Allemaal leuke claims die met een pak literatuur weggestreept kunnen worden. Ik zit niet in het veld dus ik kan niet alles gaan zitten citeren. 1tje zal ik er even uit pikken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zucht.
http://www.zapruder.nl/po(...)s_officielere_versie
Even wat literatuur over de laatste generatie medicatie:quote:AIDS-remmers doen helemaal niets tegen het vermeende virus zelf (zoiets kan namelijk alleen het immuunsysteem zelf maar dat wordt enorm verzwakt door de AIDS-remmers). Het zijn algemene celdoders, chemokuur. Wat er ook niet bij wordt gezegd, maar ook niet wordt ontkend, is dat AIDS-remmers zonder uitzondering zeer schadelijke tot dodelijke bijwerkingen hebben.
Er is wel degelijk een gedegen onderzoek gedaan naar de echte reden, alleen jij accepteert de uitkomst van dat onderzoek niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee bij die mensen is nooit een gededen onderzoek gedaan wat de ECHTE rede is. Het is een leugen dus.
Nee de mensen sterven aan de bijwerkingen van de medicijnen wat ook wel bekend is als de symptomen van AIDS.
[..]
HIV is tegelijkertijd op twee plaatsen ontdekt door twee verschillende onderzoeksteams. Knap voor een virus dat niet bestaat.quote:HIV is nooit aangetoond.
Virussen in asymptomatische dragers voldoet ook niet aan de postulaten.quote:het voldoet niet aan postulaten.
De manier waarop het virus van persoon tot persoon wordt overgedragen is meerdere keren aangetoond. Maar als het niet besmettelijk is, en onschadelijk, laat jij je infecteren met hiv?quote:is niet besmettelijk.
25 miljoen doden sinds het in 1981 geisoleerd is, en men weet niet hoeveel er daarvoor gevallen zijn.quote:levert geen pandemie op.
Eens, eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Koekz het volgende:
Tijd Voor goede argumenten van Lambiekje. P!
Haha, denk dat Lambiekje nu helemaal op de kast zit... ik voel de reactie al komen: 'er is geen aids, alleen medicijnen die aids veroorzaken', oid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig om aan te geven dat AIDS bestond voor AIDS medicatie vanzelfsprekend.
Ik heb er ook even vraagtekens achter gezet in te TT.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens is dit alles zeer offtopic, Ik zou graag even melden dat vaccinatie zeker geen onzin is. Voordat mensen door het gebrabbel hier zich niet gaan vaccineren e.d.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens is dit alles zeer offtopic, Ik zou graag even melden dat vaccinatie zeker geen onzin is. Voordat mensen door het gebrabbel hier zich niet gaan vaccineren e.d.
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij. En toen dat gebeurt was is men begonnen om afrika uit te roeien en ziek te maken. Maar in afrika zijn toch helemaal niet voldoende AIDS remmers? Ohnee daarom gaan ze die er nu heen brengen met ons geld zo dat ze daar nog zieker kunnen worden. En het westen daar geld kan gaan verdienen om de credit crisis op te lossen over de ruggen van een heel continent.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, denk dat Lambiekje nu helemaal op de kast zit... ik voel de reactie al komen: 'er is geen aids, alleen medicijnen die aids veroorzaken', oid.
Is AIDS dan niet gewoon ontworpen door die Baptist Church?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij.
Wat een schalkjes zeg, die mensen die AIDS verzonnen hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij. En toen dat gebeurt was is men begonnen om afrika uit te roeien en ziek te maken. Maar in afrika zijn toch helemaal niet voldoende AIDS remmers? Ohnee daarom gaan ze die er nu heen brengen met ons geld zo dat ze daar nog zieker kunnen worden. En het westen daar geld kan gaan verdienen om de credit crisis op te lossen over de ruggen van een heel continent.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij. En toen dat gebeurt was is men begonnen om afrika uit te roeien en ziek te maken. Maar in afrika zijn toch helemaal niet voldoende AIDS remmers? Ohnee daarom gaan ze die er nu heen brengen met ons geld zo dat ze daar nog zieker kunnen worden. En het westen daar geld kan gaan verdienen om de credit crisis op te lossen over de ruggen van een heel continent.
Kansen zat gehad lijkt me maar hij zegt nu ook niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:55 schreef Haushofer het volgende:
Ik hoop dat Lambiekje hier alle inhoudelijke punten van Bosbeetle en anderen wil aankaarten en erop wil reageren. Met argumenten, zonder drogredenatieEn ik hoop dat andere mensen hem die kans ook even willen geven
TVP dus.
Nee, dat hoeft ook niet per directquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Koekz het volgende:
[..]
Kansen zat gehad lijkt me maar hij zegt nu ook niet zoveel meer.
Ik werk. dat jullie nu op een zolderkamertje zitten.quote:
ATV dag ftw!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik werk. dat jullie nu op een zolderkamertje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |