De zanger klinkt echt als Hetfield en heeft ook de karakteristieke Hetfield geluiden meestal wel goed. Erg goed gedaan: http://sensoryresearch.com/~starkeff/beatallica.html
quote:Ik voel me bijna geroepen
Op vrijdag 05 april 2002 14:47 schreef Zander het volgende:
Nu nog Metallica-nummers in Beatles-stijl.
Overigens, als je dit leuk vind moet je ook eens de Punkles proberen. Die spelen de Beatles op een Ramones manier... ook erg gaaf gedaan.
quote:Die stem klopt behoorlijk! Best knap opzicht
Op vrijdag 05 april 2002 11:17 schreef Xhorder het volgende:
Dit is fun. 'Metallica' covert de Beatles.
http://sensoryresearch.com/~starkeff/beatallica.htmlDe zanger klinkt echt als Hetfield en heeft ook de karakteristieke Hetfield geluiden meestal wel goed. Erg goed gedaan: http://sensoryresearch.com/~starkeff/beatallica.html
Wat een opvrolijkende muziek! Ik zou best naar een concert ofzo van hun gaan, als ze die geven vlakbij (013 ofzo)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-09-2002 21:56]
Dit is best lachen, idd. En het klinkt niet eens gek.
Ken alleen Metallica niet goed genoeg om te beoordelen of het goed lijkt. Maar geinig hoor!
weer wat leuks 2 my collection
quote:Ik snap alleen niet wat buiten de zanger de band met Metallica te maken heeft. Ze doen zowat geen Metallica covers, de rest is compleet andere stijl.
Op woensdag 20 november 2002 22:13 schreef Kiff het volgende:
....And Justice For All My Loving To You!!!!!!!!!
Sorry.... ik was aan het rocken op de geweldige tonen van Beatallica en in de onstuimigheid schopte ik tegen dit topic....
Hoewel ik hun nummers erg tof en grappig vind snap ik de naam niet.
quote:Uh.... niet bekend met het oeuvre en de titels van Metallica zeker?
Op woensdag 20 november 2002 22:21 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik snap alleen niet wat buiten de zanger de band met Metallica te maken heeft. Ze doen zowat geen Metallica covers, de rest is compleet andere stijl.
Hoewel ik hun nummers erg tof en grappig vind snap ik de naam niet.
quote:Het gaat om te muziek.
Op woensdag 20 november 2002 22:22 schreef Kiff het volgende:[..]
Uh.... niet bekend met het oeuvre en de titels van Metallica zeker?
"It was twenty years ago today, Motörhead taught this band to play"
"Sgt. Hetfield's Motorbreath Pub Band, just thrash and let the metal flow....."
quote:Ja dies super!! De stem klinkt errug goed!!!!
Op maandag 9 september 2002 14:32 schreef Aneurism het volgende:Should not let it be!
quote:En ik heb het over de nummers zelf, waar het uiteindelijk om gaat.
Op woensdag 20 november 2002 22:28 schreef Kiff het volgende:
Buiten de zanger, die belachelijk veel zoals Hetfield klinkt zijn ook de titels en delen van de teksten Metallica verhaspelingen. De nummers zelf zijn natuurlijk gewoon Beatles songs.
quote:De nummers zelf zijn natuurlijk beatles songs.. maar de manier waarop het gezongen en gespeeld worden zijn vast onderdeel van het nummer... Er zitten geloof ik wel kleine verwijzingen in de nummers.
Op donderdag 21 november 2002 10:13 schreef Yokozuna het volgende:[..]
En ik heb het over de nummers zelf, waar het uiteindelijk om gaat.
Ik denk dat dat de Metallica link is.. wat ze voor de rest doen weet ik niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Man_in_a_Shed op 21-11-2002 10:28]
quote:page not found...
Op vrijdag 5 april 2002 11:17 schreef Xhorder het volgende:
Dit is fun. 'Metallica' covert de Beatles.
http://sensoryresearch.com/~starkeff/beatallica.htmlDe zanger klinkt echt als Hetfield en heeft ook de karakteristieke Hetfield geluiden meestal wel goed. Erg goed gedaan: http://sensoryresearch.com/~starkeff/beatallica.html
quote:Het is een grap. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Als je Metallica wilt horen luister je maar naar Metallica. Als je Metallica covers horen wilt, dan zijn er ook zat mogelijkheden. Dit is Beatallica....
Op donderdag 21 november 2002 10:13 schreef Yokozuna het volgende:[..]
En ik heb het over de nummers zelf, waar het uiteindelijk om gaat.
http://www.stark-effect.com/beatallica/songs.htmlquote:BEATALLICA To Make Live Debut - May 5, 2004
BEATALLICA, the Midwestern band which "covers BEATLES songs in the style of METALLICA, infusing the lyrics and arrangements of Fab Four standards with wonderfully unsubtle references to METALLICA's songs and a spot-on imitation of James Hetfield's distinctive vocals" (Ice magazine), will be making their live debut on May 31 at BalloonFest in El Paso, Texas. The show, which is being hosted by KLAQ-FM, will be "the first gig out of hopefully many more to come!" according to a posting on the band's web site.
As previously reported, BEATALLICA recently uploaded their new eight-song EP at this location. The self-titled effort contains the following track listing:
01. Blackened the USSR
02. Sandman
03. And I'm Evil
04. Got to Get You Trapped Under Ice
05. Leper Madonna
06. Hey Dude
07. I Want To Choke Your Band
08. We Can Hit The Lightz
Hijs leuk ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:32 schreef Tijn het volgende:
Hey Dude is echt een geniale track
http://www.stark-effect.com/beatallica/index2.htmlquote:Op zondag 9 mei 2004 17:38 schreef super-muffin het volgende:
link is dood
Moet je verder lezen dan de openingspost.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:38 schreef super-muffin het volgende:
link is dood
Niet zo sjago, Seb. Jij weet als geen ander dat je al blij moet zijn als mensen de openingspost überhaupt lezen.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Moet je verder lezen dan de openingspost.
leuke imitatie idd...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
HAHAHA
Hij zingt bijna nog beter als Jaymz.
Geweldige imitatie.
Maf, op die link (niet die in de openingspost) staan er links naar de mp3's en bittorrent-links.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef metallicattim het volgende:
kzal er wel te stom voor zijn, want ik krijg geen nummer gedownload of beluisterd...
tja, vanaf Load kan ik helaas niks anders constateren, hoewel het de laatste tijd weer wat beter gaat geloof ik... En op Cunning Stunts viel het ook nog wel redelijk mee. Misschien went het inmiddels...quote:Op zondag 16 mei 2004 05:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
leuke imitatie idd...
maar let een beetje op je woorden
ok, ik moet inderdaad toegeven dan load en verder wel wat te wensen overlaat... maar neem dan eens de moeite om naar And Justice for All, Master of Puppets & Black album te luisteren. wellicht ben je dan in staat om je mening iets aan te passenquote:Op zondag 16 mei 2004 12:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
tja, vanaf Load kan ik helaas niks anders constateren, hoewel het de laatste tijd weer wat beter gaat geloof ik... En op Cunning Stunts viel het ook nog wel redelijk mee. Misschien went het inmiddels...![]()
Moet ik ff wat duidelijk maken: Ik heb Kill/Ride/Master/Justice helemaal compleet grijs gedraaid.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ok, ik moet inderdaad toegeven dan load en verder wel wat te wensen overlaat... maar neem dan eens de moeite om naar And Justice for All, Master of Puppets & Black album te luisteren. wellicht ben je dan in staat om je mening iets aan te passen
Niet zo hypocriet he, als er commentaar is op een van jouw favo bands heb jij je woordje ook wel al klaarquote:Op maandag 17 mei 2004 02:35 schreef Seborik het volgende:
Neem het hem niet kwalijk PP, je mag geen kritiek hebben op Metallica van de mensen die na 1990 fan zijn geworden.
Maar dit topic gaat over Beatallica en niet over Metallica.
begrijp me niet verkeerd, ik had zo ook veel liever nog steeds de oude stijl zien spelen. load/reload/st anger zal ik ook zeer zelden tegenkomen in m'n cdspeler, hoewel sommige nummers nog wel leuk zijn (Fuel bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 mei 2004 02:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Moet ik ff wat duidelijk maken: Ik heb Kill/Ride/Master/Justice helemaal compleet grijs gedraaid.
Heb bijna mijn hele jeugd met een walkman opgelopen met een beukende Phantom Lord/For Whom the Bell Tolls/Creeping Death/Dyers Eve.
Vanaf Load kan ik er alleen maar heel hard om lachen/huilen, depends on the situation.
PS. Zelfs JN gaf aan toen ie weg was dat iedereen de old style beter vindt, maar ja: James en Lars zijn de baas hèKill/Ride/Master/Justice
de rest
![]()
Kritiek is altijd toegestaan, tenzij het een zooitje slap en onterecht geouwehoer is.quote:Op maandag 17 mei 2004 02:35 schreef Seborik het volgende:
Neem het hem niet kwalijk PP, je mag geen kritiek hebben op Metallica van de mensen die na 1990 fan zijn geworden.
Maar dit topic gaat over Beatallica en niet over Metallica.
Hey, mijn favoriete bands zijn ook niet foutloos hoor, behalve de Fields of The Nephilim dan, maar die kennen toch niet zoveel mensen.quote:Op maandag 17 mei 2004 06:51 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet he, als er commentaar is op een van jouw favo bands heb jij je woordje ook wel al klaar
Je moet gewoon heel vaak Hey dude luisteren, dan komt het nog wel goed met je.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kritiek is altijd toegestaan, tenzij het een zooitje slap en onterecht geouwehoer is.
En over de rest van je verhaal, ja, inderdaad, ik ben gewoon te laat geboren![]()
heb ik al een aantal maal zitten luisterenquote:Op maandag 17 mei 2004 09:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je moet gewoon heel vaak Hey dude luisteren, dan komt het nog wel goed met je.
Ja, dat klopt. Zie ook dat stukje artikel dat ik in het Beatlestopic heb gepost. Iig heeft MJ 50% overgedaan aan Sony (of hoe dat dan ook werkt in die wereld).quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef nipeng het volgende:
Blijkbaar heeft Sony nu de rechten.
Tja, in zulke gevallen bij ik er blij met mijn OVquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Het lijkt mij ook wel grappig om ze eens live te zien, maar om nou helemaal vanaf Groningen naar Amsterdam af te reizen. Zo leuk zijn ze dan weer net niet helaas.
Goed idee!quote:Op vrijdag 5 april 2002 14:47 schreef Zander het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |