Niet zo sjago, Seb. Jij weet als geen ander dat je al blij moet zijn als mensen de openingspost überhaupt lezen.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Moet je verder lezen dan de openingspost.
leuke imitatie idd...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
HAHAHA
Hij zingt bijna nog beter als Jaymz.
Geweldige imitatie.
Maf, op die link (niet die in de openingspost) staan er links naar de mp3's en bittorrent-links.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef metallicattim het volgende:
kzal er wel te stom voor zijn, want ik krijg geen nummer gedownload of beluisterd...
tja, vanaf Load kan ik helaas niks anders constateren, hoewel het de laatste tijd weer wat beter gaat geloof ik... En op Cunning Stunts viel het ook nog wel redelijk mee. Misschien went het inmiddels...quote:Op zondag 16 mei 2004 05:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
leuke imitatie idd...
maar let een beetje op je woorden
ok, ik moet inderdaad toegeven dan load en verder wel wat te wensen overlaat... maar neem dan eens de moeite om naar And Justice for All, Master of Puppets & Black album te luisteren. wellicht ben je dan in staat om je mening iets aan te passenquote:Op zondag 16 mei 2004 12:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
tja, vanaf Load kan ik helaas niks anders constateren, hoewel het de laatste tijd weer wat beter gaat geloof ik... En op Cunning Stunts viel het ook nog wel redelijk mee. Misschien went het inmiddels...![]()
Moet ik ff wat duidelijk maken: Ik heb Kill/Ride/Master/Justice helemaal compleet grijs gedraaid.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ok, ik moet inderdaad toegeven dan load en verder wel wat te wensen overlaat... maar neem dan eens de moeite om naar And Justice for All, Master of Puppets & Black album te luisteren. wellicht ben je dan in staat om je mening iets aan te passen
Niet zo hypocriet he, als er commentaar is op een van jouw favo bands heb jij je woordje ook wel al klaarquote:Op maandag 17 mei 2004 02:35 schreef Seborik het volgende:
Neem het hem niet kwalijk PP, je mag geen kritiek hebben op Metallica van de mensen die na 1990 fan zijn geworden.
Maar dit topic gaat over Beatallica en niet over Metallica.
begrijp me niet verkeerd, ik had zo ook veel liever nog steeds de oude stijl zien spelen. load/reload/st anger zal ik ook zeer zelden tegenkomen in m'n cdspeler, hoewel sommige nummers nog wel leuk zijn (Fuel bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 mei 2004 02:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Moet ik ff wat duidelijk maken: Ik heb Kill/Ride/Master/Justice helemaal compleet grijs gedraaid.
Heb bijna mijn hele jeugd met een walkman opgelopen met een beukende Phantom Lord/For Whom the Bell Tolls/Creeping Death/Dyers Eve.
Vanaf Load kan ik er alleen maar heel hard om lachen/huilen, depends on the situation.
PS. Zelfs JN gaf aan toen ie weg was dat iedereen de old style beter vindt, maar ja: James en Lars zijn de baas hèKill/Ride/Master/Justice
de rest
![]()
Kritiek is altijd toegestaan, tenzij het een zooitje slap en onterecht geouwehoer is.quote:Op maandag 17 mei 2004 02:35 schreef Seborik het volgende:
Neem het hem niet kwalijk PP, je mag geen kritiek hebben op Metallica van de mensen die na 1990 fan zijn geworden.
Maar dit topic gaat over Beatallica en niet over Metallica.
Hey, mijn favoriete bands zijn ook niet foutloos hoor, behalve de Fields of The Nephilim dan, maar die kennen toch niet zoveel mensen.quote:Op maandag 17 mei 2004 06:51 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet he, als er commentaar is op een van jouw favo bands heb jij je woordje ook wel al klaar
Je moet gewoon heel vaak Hey dude luisteren, dan komt het nog wel goed met je.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kritiek is altijd toegestaan, tenzij het een zooitje slap en onterecht geouwehoer is.
En over de rest van je verhaal, ja, inderdaad, ik ben gewoon te laat geboren![]()
heb ik al een aantal maal zitten luisterenquote:Op maandag 17 mei 2004 09:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je moet gewoon heel vaak Hey dude luisteren, dan komt het nog wel goed met je.
Ja, dat klopt. Zie ook dat stukje artikel dat ik in het Beatlestopic heb gepost. Iig heeft MJ 50% overgedaan aan Sony (of hoe dat dan ook werkt in die wereld).quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef nipeng het volgende:
Blijkbaar heeft Sony nu de rechten.
Tja, in zulke gevallen bij ik er blij met mijn OVquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Het lijkt mij ook wel grappig om ze eens live te zien, maar om nou helemaal vanaf Groningen naar Amsterdam af te reizen. Zo leuk zijn ze dan weer net niet helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |