Kiwi's zijn lekker hoor, vind ik danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik leg het wel uit via pm
Misschien toch eens een kiwi proberen ooit
Ja, ik was vroeger echt een hele moeilijke eter, zeker als het om fruit gaat, maar ik begin meer en meer lekker te vinden. Ik moet het alleen nog proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kiwi's zijn lekker hoor, vind ik dan
Had eigenlijk nog een bakje ananas mee willen nemen voor vanmiddag, maar dat ben ik vergeten..
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, ik was vroeger echt een hele moeilijke eter, zeker als het om fruit gaat, maar ik begin meer en meer lekker te vinden. Ik moet het alleen nog proberen
aardbeien enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekendVind je zoet fruit lekker?
idd.. dan ga ik rustig zo'n bakkie zitten leegetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jammie, hoop dat het snel zomer is, dan zijn ze het lekkerst
Mango
Truequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. dan ga ik rustig zo'n bakkie zitten leegeten
klinkt ook goedquote:
collega van me heeft regelmatig een bak druiven staan. Pik ik ook wel eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueDeden mijn begeleidster en ik op kantoor altijd met kersen.. Half pond kersen tussen ons in en eten maar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar verder is een een uitstekend plan.
Kaarsjes rond het bad enzo..
Uhmmm.. als je je zwembroek aanhoudt misschienquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
Uhmmm.. als je je zwembroek aanhoudt misschien
Oh, toch welquote:Maar als ik moet kiezen, dan toch maar liever met Daph_
Is heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt ook goed
[..]
collega van me heeft regelmatig een bak druiven staan. Pik ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uhmmm.. als je je zwembroek aanhoudt misschien
Maar als ik moet kiezen, dan toch maar liever met Daph_
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh, toch wel
Ja, dan kies ik ook maar iemand anders![]()
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry, ben een hopeloze romanticus
Ah ik dacht meer dat het een soort bevestiging was, vandaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. jij noemt me stiekemerd en ik herhaal dat. Dus niet echt interessant om te weten
nee sorry.. verder doe ik alles open en blootquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah ik dacht meer dat het een soort bevestiging was, vandaar
Das waarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien met het hopeloze gedeelte
[..]
Bootje
Eh, okeequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee sorry.. verder doe ik alles open en bloot
Nee, das wel waar. Het is meer dat ik zelf de boot(!!) afhou altijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waarMaar zo erg is het nou toch ook weer niet?
Ach, dat denk je misschien.. Ik ben romantischer dan de meeste hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien met het hopeloze gedeelte
[..]
Bootje
Jij bent geen internetromanticusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, dat denk je misschien.. Ik ben romantischer dan de meeste hier
Nee bol.comquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de bibliotheek? Daar hebben ze er veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |