quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En meteen het bewijs dat het een uitstekende uitspraak is, meki is het er niet mee eens.
Meki is het ook niet eens met de uitspraak van Ahmadinejad dat Israël vernietigd moet worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En meteen het bewijs dat het een uitstekende uitspraak is, meki is het er niet mee eens.
Loozah. Jullie zullen Nederland NOOIT veroveren, hoor je? NOOIT!!!quote:
Wat heeft dat nou weer met links of rechts te makenquote:
Verschillende imams zijn al voor erger vrijgesproken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Ghazi het volgende:
Stop het kankergezwel in Nederland dat homoseksualiteit heet, mag dus voortaan ook neem ik aan.
Valt in dezelfde categorie als:quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Ghazi het volgende:
Stop het kankergezwel in Nederland dat homoseksualiteit heet, mag dus voortaan ook neem ik aan.
Dat zeiden de Friezen ook tegen Bonifacius, vermoed ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Loozah. Jullie zullen Nederland NOOIT veroveren, hoor je? NOOIT!!!
Maar goed dat jij nooit je mening uit op Fok!quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:55 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die gebruik maken van vrijheid van meningsuiting en het bijvoorbeeld komen uiten op fora op internet e.d.
Nee, de voornaamste aanklacht tegen Wilders is en blijft dat hij oproept tot het discrimineren van moslims door te pleiten voor een verbod op immigratie alleen voor moslims, een verbod op godsdienstvrijheid alleen voor moslims, een verbod op de vrijheid van onderwijs alleen voor moslims, enz. En het oproepen tot strafbare feiten (zoals discriminatie) is dus niet toegestaan. De uitspraak van de Hoge Raad gaat hier niet over en verandert daarom ook weinig aan de zaak tegen Wilders.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:27 schreef paddy het volgende:
Werd hij niet aangeklaagd omdat hij de Koran vergeleek met? Of lagen er nog meer aanklachten? Sorry, maar dacht echt dat dat de aanklacht was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |