roosvicee multivitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goed
Dat is jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Personeelsfeest is op een dag waarop ik niet kan
En die hoef je niet op te geven?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Typisch inholland.. Krijg net een brief voor het aanmelding van een differentiatieminor...
Typisch in je holland ... 2 leraren die vanaf 23 / 24 februari nog geen antwoord hebben gegeven op mijn emailtje. Stelletje eikels..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Typisch inholland.. Krijg net een brief voor het aanmelding van een differentiatieminor...
Ik heb al 4 blokken diff. minor al gevolgdquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Typisch in je holland ... 2 leraren die vanaf 23 / 24 februari nog geen antwoord hebben gegeven op mijn emailtje. Stelletje eikels..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb al 4 blokken diff. minor al gevolgd
Ik krijg zo een schijthekel aan school. Tentamen wat ik gemaakt had, waar ik zo een goed gevoel over had, schijn ik een 5 voor te hebben. Lijkt me zooo sterk. In mijn optiek had ik er wel een 8 voor gehaald. Maar even naar de inzage gaan als die geregeld wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jos Elbers was toen niet zo blij met injeholland.nl..
die zijn toch wel verplicht neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg zo een schijthekel aan school. Tentamen wat ik gemaakt had, waar ik zo een goed gevoel over had, schijn ik een 5 voor te hebben. Lijkt me zooo sterk. In mijn optiek had ik er wel een 8 voor gehaald. Maar even naar de inzage gaan als die geregeld wordt
kutschool
Ik kreeg ook eens een brief.. Omdat je niks gekozen hebt, we hebben deze minor voor jouw gekozen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]Geweldig
Ik kreeg ook tig van die brieven terwijl ik helemaal niks te kiezen heb
mbo'ers en hbo'ers zijn geen studenten...quote:
quote:
Hierquote:
Kom maar doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |