dat blijkt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik ben 4 jaar verkoper geweest bij een auto onderdelen winkel, waar ze ook banden verkopen
Heb geduld. Zit eraan te komen. Hoe is het met die kale homo van jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat het komt omdat je er vorige week veel was en toen iedereen hebt weggejaagd en dat ze zelfs niet terugkwamen terwijl jij een paar dagen weg was. dus als je nou nog een paar weken wegblijft kunnen we eens kijken of het topic weer tot leven komt
Wie heeft ze gemeet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou Nouk is vol op bezig JB van haar troon als meet-queen af te stoten
hmmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eis is dat je binnen 10 jaar één diploma moet halen. Maakt niet uit hoef of wat. Stop jij, dan denk ik dat dat wel mee telt voor je 10 jaar
Ah, tofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb geduld. Zit eraan te komen. Hoe is het met die kale homo van je?
Ik durf echt niet te zeggen of het door de banden kwam.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat blijkt!
je rijdt op slechte banden!
want zo slecht is de A2 ook weer niet
Goed opgemerktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je was hier al van 's ochtends tot 's avonds dus als je hier nog meer bent zal je leven wel erg spannend zijn.
Shiit ik heb beide nog gewoon niet gemeetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou Nouk is vol op bezig JB van haar troon als meet-queen af te stoten
bij mij in de klas 2 mensen hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
Bij ons had het merendeel hem binnen het eerste jaar
Meestal rijdt de rest dan ook iets van 70 of 80. Ik weet dat mijn banden bijna slicks zijn. Dus dan houd ik me in. Als het zonnig is, dan rijd ik wel weer 150 waar 120 mag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
Heenreis was echt KUT !
Het regende echt hard en het wegdek op de A2 is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend - KUT
Ik reed netjes ongeveer 100 / 110 waar je 120 mag, maar alsnog maakte die auto waterplanning...
Dus ik knap met 110 km/h tegen die betonne muur aan
Dat laatste sowieso.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie heeft ze gemeet?
En wordt ze dan ook meteen de nieuwe Singles-slet?
geen stress, binnen 10 jaar heb ik zelfs gehaald en ik heb écht mn best gedaan om zo lang mogelijk te lamballen. 4 maanden op wodka excursie geweest in helsinki enzoquote:
Alleen een dikke deuk ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met de schrik (hartslag van 200) vrijgekomen, en heeft de auto geen enkel krasje!
En dan heb je het over 'waterplanning' ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
Haha ik ben 4 jaar verkoper geweest bij een auto onderdelen winkel, waar ze ook banden verkopen
dat mag je allemaal aan haar zelf vragenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie heeft ze gemeet?
En wordt ze dan ook meteen de nieuwe Singles-slet?
Als je deze opleiding afmaakt, dan haal je dat toch wel?quote:
Serieus?!quote:
hoe kan je met 110 een betonnen muur raken en geen verneukte auto hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik durf echt niet te zeggen of het door de banden kwam.
Het kan ook door het slechte zicht, een stuurfout of een combinatie van die 3 gebeurd zijn.
Ik vind zo'n Berlingo zowieso een slecht wegligging hebben.
Vooral met die wind + een tegemoetkomende vrachtwagen.
Gelukkig ben ik met de schrik (hartslag van 200) vrijgekomen, en heeft de auto geen enkel krasje!
Nee ik bij haar natuurlijk. Maar dat is niet de reden, want ze loopt nu ook om me heen. Veel belangrijkere zakenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah, tofkomt je vriendin eindelijk bij je wonen dan?
met die kale is het goedje krijgt een
van hem
nou ja ik moet nog minstens een jaar waarschijnlijk 2quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen stress, binnen 10 jaar heb ik zelfs gehaald en ik heb écht mn best gedaan om zo lang mogelijk te lamballen. 4 maanden op wodka excursie geweest in helsinki enzo
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je met 110 een betonnen muur raken en geen verneukte auto hebben?
ik ben ervaringsdeskundige in ongelukkendat kan niet vriend
Ga je nog met Rival of heb je mn advies opgevolgd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |