Hmm het kan ook zo zijn dat de knal niet zo hard was als het leek hoor ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
als je met je wiel tegen de muur aankomt, heeft je neus er al tegenaan gezeten..
of je ging echt heel langzaam opzij en je banden steken 10 cm uit (wat ze niet doen)
dan zal bij het terugsturen je auto (al steekt er maar 30 cm bumper vanachter je wielbasis uit) een stukje "uitzwenken"
je kan onmogelijk met zo een snelheid alleen je banden ergens tegenaan zetten en verder niks raken.
ONMOGELIJK
GODquote:
Thanx voor de info. Mazzelllquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef kwaakvaak het volgende:
nou ik ga gewoon boodschappen doen dan maar, krijg wat eters vanavond dus misschien wel handig dat er ook iets te eten is dan
Jaquote:
Aah, die.quote:
Jij vindt dat het hem niet mannelijk maakt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer. Dit laffe gedrag maakt je iig niet mannelijk.
Zo zeg, zij is snel je 'liefje'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
2 juli is het geloof ik
Ik ga met me vader & moeder, zussie en haar vriend, en ik, en misschien dat ik mijn liefje ook wel mee ga vragen![]()
Je hebt 2 dagen tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
2 juli is het geloof ik
Ik ga met me vader & moeder, zussie en haar vriend, en ik, en misschien dat ik mijn liefje ook wel mee ga vragen![]()
Inderdaad... Ken je de uitdrukking: Joey's wil is wet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij vindt dat het hem niet mannelijk maakt...
Joey is er weer, dan weet je genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooo ik ben er ook weer, nog wat spannends gemist?
Zo minder..quote:
Haha nee het is me liefje niet hoor, maar het meisje wat ik lief vind / lief hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo zeg, zij is snel je 'liefje'
Ik ga ook misschien, nog niet zeker.
Hooi nah alleen dat Auto achter Dawg zatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooo ik ben er ook weer, nog wat spannends gemist?
Laten we dan ontopic gaan. Ik hou wel van een interessante discussiequote:
alles kanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm het kan ook zo zijn dat de knal niet zo hard was als het leek hoor ...
Maar het kan toch zijn dat je langzaam naar links uit zwenkt en daarna de muur raakt ?
Dan raakt de neus de muur toch niet ?
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Ken je de uitdrukking: Joey's wil is wet?
"verzieren"?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha nee het is me liefje niet hoor, maar het meisje wat ik lief vind / lief heb
Ik belde er gisteren nog even, en ik zei dat ik vette wallen had van het vroege opstaan, maar dat het niet uitmaakte omdat ik toch niemand meer hoefde te verzieren...
Toen zei ze: "Ooh, heb je mij al versierd dan ? "
haha
Nooit aan een universiteit gestudeerd zeker?quote:
als ik zoals jij, mijn mannelijkheid aan fok link, dan niet neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer. Dit laffe gedrag maakt je iig niet mannelijk.
quote:
17.00 beginnen we! Dus dan sta ik rond 18.00 - 18.30 weer buiten denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe laat, hoe laat? Zussen-iets is goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |