Jaaa dankje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes, succes, succes!![]()
Al een idee hoe ik het goed kan maken?
geen idee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij engels deed?
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Echt een vrouw, denkt dat alles weer goed is met een zoen
Haha, ja dat kanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee?
misschien omdat ik de slechte eigenschap heb veel engels te gebruiken?
wat is dat toch met dat ZUS enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa dankje!
sowieso donderdag een smsje met heeél veel succes! En de rest komt nog! Ik zat aan een zussen-iets te denken....?![]()
dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat ZUS enzo![]()
Jullie zijn het 2de clubje dat het nu al gaat doen in het singles topic WHY !?
Hoe laat, hoe laat? Zussen-iets is goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa dankje!
sowieso donderdag een smsje met heeél veel succes! En de rest komt nog! Ik zat aan een zussen-iets te denken....?![]()
Dat ben ik verkeerd geïnformeerdquote:
als je met je wiel tegen de muur aankomt, heeft je neus er al tegenaan gezeten..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Leg eens uit waarom het niet zou kunnen ?
Ik wil jouw ouders!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb trouwens van me ouders kaartjes gehad voor het concert van Jason Mraz & Joss Stone !!![]()
Echt zo lief van ze
En je hebt dr ook niet geneukt?quote:
Wat is zussen-iets?quote:
In Westerpark?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb trouwens van me ouders kaartjes gehad voor het concert van Jason Mraz & Joss Stone !!![]()
Echt zo lief van ze
LO staat voor leraren opleidingquote:
Niet zo tof doenquote:
Door?quote:
Nice...quote:
ah ok dan ben ik weer bijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
LO staat voor leraren opleiding
En Joss stone is
Sorry, zei je wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nice...![]()
Ik zie je weer als volwaardig man. Wijf volgespoten en geen gezeik
Nou, het ging me meer om die extra 'n'. Want er valt weinig aan te plannen, immers.quote:
Nu weet ik het ook niet meer. Dit laffe gedrag maakt je iig niet mannelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |