Typisch voorbeeldje van een beschrijving waar maar beter geen foto geplaatst had kunnen wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat is de "berging met originele plafondschilderingen"
Deze neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:43 schreef becky27 het volgende:
krijg het bmptje niet in photobucket, maar
macdoooonalds!
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=c6709b34-48ee-4db4-84e0-231fd48d5f0f&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
What the... that's just all kinds of wrong...!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef pamsterdam het volgende:
Op een werkelijk prachtig stukje Alkmaar heeft ooit iemand dit bedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Riante badkamer (15m2) v.v. douchecabine, een grote (verzonken) badkuip, een toilet (met een bidet), een grote wastafel met badkamermeubel, inbouwkast en wasmachine en drogeraansluiting. Al het sanitair is uitgevoerd in zeer mooi lichtgroen marmer met koperen kranen. De wanden zijn v.v. lichtgroene tegels en er is een smookkleurige spiegelwand.
Een dappere poging tot moderniseren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef k_man het volgende:
Kijk vooral hoe zorgvuldig de tint van het douchegordijn aansluit op de kleurstelling van de rest van de ruimte.
dat toilet ook zo lekker midden in de ruimte...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef k_man het volgende:
[..]
De andere badkamer in het pand is gelukkig wél mooi.
[ afbeelding ]
Kijk vooral hoe zorgvuldig de tint van het douchegordijn aansluit op de kleurstelling van de rest van de ruimte.
Het zal wel zo krap zijn dat je anders met je knieën onder de wastafel zit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:31 schreef styliste het volgende:
[..]
dat toilet ook zo lekker midden in de ruimte...
Ik begrijp dit soort beschrijvingen niet, wat heb je daar nou aan? Iedereen met ogen in zijn hoofd kan zien dat die badkamer een nachtmerrie is en er helemaal moet worden uitgesloopt. Dan kun je het nog zo mooi omschrijven. Niemand loopt zo'n kamer binnen en zegt "ik vind het niet mooi, maar volgens de omschrijving was het zeer mooi lichtgroen marmer, dus ik koop het toch maar".quote:quote:
Riante badkamer (15m2) v.v. douchecabine, een grote (verzonken) badkuip, een toilet (met een bidet), een grote wastafel met badkamermeubel, inbouwkast en wasmachine en drogeraansluiting. Al het sanitair is uitgevoerd in zeer mooi lichtgroen marmer met koperen kranen. De wanden zijn v.v. lichtgroene tegels en er is een smookkleurige spiegelwand.
Bij de eerste keer kijken dacht ik dat ze de badkamer en keuken gecombineerd haddenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht bij het zien van die twee foto's eerst dat het een keuken was (ik denk door dat bruine meubel, doet me meer aan een boerenkeuken denken dan aan een badkamermeubel)Vond een badkuip in de keuken al erg raar
Maar dank zij de beschrijving weet ik nu dat het een badkamer is
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:19 schreef Lisjuh het volgende:
Voor wie nog een prachtige kast zoekt! Bied mee :-)
http://link.marktplaats.nl/240457136
Ik kon even de foto hier niet plaatsen hahahaha
Ze willen natuurlijk ook de verkopende partij te vriend houden en hen het gevoel geven dat hun smaak echt wel (ja echt!) OK en smaakvol isquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:38 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik begrijp dit soort beschrijvingen niet, wat heb je daar nou aan? Iedereen met ogen in zijn hoofd kan zien dat die badkamer een nachtmerrie is en er helemaal moet worden uitgesloopt. Dan kun je het nog zo mooi omschrijven. Niemand loopt zo'n kamer binnen en zegt "ik vind het niet mooi, maar volgens de omschrijving was het zeer mooi lichtgroen marmer, dus ik koop het toch maar".
Volgens mij denken die makelaars nog volgens het pre-funda systeem, toen je alleen nog op basis van een omschrijving een huis ging bekijken. Dan ging het erom om zoveel mogelijk mensen op bezichtiging te krijgen. Maar nu met al die fotos gaat dat toch niet meer op? Wat zitten ze dan nog moeilijk te doen met hun leugenachtige omschrijvingen??
Correctie: deels enkel glas. Woonkamer heeft gewoon dubbele beglazing.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
Moet je eens het Heliportcomplex in centrum Rotterdam bekijken. Kwartier lopen van centraal, 5 minuten tot de markt, woningen voor tussen de 90 en de 180k (wel enkel glas en meer van dat soort ongein). De bovenste verdiepingen zijn 1 en al balken en 't geheel ziet eruit als 1 of andere brucht.
das wel erg rozigquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:19 schreef Lisjuh het volgende:
Voor wie nog een prachtige kast zoekt! Bied mee :-)
http://link.marktplaats.nl/240457136
Ik kon even de foto hier niet plaatsen hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |