Ik meld mij al stiekemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef denthemen het volgende:
Als ik nog een code krijg koop ik wel meteen 4 kaarten, heb er 2 nodig, dan kan ik die andere gewoon aan echte fans voor de normale prijs verkopenHeb een hekel aan die oplichters!
Ik bij deze ook hahaquote:
Ja weet je, ik zou best van iemand over willen kopen voor een paar honderd euro, maar durf dat denk ik niet aan ivm nagemaakte tickets. Sta je daar kom je er niet inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het zou trouwens wat wezen als wij allemaal geen kaarten hebben kunnen krijgen
Dan spring ik de Thames in. Dan hoeft het leven niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet je, ik zou best van iemand over willen kopen voor een paar honderd euro, maar durf dat denk ik niet aan ivm nagemaakte tickets. Sta je daar kom je er niet in
Kijk jullie zou ik nog wel vertrouwen, maar ja die mongolen op marktplaats ofzo..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan spring ik de Thames in. Dan hoeft het leven niet meer.
Haha, gelukkig ligt de O2 aan de Thames, scheelt weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan spring ik de Thames in. Dan hoeft het leven niet meer.
Je weet me te vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Haha, sjezus mensen
Als ik er 4 kan krijgen (lukt toch nooooooooooooooooooit) dan sta ik d'r ook 2 tegen kostprijs af....
Met predraw enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
gvd, moeten we straks hier ook nog gaan loten
Maar dan is Michael helemaal opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Je moet niet in paniek raken en voor malle prijzen op marktplaats gaan kopen als je niet direct kaartjes kunt krijgen, dikke kans dat er nog wat concerten achteraan geplakt worden.
Ja zou kunnen, maar ik heb hem nog nooit gezien, zou ik daar op gokken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Je moet niet in paniek raken en voor malle prijzen op marktplaats gaan kopen als je niet direct kaartjes kunt krijgen, dikke kans dat er nog wat concerten achteraan geplakt worden.
YESSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef DrDentz het volgende:
NO FUCKIN WAY~!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSS
We are thrilled to tell you that your registration for a chance to join the Michael Jackson presale has been successful! The presale begins promptly at 7am [GMT] 11 March 2009 through to 6am [GMT] 13 March 2009. During this window, you could be able to buy up to 4 tickets to see Michael Jackson at the O2 arena, London. This is NOT a guarantee you will be able to purchase tickets. But hurry, demand for tickets is unprecedented so they will go fast!
Lucky bastard, ik check m'n mail nu continuquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSS
We are thrilled to tell you that your registration for a chance to join the Michael Jackson presale has been successful! The presale begins promptly at 7am [GMT] 11 March 2009 through to 6am [GMT] 13 March 2009. During this window, you could be able to buy up to 4 tickets to see Michael Jackson at the O2 arena, London. This is NOT a guarantee you will be able to purchase tickets. But hurry, demand for tickets is unprecedented so they will go fast!
Hehe..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Haha, sjezus mensen
Als ik er 4 kan krijgen (lukt toch nooooooooooooooooooit) dan sta ik d'r ook 2 tegen kostprijs af....
Kanis, ik heb maar bij een gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Naja, die mail moet bij mij toch wel op één van de vijf mailadressen binnenkomen, hoop ik dan
Hahahaquote:
Altijd als eerstequote:
NPquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Rnnz het volgende:
![]()
Sorry Sideshow, dit vind ik wel erg lullig voor je![]()
Bedankt alvast Freezor!
Als ik een mail krijg, mag jij hem.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
NP![]()
Ik gun het je graagNu moet ik nog harder hopen op een mailtje
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik een mail krijg, mag jij hem.
Ja ik heb geen creditcard, maar dan mag je er natuurlijk wel een ticket voor mij kopen.quote:
Uiteraard!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik heb geen creditcard, maar dan mag je er natuurlijk wel een ticket voor mij kopen.
quote:
Gratz!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef earthquake het volgende:
Krijg ook net een code via mail... Yeaaaaaaaaah!
Wij komen vast aan de beurt!quote:
haha, wilde net hetzelfde posten. Ik krijg nog hartfalen zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef KingOfPop het volgende:
Godver, ze moeten niet alleen EHBO regelen bij het concert zelf, dit is niet goed voor mijn hart
Ja moeten jij en anderen het maar uitvechten als ik er een krijg. Heb nl geen creditcardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
Voor mensen die er nog 1 over hebben, ik hou mij héél erg aanbevolen én ik zorg voor 2 extra kaartjes
Maar ik ben één van zijn grootste fansquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef mmetje41 het volgende:
Is er nog iemand die niet gaat en de code wil weggeven....supergraag...ik wil met mijn zoontje van11 die één van zijn grootste fans is, hij is op van de zenuwen of we een code krijgen....please....
Ja, ik dacht dat ik zijn grootste fan was..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef mmetje41 het volgende:
Is er nog iemand die niet gaat en de code wil weggeven....supergraag...ik wil met mijn zoontje van11 die één van zijn grootste fans is, hij is op van de zenuwen of we een code krijgen....please....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Gewoon naar mij sturenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja moeten jij en anderen het maar uitvechten als ik er een krijg. Heb nl geen creditcard
Gewoon verdelen onder de mensen, wie altijd in dit topic komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon naar mij sturenIk probeer zoveel mogelijk kaarten te regelen
Couldn't agree morequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gewoon verdelen onder de mensen, wie altijd in dit topic komenDie extra kaarten dan.
Nou ja, als ik jouw code zou krijgen heb ik voor mezelf, een maat van me, jij en dan is er nog maar 1 overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gewoon verdelen onder de mensen, wie altijd in dit topic komenDie extra kaarten dan.
Ik maak deeltje 33 alvast klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Rnnz het volgende:
Mèn, dit topic gaat harder dan een sneltrein.
Ja, ik zit te spammenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Rnnz het volgende:
Mèn, dit topic gaat harder dan een sneltrein.
Me perhaps?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou ja, als ik jouw code zou krijgen heb ik voor mezelf, een maat van me, jij en dan is er nog maar 1 over
Maar er zijn meer mensen met een code die zeggen dat ze er twee over hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou ja, als ik jouw code zou krijgen heb ik voor mezelf, een maat van me, jij en dan is er nog maar 1 over
Het genante solliciteren is begonnen mensenquote:
Bij deze, maar laten we eerst maar eens een code krijgen !quote:
Nederlandse.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:54 schreef Niek. het volgende:
de mails worden verzonden tot 23:00 maar is dat engelse of nederlandse tijd?
Krijgt iedereen er nu 1 of zoquote:
Het is echt ongelovelijkquote:
Blijkbaar, kans is dus nog klein, maar in ieder geval kan je het nu morgen en vrijdag proberenquote:
Ja, maar vanaf daar moet je dan door naar ticketmasterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:55 schreef Rnnz het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor de mensen met een code: gaat die van jullie ook via de site ncrpmreports? :s
Vrijdag werkt toch al niet meer code's ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar, kans is dus nog klein, maar in ieder geval kan je het nu morgen en vrijdag proberen
quote:
Ja, maar dan heb je kans met de normale verkoopquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vrijdag werkt toch al niet meer code's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |