Wilde ik net voorstellenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:11 schreef Niek. het volgende:
Misschien iets voor in de OP?
De concerten zijn op::
Wednesday, July 8th
Friday, July 10th
Sunday, July 12th
Tuesday, July 14th
Thursday, July 16th
Saturday, July 18th
Wednesday, July 22nd
Friday, July 24th
Sunday, July 26th
Tuesday, July 28th
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:15 schreef Rnnz het volgende:
Klopt, ik zal het even veranderen.
Reden dat m'n OP zo leeg is, is omdat ik jou voor wilde zijn, Sideshowbobbie.
Maak je wel meer kans neem ik aan ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef denthemen het volgende:
Man, ik zit bijna te bidden voor kaarten terwijl ik nergens in geloofIk ben zelf rolstoelgebonden en heb dus een rolstoelkaart nodig, heb gelukkig een speciaal telefoonnummer hiervoor
Ik hoop het, maar daar zijn wel héél veel minder kaarten van natuurlijk, maar ook héél veel minder mensenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Maak je wel meer kans neem ik aan ?
Ik hoop voor je dat je zo'n kaartje kan bemachtigen! Trouwens, zit je dan niet vooraan bij het podium?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar daar zijn wel héél veel minder kaarten van natuurlijk, maar ook héél veel minder mensen
Ik heb geen idee hoe het daar is, maar al zit ik helemaal achterin dan ben ik nog tevredenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je zo'n kaartje kan bemachtigen! Trouwens, zit je dan niet vooraan bij het podium?
Tja, goed nummer ... Zo kan ik er nog wel een paar op noemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef Rnnz het volgende:
Michael moet trouwens Remember The Time gaan zingen @ O2. Coole choreografie, nog nooit op een tour gezongen + die Afrikaanse beat in het begin is heerlijk. Natuurlijk ook een goed nummer.
Uiteindelijk wel lijkt mij. Ik mag ook aannemen dat één van de concerten op Blu-ray en dvd gaan uitkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef Cavalier1 het volgende:
Denken jullie dat één van de concerten op TV gaat komen?
Nee hoor. Ik bedoel WBSS was ook altijd live, altijd met headset geloof ik. Volgens mij heeft ie ook wel eens geplaybacked met microfoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:15 schreef Cavalier1 het volgende:
Trouwens raar dat MJ in Boekarest Beat It wel live zingt en Will You Be There niet. Het lijkt er ook op dat wanneer hij een headset gebruikt niet live zingt en met gewone microfoon wel live. Of gaat dat niet altijd op?
Neeheequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef mmetje41 het volgende:
Hebben jullie al de code ontvangen...ikke nog niet ik check ieder uur mijn mail....helpie
Hoe dat zit met e-mail? Dat weet niemand...quote:For those who have registered by text - the pre-sales codes will be send out today by 10pm.
Source: AEG Live
Heb me stiekem ook maar even geregistreerd, hihiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neehee![]()
Dit heeft AEG laten weten vandaag:
[..]
Hoe dat zit met e-mail? Dat weet niemand...
En je hoeft je mail niet elk uur te checken hoor, je kan (in het geval dat je er één krijgt) toch pas morgenochtend aan die presale meedoen
Je bedoelt in het vorige topic? En Michael heeft tot dusver geen officieel forum. Zijn alleen maar fan fora. Op MJJCommunity is er in ieder geval nog niemand die een code heeft, en die is best grootquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef mmetje41 het volgende:
Oh op het andere MJ forum hier had er al iemand een coede,en op de officiele site vaN MJ al een heleboel mensen,maar die kwamen volgens mij niet uit Nederland
Dan maar vrijdag proberen, als die site plat ligtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik begin ook steeds meer te twijfelen of Nederlanders überhaupt een code kunnen krijgen.
Volgens mij gaat die vlieger alleen maar op voor Engelsen, en bij voorkeur mensen met O2 als provider.
Best grote kans opzich, bij zoveel aanmeldingenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tjah, er werd vanaf het begin al gezegd dat O2 gebruikers voorrang hebben. Ik denk dus dat het overgrote deel (hoeveel kaarten dat zijn, is dus nog steeds niet bekend) wordt ingeloot per SMS. De rest krijgt een mail. Hoe dan ook. Bij 1 miljoen registraties en bij een voorverkoop van 20.000 is de kans 1 op 50 dat je erbij zit. En dan zijn de Britse tel. geregistreerden er nog buiten gelaten
Op zich wel ja. Maar dat is bij 20.000 kaarten. Misschien zijn het er maar 5.000quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Best grote kans opzich, bij zoveel aanmeldingen
Maarja, ik zie wel, wil ze desnoods ook wel voor 400 euro van iemand anders kopen, maar dan weet je nooit of het echte kaarten zijn.
En dan koop je er vier, voor ons trouwe volgersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Maar dat is bij 20.000 kaarten. Misschien zijn het er maar 5.000![]()
Ach ja, ik ga er sowieso vanuit dat ik niet aan die presale kan meedoen. Ik ga gewoon vrijdag met 2 pc's en een laptop continue zitten F5'en
Haha, same herequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Deze kaarten gaan veel geld opleveren op de zwarte markt! Mijn vriendin kon zich niet voorstellen dat er nog mensen naar MJ zouden gaan. Vrouwen en muziek
.
Haha, stort maar alvast het geld op m'n rekening. Ik ben natuurlijk een arme studentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dan koop je er vier, voor ons trouwe volgers
Hmm, ook dat zou nog kunnen jahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef KingOfPop het volgende:
Maar als je zo'n code krijgt, kun je sowieso kaarten krijgen? Of delen ze 40.000 codes uit voor 3000 kaarten?
150 euro niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Deze kaarten gaan veel geld opleveren op de zwarte markt! Mijn vriendin kon zich niet voorstellen dat er nog mensen naar MJ zouden gaan. Vrouwen en muziek
.
Succes iedereen met het scoren van kaartjes, lijkt me erg mooi om daar nog eens bij te zijn. Helaas is het me de ticketprijs+reis niet waard.
Serieus als jij voor mij een kaart zou kunnen regelen, wil ik jou daar wel een maand stufi voor geven hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, same here![]()
[..]
Haha, stort maar alvast het geld op m'n rekening. Ik ben natuurlijk een arme student![]()
[..]
Hmm, ook dat zou nog kunnen jahMaar lijkt me sterk...toch?...
Ik denk dat iedereen die de kans heeft wel 4 kaarten koopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef matthijst het volgende:
Dus...
Als iemand wordt ingeloot koopt ie standaard 4 tickets?
Nu hoop ik dat ik zo'n code krijg en jij niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:27 schreef Rnnz het volgende:
Dat Wirecard lijkt dus echt te werken. Gisteren geld overgeboekt van Rabobank naar Wirecard en het staat er nu op, waardoor ik ook een Mastercard heb gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Komt straks wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef Rnnz het volgende:
Zal ik je mijn Wirecard rekeningnummer even geven? Kun je gelijk het geld overboeken.
Haha, maar als ik word ingeloot dan wil ik wel vier kaarten kopenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Serieus als jij voor mij een kaart zou kunnen regelen, wil ik jou daar wel een maand stufi voor geven hoor
Yup, hier ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:00 schreef denthemen het volgende:
Ik heb hier gelukkig al een creditcard, alle gegevens liggen al klaar
quote:
Jij wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef Niek. het volgende:
Ben ik blij dat ik een eigen creditcard heb(nu nog zo'n code...)
Ja, ik oooooohoooooook, en dan heb ik een code maar geen creditcardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef mmetje41 het volgende:
Wordt die code nou vanavond na tienen verstuurd...als je hem al krijgt natuurlijk,jemig ik ben helemaal HYper de pieper,ik wil er heeeeeeeeeeeen
Probeer Wirecard nog eens dan. Kijk of je niet toevallig iets fout hebt gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik oooooohoooooook, en dan heb ik een code maar geen creditcard
Ja net gedaan. Zegt ie dat dat telefoonnummer al in gebruik is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Probeer Wirecard nog eens dan. Kijk of je niet toevallig iets fout hebt gedaan.
Vóór tienen!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:41 schreef mmetje41 het volgende:
Wordt die code nou vanavond na tienen verstuurd...
Woar ben jij van dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vóór tienen!!
O2 klanten hebben de code al, die werd vanaf 4pm GMT verstuurd. Bastards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Woar ben jij van dan?Niet van O2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ook nog een beetje goed zicht vanuit de upper tier?
Weinig bijzonders dus qua podium.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En de plaatsen zijn bekend
[ afbeelding ]
Het is gewoon een standaard podium, die ook wordt gebruikt bij Madonna, Coldplay etc. Maar jah, Ticketmaster heeft de boel er weer uitgegooid, dus misschien wordt het nog wat andersquote:
Als je niet achter, naast of vrijwel naast het podium zit heb je goed zicht. Je zit ver weg, maar het zicht is goed, je kan altijd verrekijkertje meenemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ook nog een beetje goed zicht vanuit de upper tier?
Het is niet groot nee, maar wanneer je helemaal bovenaan zit dan is het toch nog best wel klein hoor (het podium)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk dat dat zicht vanaf de hoogste tribunes best nog wel meevalt, zo groot is de O2 Arena nou ook weer niet.
http://www.ticketmaster.co.uk/event/1200423CA5675412?brand=theo2&camefrom=CFC_UK_AEGTHEO2_WMAIN000000WEBquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is gewoon een standaard podium, die ook wordt gebruikt bij Madonna, Coldplay etc. Maar jah, Ticketmaster heeft de boel er weer uitgegooid, dus misschien wordt het nog wat anders
Deze is voor degene die per sms zich hebben aangemeld. Iedereen die zich dus heeft aangemeld, heeft nog helemaal......niets...quote:Congratulations!
We are thrilled that your registration for a chance to join the Michael Jackson presale has been successful! If you are viewing this page it means that you text MJ to 81707 and have been issued a code to join the presale.
The presale begins promptly at 7am [GMT] 11 March 2009 through to 6am [GMT] 13 March 2009. During this window, you could be able to buy up to 4 tickets to see Michael Jackson at the O2 arena, London. But hurry, demand for tickets is unprecedented so they will go fast!
However, please note that receiving a code is NOT a guarantee that you’ll be able to purchase tickets.
Once you have your code, buying tickets is very simple. Here’s all you have to do…
1. Click on the buy tickets below beginning at 7am [GMT] 10 March
2. Enter the exclusive code which we already sent to your mobile phone.
Click here to buy tix!
Remember Don't Share Your Code With Anyone - It Will Only Work Once
Good luck!
11 uur Nederlandse tijd dacht ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef mmetje41 het volgende:
Als die code al komt is dat dan voor 10 uur vanavond....?
Stimmtquote:
care, ik ben nu ook nog wel alleen, maar zou ik niet moeten gaan, omdat ik nu niemand ken die ook gaat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef Freezor het volgende:
Tvp. Ik ga er niet heen Niemand wil met mij mee.
idd, ik zou gewoon gaan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
care, ik ben nu ook nog wel alleen, maar zou ik niet moeten gaan, omdat ik nu niemand ken die ook gaat?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben ook een 'lone wolf'. Niemand wil mee omdat het geen Sensation White of DJ Tiesto is.
Maar, ben zo bang dat ik de enige ben die een kaartje heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
dat is wel heel sad
Als het goed is ga ik wel met iemand anders. En anders ga ik toch lekker alleen! Genoeg fans daar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:40 schreef KingOfPop het volgende:
Maarja, eerst maar eens een ticket zien te krijgen
Is die toko (O2-arena) eigenlijk dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |