Wou jij een schup tegen je kniequote:
Dat mag best !quote:
En je enkel?quote:
Let je erop dat hij wel eerst zijn klompen uit doetquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let je erop dat hij wel eerst zijn klompen uit doet
Ik mis weer wat hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
-edit: user is inmiddels getrashed, dit is een PM die je plaatstdaar staat normaliter een ban op
-
Ik bewaar hem nog ffquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
ah okay enkeltje prullenbak dan maar![]()
klinkt als een stumperd met liefdes verdriet.
als je dit leest schat get a life!
Wat voor iets was dat dan weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
-edit: user is inmiddels getrashed, dit is een PM die je plaatstdaar staat normaliter een ban op
-
Ik heb juist het idee dat ik dezer dagen rustig een tijdje zonder de KSC kan, zonder iets wezenlijks te missenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mwa, valt wel meequote:
user is al verwijderd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik bewaar hem nog ff
krijg nooit post van vreemden
Die doe je uit voordat je het huis in gaatquote:
Ja, duh.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doe je uit voordat je het huis in gaat
succes/sterkte/veel plezier *quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef cablegunmaster het volgende:
nou ik ga mijn kamer eens opruimen in de valse hoop de sleutel terug te vinden
Daar zag ik het minder dan in het zuidhollandse gat waar ik nu woonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh.
Dat moet jij toch wel weten, met je Brabantse verleden.
InQontrolquote:
En dat helpt om het gezelliger te maken?quote:
Vast welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat helpt om het gezelliger te maken?
Oh die skip ikquote:
Voor mijquote:
Als ie zo lang gebakken heeft issie wel gaar iigquote:
quote:
In het gezellige Amsterdam?quote:
dat is waar ik moet nog bezig... ga een boek lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit me wat te vervelen hier
Das goed, is de gekke drukte over
B e autifulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
Heb nog wel werk liggen hoor, maar er zit veel minder druk op
In je slot?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
B e autifulik heb een kamer vol rotzooi en 1 sleutel die ik moet vinden. alleen zit de sleutel nooit op de plek die je verwacht . ( nee anus is geen optie
)
Erg hé.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het gezellige Amsterdam?
Ban heeft ie al..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
BtrashVDwhoreH
pm ban ? PLZ?en IP BAN
Banaanvraagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
BtrashVDwhoreH
pm ban ? PLZ?en IP BAN
er staat een zin extra in...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? OP ziet er hier normaal uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |