Ja, ik was vroeger echt een hele moeilijke eter, zeker als het om fruit gaat, maar ik begin meer en meer lekker te vinden. Ik moet het alleen nog proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kiwi's zijn lekker hoor, vind ik dan
Had eigenlijk nog een bakje ananas mee willen nemen voor vanmiddag, maar dat ben ik vergeten..
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, ik was vroeger echt een hele moeilijke eter, zeker als het om fruit gaat, maar ik begin meer en meer lekker te vinden. Ik moet het alleen nog proberen
aardbeien enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekendVind je zoet fruit lekker?
idd.. dan ga ik rustig zo'n bakkie zitten leegetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jammie, hoop dat het snel zomer is, dan zijn ze het lekkerst
Mango
Truequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. dan ga ik rustig zo'n bakkie zitten leegeten
klinkt ook goedquote:
collega van me heeft regelmatig een bak druiven staan. Pik ik ook wel eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueDeden mijn begeleidster en ik op kantoor altijd met kersen.. Half pond kersen tussen ons in en eten maar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar verder is een een uitstekend plan.
Kaarsjes rond het bad enzo..
Uhmmm.. als je je zwembroek aanhoudt misschienquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
Uhmmm.. als je je zwembroek aanhoudt misschien
Oh, toch welquote:Maar als ik moet kiezen, dan toch maar liever met Daph_
Is heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt ook goed
[..]
collega van me heeft regelmatig een bak druiven staan. Pik ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uhmmm.. als je je zwembroek aanhoudt misschien
Maar als ik moet kiezen, dan toch maar liever met Daph_
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh, toch wel
Ja, dan kies ik ook maar iemand anders![]()
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry, ben een hopeloze romanticus
Ah ik dacht meer dat het een soort bevestiging was, vandaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. jij noemt me stiekemerd en ik herhaal dat. Dus niet echt interessant om te weten
nee sorry.. verder doe ik alles open en blootquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ik dacht meer dat het een soort bevestiging was, vandaar
Das waarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien met het hopeloze gedeelte
[..]
Bootje
Eh, okeequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee sorry.. verder doe ik alles open en bloot
Nee, das wel waar. Het is meer dat ik zelf de boot(!!) afhou altijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waarMaar zo erg is het nou toch ook weer niet?
Ach, dat denk je misschien.. Ik ben romantischer dan de meeste hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien met het hopeloze gedeelte
[..]
Bootje
Jij bent geen internetromanticusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, dat denk je misschien.. Ik ben romantischer dan de meeste hier
Nee bol.comquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de bibliotheek? Daar hebben ze er veel
Regen is meestal niet leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
in de regen wachten op de bus is nooit leuk
Ah ok, dan heb je wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij bent geen internetromanticus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |