Ik meld mij al stiekemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef denthemen het volgende:
Als ik nog een code krijg koop ik wel meteen 4 kaarten, heb er 2 nodig, dan kan ik die andere gewoon aan echte fans voor de normale prijs verkopenHeb een hekel aan die oplichters!
Ik bij deze ook hahaquote:
Ja weet je, ik zou best van iemand over willen kopen voor een paar honderd euro, maar durf dat denk ik niet aan ivm nagemaakte tickets. Sta je daar kom je er niet inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het zou trouwens wat wezen als wij allemaal geen kaarten hebben kunnen krijgen
Dan spring ik de Thames in. Dan hoeft het leven niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet je, ik zou best van iemand over willen kopen voor een paar honderd euro, maar durf dat denk ik niet aan ivm nagemaakte tickets. Sta je daar kom je er niet in
Kijk jullie zou ik nog wel vertrouwen, maar ja die mongolen op marktplaats ofzo..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan spring ik de Thames in. Dan hoeft het leven niet meer.
Haha, gelukkig ligt de O2 aan de Thames, scheelt weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan spring ik de Thames in. Dan hoeft het leven niet meer.
Je weet me te vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Haha, sjezus mensen
Als ik er 4 kan krijgen (lukt toch nooooooooooooooooooit) dan sta ik d'r ook 2 tegen kostprijs af....
Met predraw enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
gvd, moeten we straks hier ook nog gaan loten
Maar dan is Michael helemaal opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Je moet niet in paniek raken en voor malle prijzen op marktplaats gaan kopen als je niet direct kaartjes kunt krijgen, dikke kans dat er nog wat concerten achteraan geplakt worden.
Ja zou kunnen, maar ik heb hem nog nooit gezien, zou ik daar op gokken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Je moet niet in paniek raken en voor malle prijzen op marktplaats gaan kopen als je niet direct kaartjes kunt krijgen, dikke kans dat er nog wat concerten achteraan geplakt worden.
YESSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef DrDentz het volgende:
NO FUCKIN WAY~!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSS
We are thrilled to tell you that your registration for a chance to join the Michael Jackson presale has been successful! The presale begins promptly at 7am [GMT] 11 March 2009 through to 6am [GMT] 13 March 2009. During this window, you could be able to buy up to 4 tickets to see Michael Jackson at the O2 arena, London. This is NOT a guarantee you will be able to purchase tickets. But hurry, demand for tickets is unprecedented so they will go fast!
Lucky bastard, ik check m'n mail nu continuquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSS
We are thrilled to tell you that your registration for a chance to join the Michael Jackson presale has been successful! The presale begins promptly at 7am [GMT] 11 March 2009 through to 6am [GMT] 13 March 2009. During this window, you could be able to buy up to 4 tickets to see Michael Jackson at the O2 arena, London. This is NOT a guarantee you will be able to purchase tickets. But hurry, demand for tickets is unprecedented so they will go fast!
Hehe..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Haha, sjezus mensen
Als ik er 4 kan krijgen (lukt toch nooooooooooooooooooit) dan sta ik d'r ook 2 tegen kostprijs af....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |