quote:
quote:
Volgende keer zal ik het niet zo makkelijk voor je makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond hem té mooi om niet te maken..![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Vanochtend ook droog.. Stond een bericht in mn ongewenste email van een meid. Opzich krijg ik die wel vaker, alleen bleek dit een reply te zijn waarbij ze het verkeerde adres had ingetypt en ik dus een hele mailconversatie kreeg waarvan iemand met dezelfde naam als mij zijn liefde verklaarde aan haar, maar die zij niet kon beantwoorden.
ipv "vd" in het adres, had ze "vander" ingetypt, waardoor die bij mij kwam. Sappig leesvoer
Geweldigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Vanochtend ook droog.. Stond een bericht in mn ongewenste email van een meid. Opzich krijg ik die wel vaker, alleen bleek dit een reply te zijn waarbij ze het verkeerde adres had ingetypt en ik dus een hele mailconversatie kreeg waarvan iemand met dezelfde naam als mij zijn liefde verklaarde aan haar, maar die zij niet kon beantwoorden.
ipv "vd" in het adres, had ze "vander" ingetypt, waardoor die bij mij kwam. Sappig leesvoer
en dat wordt hier niet eens gepost?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Dat is wel minder... heb je al contact met school opgenomen.. want dit zijn dingen waarvan de school op de hoogte moet zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb een mooi kleurtje gekregen...
Kreeg vanochtend ff alleen een minder leuk bericht..
[..]
Say what?
Cappuccino om precies te zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Jij hebt er een lekker bakje koffie/thee bij gepakt en hebt de hele conversatie zitten lezen?
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat het geplaatst zou wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat wordt hier niet eens gepost?
Nee dat was het niet. Scheen al wat langer te lopen. School wordt op de hoogte gesteld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel minder... heb je al contact met school opgenomen.. want dit zijn dingen waarvan de school op de hoogte moet zijn.
Lijkt wel opstaande voet ontslag genomen
Kun je geen censuur toepassen op de namen ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cappuccino om precies te zijn![]()
Ik denk dat het een beetje té lullig is om het hier te posten..
oh okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Scheen al wat langer te lopen. School wordt op de hoogte gesteld.
Ik kan best bukken met m'n rok, je ziet dan nog niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan best bukken met m'n rok, je ziet dan nog niksAnders kan hij niet draaien ook
Ook leuk:So trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn laatste aanwinst (draait alleen niet zo) :
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gestreept![]()
IK ZIE JE BORSTUH!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Die is al eens hier gepost volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |