![]()
Nee Pennywafels merkt mn weegschaal misschien niet, maar die plak Verkade daarvoor waarschijnlijk wel![]()
Ja die brainwash, hallo, dat heeft jaaaaaaaren in je systeem gezeten, dat is er natuurlijk niet meteen uit.
En je hebt het niet genomen, je bent nog steeds schoon ende fris. Dus niet schuldig voelen
Oh dat is ontzettend balen dat ie het niet meer doet. Goed schoongemaakt al? Anders even terug naar de winkel of even Nintendo bellen?
Tuurlijk heb ik dat ook. Hallo! 27 jaar gerookt, dat zit er ingebakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Cc, oh gelukkig dat jij dat ook hebt. Ik voel me zo'n loser vergeleken bij jou. Ik ben er echt haske druk mee en jij zit daar maar een beetje een vrolijke niet roker te zijn terwijl ik knaag, vlucht en nagellak in de tuin flikker.
Ach ja en anders maar een weekje niet afvallenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, ook de Verkade kan die hebben. Anders is het vocht.Even je lichaam voldouwen is zo erg niet hoor. Sterker nog, het kan zelfs voor je werken ipv tegen je.
Er zaten ook zomaar krasjes op, op het schijfje terwijl hij gewoon in de wii zat en we de avond ervoor nog stonden te schans springen. Normaal gesproken heb ik altijd twee verdachten waarvan eentje vanzelf wel rood wordt maar dat schijfje heeft echt de wii niet verlaten. Zal ik Nintendo eens bellen dan? Krijg ik dan een nieuwe denk je? Anders koop ik een nieuwe want het is best leuk.
Cc, oh gelukkig dat jij dat ook hebt. Ik voel me zo'n loser vergeleken bij jou. Ik ben er echt haske druk mee en jij zit daar maar een beetje een vrolijke niet roker te zijn terwijl ik knaag, vlucht en nagellak in de tuin flikker.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je bent geen loser, want je rookt niet.
Hou jezelf dat maar voor, loser!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij mist altijd degene die vervelend is geweest.
Nauwelijks. pakje shag in vier dagen, en daarvan gaat de helft in de wietquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jezelf dat maar voor, loser!
Maar jij rookt toch amper gewoon, blowBart?
Ja, wist ik, al geweest geloof ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb mijn eerste postcrossingkaart gekregen!
![]()
Wisten jullie dat: Helsinki is very small as compared with the euopeans capital cities?
Ik niet!
Nog steeds gestopt met roken toch?quote:
Hazelnootgebakquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag! Lekker 10 km gefietst, in het midden een heel klein stukje hazelnootgebak gegetenmaar verder alles okidoki!
En het is echt lekker weer! en daar was ik écht aan toe
Pakje per week, waarvan 100% in joints gaat, en ik gemiddeld één-derde van het pakje weggooi omdat het te droog is geworden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nauwelijks. pakje shag in vier dagen, en daarvan gaat de helft in de wiet
Wel een lekker nummertje thoughquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hazelnootgebak![]()
lekker weer idd.
![]()
Goeiemorgen!![]()
I'm a loser baby..![]()
Deel 2 van die zin is uit veiligheidsoverwegingen weggelaten.. al die shooters op straat vandaag![]()
Oh joh. Da's peanuts. Je rookt dus niet 'gewoon'?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pakje per week, waarvan 100% in joints gaat, en ik gemiddeld één-derde van het pakje weggooi omdat het te droog is geworden.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hazelnootgebak![]()
lekker weer idd.
![]()
Goeiemorgen!![]()
I'm a loser baby..![]()
Deel 2 van die zin is uit veiligheidsoverwegingen weggelaten.. al die shooters op straat vandaag![]()
Valt wel mee denk ik. Kan nog geen vakantie vinden voor de zomerquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onze wereldreiziger!![]()
Ben je eigenlijk alweer helemaal de oude? Nergens last meer van enzo?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt met roken toch?
CC!quote:
Niet meer. Dat deed ik eigenlijk alleen tijdens rookpauzes op m'n werk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh joh. Da's peanuts. Je rookt dus niet 'gewoon'?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Kan nog geen vakantie vinden voor de zomer![]()
En hoop dat het goede kant op gaat, maar weer benauwd enzo dus weet het echt niet
Firefox en plug-in'squote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Frits:
(Misschien ken je het al wel hoor, maar ik lag vannacht echt dubbel)
(Ohw je moet wel even een realplayer installeren)
http://3voor12.vpro.nl/programmas/afleveringen/4401991
(En dan de bovenste link)
![]()
![]()
Weet het niet zeker. Volgens mij heeft het te maken met littekenweefsel van de klaplong en gebrek aan conditie.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dat normaal dat je zo lang benauwd blijft dan?
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Firefox en plug-in's![]()
Ik dacht een grappig filmpje ofzo, maar een radio-show van drie uur kan ook leuk zijn
Geopereerd aan die klaplong, of hebben ze geplakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Volgens mij heeft het te maken met littekenweefsel van de klaplong en gebrek aan conditie.....
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
Het duurt helemaal geen 3 uur, en ik vind het grappig.![]()
Onder het mom van vroeger enzo.
Niet de hele uitzending dus?quote:Jaap Boots presenteert iedere woensdag vanuit Studio Amstel in Amsterdam Club Lek, VPRO's rock-, talk- and dance-club. Van 22 tot 01 uur live op 3FM, via 3voor12 ook live in video op internet te aanschouwen! En kort daarna opnamen on demand. Wel even de Real Player installeren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Niet de hele uitzending dus?![]()
Goed, ik heb inmiddels de plug-in geïnstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart enzo..
Ik vind topografie ééénig! Dus heb het meteen even opgezocht. Stad Helsinki: 560.000, de agglomeratie een miljoen inwoners. Zo véry small is dat dus ook weer niet, compared to Oslo, Bern, amsterdam, Kopenhagen en nog wat hoofdsteden. Vertel dat je bescheiden nieuwe Finse kennis maar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb mijn eerste postcrossingkaart gekregen!
![]()
Wisten jullie dat: Helsinki is very small as compared with the euopeans capital cities?
Ik niet!
Geen idee eigenlijk. Toen mijn bezoek kwam had ik plots een drain blijkbaar en toen ik wakker werd was die alweer weg. Weet trouwens het verschil ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geopereerd aan die klaplong, of hebben ze geplakt.
Anders even naar de dokter, als je weer benauwd bent, doen hoor.
Altijd leuk, van die dingen van vroeger waar je nog nooit van gehoord hebt.quote:
Ja, wist je dat niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die dingen van vroeger waar je nog nooit van gehoord hebt.
Wel verfrissend Anti-amerikaans. Wij zijn de kleinstequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind topografie ééénig! Dus heb het meteen even opgezocht. Stad Helsinki: 560.000, de agglomeratie een miljoen inwoners. Zo véry small is dat dus ook weer niet, compared to Oslo, Bern, amsterdam, Kopenhagen en nog wat hoofdsteden. Vertel dat je bescheiden nieuwe Finse kennis maar!
En je moet de klemtoon op de eerste lettergreep leggen: HEL sinki.
Dat je 't weet.
En vooral nu Anti-amerikaans helemaal uit is omdat we allemaal in love zijn met Obama. Ja laat die Finnen maar schuiven, met hun schaatsjes op het ijs.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel verfrissend Anti-amerikaans. Wij zijn de kleinste
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef beequeen het volgende:
Is dit iets CarO?
http://multimedia.tweedeh(...)29-euro-per-dag.html
heb je een PM gestuurd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Toen mijn bezoek kwam had ik plots een drain blijkbaar en toen ik wakker werd was die alweer weg. Weet trouwens het verschil ook niet
Dokter ga ik volgende week weer heen
Hoe is het nu eigenlijk met jou?
Je moet er wel wat voor overhebben hè? Misschien kun je iets regelen met Cc.quote:
Je kan het toch proberen? Nee heb je enzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:59 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat had ik ook al gezien maar dat is van dat studentenspul, neem niet aan dat het serieus bestaat of voor Jan en Alleman is, Het Online Beamer Reservatie Systeem![]()
Dus ja, daar waag ik me maar niet aan
Ja dat zij hem even komt brengen bedoel je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor overhebben hè? Misschien kun je iets regelen met Cc.
Ja, nou ja, dan moeten ze het niet online zetten, maar ergens privé op een intranet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
We gaan trouwens Saw kijken, lijkt me echt leuk
De mijnese gaat het nog even op zn werk vragen, heb ik 'm net via mail verteld, dus misschien komt daar wat uit. En anders... tsja. Kweenie.
Misschien toch die studenten. Maar ja. Denk niet dat dat de bedoeling is.
Nou moet je niet zo boos doen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dan moeten ze het niet online zetten, maar ergens privé op een intranet.
Dee ik boos?!quote:
Nou oke, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dee ik boos?!![]()
![]()
Soddy![]()
Ik zla me ook eens op een feestje storten. Mijn kind is nog meer bijna jarig!
17quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou oke, dan is het goed.
Wanneer is de jouwese jarig?
Haha ja, een half maar eigenlijk een kwart.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
17![]()
en dan de helft van de jouwese. Of een kwart, want samen enzo.
Oh ja, dat is niet prettig. De laatste was mooi op tijd. Was de 16e besteld, en kwm in de nacht van 16 op 17.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, een half maar eigenlijk een kwart.
Grappig, Lara zou ook de 17e komen. Maar ze wilde niet.
Alles en iedereen paraat, de aneasthesist, verloskamer, schoenlepel, koevoet noem het maar op, maar neuh, mevrouw vond het nog te vroeg![]()
Nu is ze 1 april jarig. Eigenlijk wel beter, nu in 12 dagen 3 kids jarig, anders in drie.
Kan ik even op adem komen.
Ik vind de grappen eigenlijk best grappig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik spam dit topic toch maar ff.
Ben best wel tevreden over mijn vondsten.
Grapjes met ziektes zijn nooit leuk
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
Het Fundatopic blijft ook leuk, ongelovelijk hoe sommige mensen wonen.
[ afbeelding ]
Hij blijkt ook gewoon helemaal dicht te kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
Die keukenkast vind ik wel weer leuk, echt een studentenkamer.
En anders ben je het al na het schilderen van die lijntjes.quote:
Tegels met een quasi-marmermotiefje...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik verwonder me nog het meest over wat er daar op de vloer ligt? Glimmend blauw??
Leukquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegels met een quasi-marmermotiefje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |