Er zijn meer dan 1 miljoen registraties. In totaal zijn er 200.00 kaarten waarvan direct al een percentage word achtergehouden voor platenbazen/promoties/en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel mensen hadden zich geregistreerd dan? Ik geloof al meer dan de totale capaciteit van alle concerten samen.
en je kan max 4 kaarten bestellen, dus er zijn, mochten de theorieen kloppen, slechts 50.000 codes verdeeld, wat dus 1 op de 20 registraties zou zijn (en dan ga ik er van uit dat alle kaarten via de presale worden verkocht)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 1 miljoen registraties. In totaal zijn er 200.00 kaarten waarvan direct al een percentage word achtergehouden voor platenbazen/promoties/en dergelijke.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Rnnz het volgende:
Mmetje41, ik heb mijn eigen link nog eens vergeleken met die van jou, en het enige wat anders is is het e-mailadres. De code en de link die ik jou heb gegeven zijn afkomstig van Freezor, die mij de code enkele pagina's terug gaf. Op de een of andere manier denk ik dat Freezor's mailadres helemaal niet geregistreerd staat als pre-sale-kandidaat.
Ja, dat is voor mij dus ook een behoorlijke uitdaging.quote:
Ik denk dat je om 8 uur klaar moet zitten en dan hopen dat je er door komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef Rnnz het volgende:
Wat denken jullie? Zou ik om een uur of 10 nog pre-sale tickets kunnen kopen of moet ik echt om 8 uur al klaar zitten?
Jep, die heb ik via m'n eigen mail gekregen. Heb de link ook even uitgeprobeerd en hij werkt; hij linkt door naar de site van Ticketmaster!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
Rnnz, de code die ik kreeg, die heb jij persoonlijk per mail gekregen hé? Jou vertrouw ik namelijk wel
Je mag met mij mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Zul je zien, kan ik aan 4 kaartjes komen. Wil er niemand mee.
Mag ik dan mee met Fokkers?
Nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, die heb ik via m'n eigen mail gekregen. Heb de link ook even uitgeprobeerd en hij werkt; hij linkt door naar de site van Ticketmaster!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik even twijfelde toen ik de link zelf kreeg.. ik bedoel, ncprmreports of zo..
Denk je dat ze een stoel vrijhouden voor elke code? Daar zijn er toch veel te veel lucky ones voor, hier alleen al?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef Cheater_07 het volgende:
Ja is dat wel zo.. 8 uur sochtends?? Want volgens mij kun je ze gewoon willekeurig invullen tot vrijdagochtend.
Je gaat wel voor zitplekken?quote:
Nee.quote:
Er zijn meer codes dan plaatsen. Het zou me niets verbazen als er per kaartje tussen de 100 en 1000 codes zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk je dat ze een stoel vrijhouden voor elke code? Daar zijn er toch veel te veel lucky ones voor, hier alleen al?
Denthemen had gebeld met die lui en die zeiden dat iedereen die mee kon doen aan de presale ook kaarten kon kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Er zijn meer codes dan plaatsen. Het zou me niets verbazen als er per kaartje tussen de 100 en 1000 codes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |