Niet meer. Dat deed ik eigenlijk alleen tijdens rookpauzes op m'n werk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh joh. Da's peanuts. Je rookt dus niet 'gewoon'?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Kan nog geen vakantie vinden voor de zomer![]()
En hoop dat het goede kant op gaat, maar weer benauwd enzo dus weet het echt niet
Firefox en plug-in'squote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Frits:
(Misschien ken je het al wel hoor, maar ik lag vannacht echt dubbel)
(Ohw je moet wel even een realplayer installeren)
http://3voor12.vpro.nl/programmas/afleveringen/4401991
(En dan de bovenste link)
![]()
![]()
Weet het niet zeker. Volgens mij heeft het te maken met littekenweefsel van de klaplong en gebrek aan conditie.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dat normaal dat je zo lang benauwd blijft dan?
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Firefox en plug-in's![]()
Ik dacht een grappig filmpje ofzo, maar een radio-show van drie uur kan ook leuk zijn
Geopereerd aan die klaplong, of hebben ze geplakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Volgens mij heeft het te maken met littekenweefsel van de klaplong en gebrek aan conditie.....
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
Het duurt helemaal geen 3 uur, en ik vind het grappig.![]()
Onder het mom van vroeger enzo.
Niet de hele uitzending dus?quote:Jaap Boots presenteert iedere woensdag vanuit Studio Amstel in Amsterdam Club Lek, VPRO's rock-, talk- and dance-club. Van 22 tot 01 uur live op 3FM, via 3voor12 ook live in video op internet te aanschouwen! En kort daarna opnamen on demand. Wel even de Real Player installeren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Niet de hele uitzending dus?![]()
Goed, ik heb inmiddels de plug-in geïnstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart enzo..
Ik vind topografie ééénig! Dus heb het meteen even opgezocht. Stad Helsinki: 560.000, de agglomeratie een miljoen inwoners. Zo véry small is dat dus ook weer niet, compared to Oslo, Bern, amsterdam, Kopenhagen en nog wat hoofdsteden. Vertel dat je bescheiden nieuwe Finse kennis maar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb mijn eerste postcrossingkaart gekregen!
![]()
Wisten jullie dat: Helsinki is very small as compared with the euopeans capital cities?
Ik niet!
Geen idee eigenlijk. Toen mijn bezoek kwam had ik plots een drain blijkbaar en toen ik wakker werd was die alweer weg. Weet trouwens het verschil ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geopereerd aan die klaplong, of hebben ze geplakt.
Anders even naar de dokter, als je weer benauwd bent, doen hoor.
Altijd leuk, van die dingen van vroeger waar je nog nooit van gehoord hebt.quote:
Ja, wist je dat niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die dingen van vroeger waar je nog nooit van gehoord hebt.
Wel verfrissend Anti-amerikaans. Wij zijn de kleinstequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind topografie ééénig! Dus heb het meteen even opgezocht. Stad Helsinki: 560.000, de agglomeratie een miljoen inwoners. Zo véry small is dat dus ook weer niet, compared to Oslo, Bern, amsterdam, Kopenhagen en nog wat hoofdsteden. Vertel dat je bescheiden nieuwe Finse kennis maar!
En je moet de klemtoon op de eerste lettergreep leggen: HEL sinki.
Dat je 't weet.
En vooral nu Anti-amerikaans helemaal uit is omdat we allemaal in love zijn met Obama. Ja laat die Finnen maar schuiven, met hun schaatsjes op het ijs.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel verfrissend Anti-amerikaans. Wij zijn de kleinste
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef beequeen het volgende:
Is dit iets CarO?
http://multimedia.tweedeh(...)29-euro-per-dag.html
heb je een PM gestuurd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Toen mijn bezoek kwam had ik plots een drain blijkbaar en toen ik wakker werd was die alweer weg. Weet trouwens het verschil ook niet
Dokter ga ik volgende week weer heen
Hoe is het nu eigenlijk met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |