quote:
Jij wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef Niek. het volgende:
Ben ik blij dat ik een eigen creditcard heb(nu nog zo'n code...)
Ja, ik oooooohoooooook, en dan heb ik een code maar geen creditcardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef mmetje41 het volgende:
Wordt die code nou vanavond na tienen verstuurd...als je hem al krijgt natuurlijk,jemig ik ben helemaal HYper de pieper,ik wil er heeeeeeeeeeeen
Probeer Wirecard nog eens dan. Kijk of je niet toevallig iets fout hebt gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik oooooohoooooook, en dan heb ik een code maar geen creditcard
Ja net gedaan. Zegt ie dat dat telefoonnummer al in gebruik is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Probeer Wirecard nog eens dan. Kijk of je niet toevallig iets fout hebt gedaan.
Vóór tienen!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef mmetje41 het volgende:
Wordt die code nou vanavond na tienen verstuurd...
Woar ben jij van dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vóór tienen!!
O2 klanten hebben de code al, die werd vanaf 4pm GMT verstuurd. Bastards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Woar ben jij van dan?Niet van O2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ook nog een beetje goed zicht vanuit de upper tier?
Weinig bijzonders dus qua podium.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En de plaatsen zijn bekend
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |