jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je deze opleiding afmaakt, dan haal je dat toch wel?
Of naja, ik vind het lame als mensen géén diploma halen binnen 10 jaar
[..]
Serieus?!
Hihi, het zal me serieus jeuken als iemand dat denktquote:
Geef jij nu ook al relatie-advies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga je nog met Rival of heb je mn advies opgevolgd?
Ik weet het niet... Tien jaar is lang hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Mijn opleiding is best zwaar hoor
Weet ik zusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, het zal me serieus jeuken als iemand dat denkt
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
letten jullie een beetje op de woordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef jij nu ook al relatie-advies?
Ik 'ga' sowieso niet met rivalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
haha ja in 10 jaar kun je het wel halen maar ik zei dus dat maar 2 mensen hun P hadden in het eerste jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Tien jaar is lang hoor!
[..]
Weet ik zus
Sorry schatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
letten jullie een beetje op de woorden
Hmm okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja in 10 jaar kun je het wel halen maar ik zei dus dat maar 2 mensen hun P hadden in het eerste jaar
er zijn wel genoeg mensen bij ons op school die dicht tegen die 10 jaar aan hikken
onze lieve 8e jaars
haha
De rest reed gewoon 130 ofzo...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Howl het volgende:
[..]
Meestal rijdt de rest dan ook iets van 70 of 80. Ik weet dat mijn banden bijna slicks zijn. Dus dan houd ik me in. Als het zonnig is, dan rijd ik wel weer 150 waar 120 mag.
Aquaplanning danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan heb je het over 'waterplanning' ?
Succes, succes, succes!quote:
merk en type banden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De rest reed gewoon 130 ofzo...![]()
Ik ging alleen ff iets harder omdat ik achter een vrachtwagen reed die gigantisch veel water deed opspatten...
[..]
Aquaplanning dan
Echt een man, die één x sorry niet genoeg vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Echt een vrouw, denkt dat alles weer goed is met een zoen
Ik schaafde / schuurde / schampte / knuffelde hem...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je met 110 een betonnen muur raken en geen verneukte auto hebben?
ik ben ervaringsdeskundige in ongelukkendat kan niet vriend
wat studeer jij dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja in 10 jaar kun je het wel halen maar ik zei dus dat maar 2 mensen hun P hadden in het eerste jaar
er zijn wel genoeg mensen bij ons op school die dicht tegen die 10 jaar aan hikken
onze lieve 8e jaars
haha
Haha zal wel zo'n schrale hong kong hokky tokky merk zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
merk en type banden?
gloednieuwe wan li's zeker?![]()
Er was niks om sorry voor te zeggen, dus was zelfs meer dan genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt een man, die één x sorry niet genoeg vinden
nee hoorquote:
onmogelijk wat je nu zegt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik schaafde / schuurde / schampte / knuffelde hem...
De Berlingo is aan de onderkant breder dan aan de bovenkant, en de betonne muur was ook aan de onderkant breder.
Dus alleen de banden hebben de muur geraakt
Velgen zijn wel verrot, maar het zijn van die stale dingen dus dat maakt niet uit
En het is mijn auto niet
Wat ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
onmogelijk wat je nu zegt.![]()
ga ergens anders fantaseren
lekker hongkong rubber, veel band voor weinig geld en zolang je maar op een droge weg rijdt niks aan de hand. Dat soort banden gebruikte bijna iedereen in Servie ook, met als gevolg dat tijdens een regenbui iedereen ineens 40 ging rijden op de snelweg omdat de banden nog gladder waren dan een wasmand vol paling. En kwaakje dus vrolijk door kon kachelen op zijn goede bandjes uit ollandia die per stuk net zo veel gekost hadden hadden als het setje rondom op de servische zastavaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha zal wel zo'n schrale hong kong hokky tokky merk zijn
Zal zo even kijken
LO maatschappijleerquote:
Waarom dacht ik dat jij engels deed?quote:
Jaaa dankje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes, succes, succes!![]()
Al een idee hoe ik het goed kan maken?
geen idee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij engels deed?
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Echt een vrouw, denkt dat alles weer goed is met een zoen
Haha, ja dat kanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee?
misschien omdat ik de slechte eigenschap heb veel engels te gebruiken?
wat is dat toch met dat ZUS enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa dankje!
sowieso donderdag een smsje met heeél veel succes! En de rest komt nog! Ik zat aan een zussen-iets te denken....?![]()
dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat ZUS enzo![]()
Jullie zijn het 2de clubje dat het nu al gaat doen in het singles topic WHY !?
Hoe laat, hoe laat? Zussen-iets is goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa dankje!
sowieso donderdag een smsje met heeél veel succes! En de rest komt nog! Ik zat aan een zussen-iets te denken....?![]()
Dat ben ik verkeerd geïnformeerdquote:
als je met je wiel tegen de muur aankomt, heeft je neus er al tegenaan gezeten..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Leg eens uit waarom het niet zou kunnen ?
Ik wil jouw ouders!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb trouwens van me ouders kaartjes gehad voor het concert van Jason Mraz & Joss Stone !!![]()
Echt zo lief van ze
En je hebt dr ook niet geneukt?quote:
Wat is zussen-iets?quote:
In Westerpark?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb trouwens van me ouders kaartjes gehad voor het concert van Jason Mraz & Joss Stone !!![]()
Echt zo lief van ze
LO staat voor leraren opleidingquote:
Niet zo tof doenquote:
Door?quote:
Nice...quote:
ah ok dan ben ik weer bijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
LO staat voor leraren opleiding
En Joss stone is
Sorry, zei je wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nice...![]()
Ik zie je weer als volwaardig man. Wijf volgespoten en geen gezeik
Nou, het ging me meer om die extra 'n'. Want er valt weinig aan te plannen, immers.quote:
Nu weet ik het ook niet meer. Dit laffe gedrag maakt je iig niet mannelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |