Elton Johnquote:I've had the luxury of singing with him twice on stage. So I understand the way he works, the way he thinks. And it's fine with me. I -- you know, I have so much admiration for him. And what he does is -- I think he's, personally, the best entertainer in the world at the moment by far....
...the greatest musician, the greatest showman. There's no one is in the same league as him.
Bright Lights New York City, opgenomen april 1998.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef One_conundrum het volgende:
iemand nog een tip voor een mooi live concert. Paar keer naar indigo nights geluisterd, maar die vind ik matig..
one nite alone live is idd beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef One_conundrum het volgende:
iemand nog een tip voor een mooi live concert. Paar keer naar indigo nights geluisterd, maar die vind ik matig..
tuurlijk, dat was ik al van plan. Ik zal ze morgen even voorluisteren en zondag verslag uitbrengen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Oeh doe jij dat nog voor zondag dan mop?
op de download versie dit van lotusflow3r.com komt staat een kortere versie van Boom gevolgd door The morning after (geen crimson and clover). Op de cd release is er een langere versie van Boom gevolgd door Crimson and Clover (geen the morning after)quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:41 schreef HuubTuub het volgende:
verrek, de cd;s zijn al te downloaden... ideaal...
Ehhh waarschijnlijk een erg blonde vraag maar als je geen member bent waar heb je de cd´s dan gedownload??quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef hmmmz het volgende:
ik ben bijna jarig dus ik vraag 'm voor de cdn verjaardag. Heb 'm natuurlijk al wel gedownload en ik vind het geweldigBen ook geen lid geworden van die site, alles wat erop komt te staan krijg ik via de torrent sites ook wel te zien. Kan me wel voorstellen dat als je in de VS of in de buurt van LA woont dat je dan meteen lid wordt omdat je dan voorrang krijg op de kaartverkoop.
owkee ze liggen klaar voor je, samen met het 3rd rock boek...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Oeh doe jij dat nog voor zondag dan mop?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
owkee ze liggen klaar voor je, samen met het 3rd rock boek...
De nieuwe Polly is ook te vinden...
mompelt iets over torrent sitesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ehhh waarschijnlijk een erg blonde vraag maar als je geen member bent waar heb je de cd´s dan gedownload??
ja haha had al gekeken maar kon tot nu toe niks vinden maar nog een paar minuten dan kan ik luisterenquote:
klopt, ik ben zelf ook zeer onder de indruk na een paar dagen luisteren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cheater_07 het volgende:
De nieuwe CD's zijn echt geweldig!!
Lotusflow3r voor de band feeling, geweldig en hier en daar experimenteel!
MPLSound 2 dance 2! Even inkomen, maar groeit snel! Ol' Skool Company is the JAM!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
op de download versie dit van lotusflow3r.com komt staat een kortere versie van Boom gevolgd door The morning after (geen crimson and clover). Op de cd release is er een langere versie van Boom gevolgd door Crimson and Clover (geen the morning after)
Nou niet overdrijven he, bijnaaaaaaa in de buurt van Days of Wildquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:45 schreef Cheater_07 het volgende:
Ol' Skool Company is echt geweldig!
Echt de Days of Wild van 2009.. super!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:45 schreef Cheater_07 het volgende:
nog kleiner dan normaal ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik hou ook erg van Colonized Mind. Trouwens in dat filmpje waar hij bij Jay Leno Ol' Skool Company speelt lijkt hij wel nog kleiner dan normaal.
Woa, die 2e cd begint ook goed.
volgens mij heeft het niks met candy dulfer te maken, tenminste dat haal ik niet uit de lyrics.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:20 schreef DrDentz het volgende:
Het laatste nummer, een Candy Dulfer-disstrack.
Ik ga bria als onderzetter gebruiken denk ik!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Nee, weet ik.Wat moet je eigenlijk met die laatste cd doen van Bria Valente?
of de enige...quote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik heb hem woensdag gekocht bij music store in Harderwijk,ik had de laatste
Er komt niets in de buurt van Days Of Wild !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:45 schreef Cheater_07 het volgende:
I only knew one and never told her thoughquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Er komt niets in de buurt van Days Of Wild !
I thought about many times (diss me? )quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
I only knew one and never told her though
Dat dus!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Er komt niets in de buurt van Days Of Wild !
28 augustusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er al bekend wanneer dat zou zijn dan? Dan vink ik het alvast even aan in mijn agenda
Hij had zijn plato's niet aan denk ikquote:
quote:
Kippevelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:23 schreef One_conundrum het volgende:
Prince cs moeten youtube ook weer even schoonvegen
thanx!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:52 schreef thedeedster het volgende:
Nog geen filmpje, maar wel een geweldige versie van deze unreleased classic.
http://www.montreuxjazz.com/?lang=de&cat=news&subcat=news&page=79#flvPLayer__http://www.montreuxjazz.com/medias/videos/prince_video.flv__550__310__0
![]()
![]()
Heel jaloersch isquote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Setlist van de eerste show:
When I Lay My Hands On U
Little Red Corvette
Somewhere Here On Earth
When The Lights Go Down
Willing And Able
I Love U But I Don't Trust U Anymore
She Spoke 2 Me
Love like Jazz
All This Love
Empty Room
Elixer
In A Large Room With No Light
(break)
Insatiable
Scandalous
The Beautiful Ones
Nothing Compares 2 U
De band was:
John Blackwell
Rhonda Smith
Renato Neto
DAMN....wat had ik daar graag bij willen zijn,veel favoriete nummers!!
quote:Op zondag 19 juli 2009 10:49 schreef AnnaStesia het volgende:
http://perso.numericable.(...)EUX2009FIRSTSHOW.zip
wat staat er in die zip?quote:Op zondag 19 juli 2009 10:49 schreef AnnaStesia het volgende:
http://perso.numericable.(...)EUX2009FIRSTSHOW.zip
Hee, sinds wanneer heeft ie Blackwell weer terug?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef AnnaStesia het volgende:
De band was:
John Blackwell
Rhonda Smith
Renato Neto
DAMN....wat had ik daar graag bij willen zijn,veel favoriete nummers!!
Montreux is trouwens al gelekt...quote:Op zondag 19 juli 2009 20:45 schreef Cheater_07 het volgende:
Hopelijk komt er nu eindelijk weer eens een mooie DVD uit.
Zal toch niet voor niets zijn dat ie zoveel dezelfde nummers speelde in de 2e set.
Tenzij hij nu weer van gedachten verandert natuurlijk
Je vraagt je toch echt af waarom mensen fan zijn (geweest) van die achteruitlopende, balzakgrijpende gemarketeerde freak als je zo'n muzikant op de wereld hebt rondlopen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)hmz=707265766e657874
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je vraagt je toch echt af waarom mensen fan zijn (geweest) van die achteruitlopende, balzakgrijpende gemarketeerde freak als je zo'n muzikant op de wereld hebt rondlopen...
SUPER!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
Geniaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
Je vergeet nog 1 woord: playbackendequote:Op maandag 3 augustus 2009 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je vraagt je toch echt af waarom mensen fan zijn (geweest) van die achteruitlopende, balzakgrijpende gemarketeerde freak als je zo'n muzikant op de wereld hebt rondlopen...
And I love itquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
13 aug. toch? Tenminste dat staat op prince.org.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Cheater_07 het volgende:
18 augustus 2 shows in Monaco...
Voor maar 200 eurootjes per show![]()
Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van die prijzen.
LOL iemand had zijn sign o the times hart nog bewaard.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:10 schreef ikbenwel het volgende:
http://rockerparis.blogsp(...)m-show-oct-11th.html
Waar komen deze shows opeens vandaan? Waarom is hij hier?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef ikbenwel het volgende:
http://masique.com/wp-con(...)-17h11102009-028.jpg
ik had geen vervoer, er schijnt morgenmiddag ook een persconferentie te zijn, meerdere concerten bercy of tour, ik was daar in 88 bij de premiere van de lovesexy tour,geweldig ok.
http://www.videocure.com/video/204715.html
maar de sign of the times concerten in de galgenwaard waren ook wel heel erg+ en tivoli in 97.
raar trouwens dat er hier niet echt veel animo lijkt te zijn?
Vaag allemaal he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waar komen deze shows opeens vandaan? Waarom is hij hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven: why ook eigenlijk not!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven: why ook eigenlijk not!
Beetje jammer dat je helemaal into de Prince cult moet zijn tegenwoordig om het een en ander mee te krijgen ja. Maar hij blijft ontzettend goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Vaag allemaal he?
Vorige week werd dit aangekondigd.
Er zijn veel Nederlandse fans heen maar als je geen lid bent van een forum of fansite weet je dus van niks.
Ik kan als alleenstaande moeder van 4 kinderen niet op stel en sprong naar Parijs gaan,ik hoop dan ook dat een eventuele show in Nederland wat eerder wordt aangekondigd.
Ook is het errug irritant dat je de kaartjes alleen via internet kunt bestellen met een credit card,dat bezit ik ook niet
Ja, dat vind ik dus al een hele poos irritant, ben al fan sinds 86 of zo,maar de laatste jaren haak ik echt af qua liveshows terwijl dat nou juist zijn toffe kant is, cd's zijn al lang niet meer wat ze waren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Vaag allemaal he?
Er zijn veel Nederlandse fans heen maar als je geen lid bent van een forum of fansite weet je dus van niks.
Ik kan als alleenstaande moeder van 4 kinderen niet op stel en sprong naar Parijs gaan,ik hoop dan ook dat een eventuele show in Nederland wat eerder wordt aangekondigd.
Ook is het errug irritant dat je de kaartjes alleen via internet kunt bestellen met een credit card,dat bezit ik ook niet
Ik volg die websites ook niet meer zo up to date. Ik was blij dat ik Londen 2007 op tijd meegekregen had zodat ik kaarten kon bestellen, dat was een mmoi weekend met 4 shows.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Vaag allemaal he?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben op zich wel up to date wat betreft info maar toch is een paar dagen om alles te regelen voor mij niet haalbaar.
Hier een link naar opnames van gisteren
http://tf1.lci.fr/infos/culture/0,,4841555,00.html
Niet, want ze zijn van de site afgehaald. Krijg een 404 error.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Nu ff zien te achterhalen hoe dat te downloaden valt.
Tssssss ik heb het filmpje gekeken en gelijk de link hier gepost,das mooi snel er weer af dan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Niet, want ze zijn van de site afgehaald. Krijg een 404 error.
Hij doet het weer!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Tssssss ik heb het filmpje gekeken en gelijk de link hier gepost,das mooi snel er weer af dan!
Nou ja,ik krijg ze wel op een andere manier te zien
Volgens mij is dit rond Grafitti Bridge of Batman.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Suikeroom het volgende:
Ik kwam deze tegen op YouTube
Schijnt van een docu van de bbc te zijn: PRINCE OF PAISLEY PARK documentary
http://prince.org/msg/7/267291
iemand de hele docu gezien? lijkt me wel classic footage
http://www.dailymotion.co(...)uitar_music?from=rssquote:
Ik moet hem ergens op DVD hebben maar het is nogal een rommeltje in mijn kastquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Volgens mij is dit rond Grafitti Bridge of Batman.
Als het goed is heb ik hem op VHS. Als je hem wil dan kan ik kijken of ik deze heb en dan overzetten op DVD (daar ben ik toch mee bezig, al is dat een klotewerk).
Tnx, prachtigquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)uitar_music?from=rss
While my guitar gently weeps. Nog steeds kippevel als ik die zie en hoor.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx, prachtigIk zal es in de cd kijken of daar teksten in staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Hoera, de tekstquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal es in de cd kijken of daar teksten in staan...
graagquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Volgens mij is dit rond Grafitti Bridge of Batman.
Als het goed is heb ik hem op VHS. Als je hem wil dan kan ik kijken of ik deze heb en dan overzetten op DVD (daar ben ik toch mee bezig, al is dat een klotewerk).
Ik heb hem gevonden. Ik weet nog niet wat de kwaliteit is want ik heb nog geen tijd gehad hem te bekijken. Moet voor zaterdag eerst iets anders overzetten. In het weekend zal ik kijken!quote:
thnx, take it easyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden. Ik weet nog niet wat de kwaliteit is want ik heb nog geen tijd gehad hem te bekijken. Moet voor zaterdag eerst iets anders overzetten. In het weekend zal ik kijken!
Volgens betrouwbare bronnen zijn er goede geluidsopnames gemaakt,nog ff geduldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef kezz het volgende:
vriend van ons was ons vandaag lekker aan het maken dat het concert zo goed was geweest![]()
Ik hoop dat er goeie opnames tevoorschijn gaan komen...
Het is een paisley park productie en heet 'Prince Musical Portrait', kan je nagaan hoeveel 1000en uren van dit geweldige soort materiaal hij in z'n vault heeft liggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Suikeroom het volgende:
Ik kwam deze tegen op YouTube
Schijnt van een docu van de bbc te zijn: PRINCE OF PAISLEY PARK documentary
http://prince.org/msg/7/267291
iemand de hele docu gezien? lijkt me wel classic footage
oe! en hoe ga ik daar achter komen tegen die tijd??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen zijn er goede geluidsopnames gemaakt,nog ff geduld
Dat zal vast wel goed komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef kezz het volgende:
[..]
oe! en hoe ga ik daar achter komen tegen die tijd??
Ik heb hem overgezet, maar het is een andere dan de youtube link die jij stuurde denk ik, of hij is niet compleet, want het grootste deel van de link die Hmmmz stuurde zit er wel in, vanaf part2. Het is in ieder geval een uur en leuk om te zien. Ik stuur je een PM.quote:
Hij doet nu wel vaker MJ covertjes he? Of zit dat standaard in zn repotoire?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Prince live RTL Radio (audio - feel better feel good / interview / mountains / shake your body down to the ground)
http://www.mediafire.com/?mrqjnnvwqnn
quote:Kenny Ortega zei ook nog in dat interview met Oprah dat MJ Prince bewonderde, en dat ie zn nummers die hij 'doorkrijgt van God' snel moest opnemen omdat Prince ze anders zou krijgen.
Hij heeft ze wel meer gedaan. MJ, nou ja zijn band, speelde live tijdens Bad of Black & White ook vaak It's Gonna B A Beautiful Night.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hij doet nu wel vaker MJ covertjes he? Of zit dat standaard in zn repotoire?
Ze hebben samen wat gedaan. Op het podium bij een James Brown concert, waarbij Prince zich voornamelijk belachelijk gemaakt heeft (4:50)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Zapato het volgende:
Klopt, allebei helden.
Wou alleen dat ze ooit samen iets hadden gedaan. Eeuwig zonde.
Quincy Jones vertelt ook op die speciale versie van Bad over Prince, Bad was eigenlijk bedoelt als duet maar Prince zei uiteindelijk neequote:Prince and Michael Jackson were friendly rivals? Seriously? According to former band members of the Purple One, it’s true.
A report in the Startribune, Bobby Z., Prince’s drummer for the Revolution, remembers watching the 1984 Grammys with Prince as Michael Jackson swept the Grammys.
“We were watching rough cuts of [the movie] ‘Purple Rain,’ and we knew that’s where Prince wanted to be the next year,” Z said Thursday.
Michael Jackson even showed up to 2 Purple Rain shows backstage. Although Michael Jackson did want to work with Prince a few years later, Prince declined due to lyrical differences.
Michael Bland insisted they got along fine. “They’d shoot hoops at Paisley Park,” Prince’s studio/home in Chanhassen. “We used to get packages from MJJ Productions [with] footage of Sly Stone performing in Europe. Prince would pop it in the VCR, and we’d watch it.”
Prince even defended Michael at a press conference in 2000 where he said something along the lines of “we don’t really know what is going on with him and maybe we need to chill on that.” (I can’t find the original transcript so paraphrasing people.)
Personally speaking, I did see Michael Jackson attend one of Prince’s shows at 3121 Las Vegas in 2006 with Wil I Am of the Black Eyed Peas and Chris Tucker. Michael did not make the after show as planned where he was to be seated with Michael Jordan.
Recently, Prince has been performing Michael Jackson songs in his sets, “Don’t Stop Til You Get Enough” and recently “Dancing Machine” by the Jackson 5
bij de lovesexy tourquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef Rnnz het volgende:
Samen basketballen? Nou was Michael al niet erg groot maar ik zie Prince al helemaal niet basketballen..
Vast met hakken aan.
Prince basketballt dus fucking goed idd, die filmpjes van Lovesexy zijn echt geniaal. Gewoon 3-punters all the timequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef Rnnz het volgende:
Samen basketballen? Nou was Michael al niet erg groot maar ik zie Prince al helemaal niet basketballen..
Vast met hakken aan.
In high school zat hij ook in het basketballteam en hij was inderdaad goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Prince basketballt dus fucking goed idd, die filmpjes van Lovesexy zijn echt geniaal. Gewoon 3-punters all the time![]()
Heb je iets meer info, zoals jaar, tekst?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
humm zoek eigelijk een nummer van hem
Een soort blues nummer.
Hij zong normaal zonder piep stem.
En had een hele boel zangers bij hem .
Ooit die disk gehad (iligaal) maar die is er niet meer.
Wil de cd bestellen maar weet op welke album deze stond?
`quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
humm zoek eigelijk een nummer van hem
Een soort blues nummer.
Hij zong normaal zonder piep stem.
En had een hele boel zangers bij hem .
Ooit die disk gehad (iligaal) maar die is er niet meer.
Wil de cd bestellen maar weet op welke album deze stond?
Whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ze hebben samen wat gedaan. Op het podium bij een James Brown concert, waarbij Prince zich voornamelijk belachelijk gemaakt heeft (4:50)
Dat hij een b-baller was heb ik nooit geweten, tof!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
In high school zat hij ook in het basketballteam en hij was inderdaad goed.
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)ver-lovesexy-t_musicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef krioro het volgende:
Dat hij een b-baller was heb ik nooit geweten, tof!
ook hmmmzquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Wie ben jij bij IAO???
Astridquote:
Thanks, ook dat is nieuw voor me, en tof!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ver-lovesexy-t_music
2:15
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Zoveel moeite om het nummer Why wait voor heaven te pakken te krijgen voor ons koor, wordt het hele nummer geschrapt![]()
Jammer, het is een mooi nummer. Tesamen met Mother of Pearl mijn favoriet van dat album.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Zoveel moeite om het nummer Why wait voor heaven te pakken te krijgen voor ons koor, wordt het hele nummer geschrapt![]()
![]()
Ik neem aan dat je Chrystal Ball ook wel hebt dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:11 schreef Norrage het volgende:
Black Album
Heerlijk
Verder: Vraagje:
Wat zijn de beste bootlegs om van onze goede vriend om mee te beginnen? Want er zijn er nogal wat
Ligt eraan wat je wil, live of studio.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:11 schreef Norrage het volgende:
Black Album
Heerlijk
Verder: Vraagje:
Wat zijn de beste bootlegs om van onze goede vriend om mee te beginnen? Want er zijn er nogal wat
LIve natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil, live of studio.
Ik bedoel geen bootleg maar het officiële 3 disc album met the Truth erbij.quote:Op zondag 15 november 2009 21:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er wel van gehoord, maar hoorde dat het niet veel soeps was?
Same here, die gaat echt NOOIT vervelen, cd 3 is favorietquote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef AnnaStesia het volgende:
chrystal ball MOET je hebbden!
Draai hem erg vaak,the truth ook niet veel maar de rest...
Must havequote:
Dank je wel! Goed om te lezen en zal is ff kijken wat ik in de kast heb staan.quote:Op zondag 15 november 2009 23:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Must have
Small Club - Den Haag, 1988
City Lights - Divers, 1980-1986
Parade Around The World - Diversen, 1986
4 Those Of U On Valium - Minneapolis, 1987
Live In Germany - Dortmund, 1988
Mijn favorieten
Een aantal O2/Indigo2 shows van 2007 in Londen
One Nite Alone Buffalo - Buffalo, 2002
Rock This Joint - Keulen, 1998
Whole Lotta Love 4 Paris - Parijs, 2002 of Rotterdam We Come 2 Jam - Rotterdam, 2002
Return To Zenith - Parijs, 1998 of The Freak - Brussel, 1998
Paradiso - Amsterdam, 1995
The Astoria - Londen, 1995 - Emporium I & II - Londen, 1995
Le Bataclan - Parijs, 1994 of Stars & Bars - Monte Carlo, 1994
Veni, Vidi, Vici - Minneapolis, 1986
Miles From The Park - Minneapolis, 1987
Er zijn er nog van na 2002 die ook goed zijn, alleen ben ik niet meer zo up to date. Ik heb ze wel, maar ken ze niet meer zo goed. Ik moet nodig mijn lijst/site weer updaten. Maar ja, tijd he
Damn, ik zie het nu pas. Dat zuigt, want ik wilde alle titles die ik nog niet had er af halen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:49 schreef 1972 het volgende:
Wow, the database.org is inmiddels ook al terziele...![]()
Wat voor iets zoek je, ik heb er nog wel een paar.quote:Waar is die kerel toch mee bezig? Zichzelf van het internet te verwijderen? Ik krijg ook nog eens het idee dat 'm dat aardig aan het lukken is! Ik was namelijk gisteren op zoek naar een leuke Prince foto als background. Denk je dat ik wat kon vinden???
Hier moeten alle Prince fans van fok wel heen eigenlijk hè!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom even onze flyer showen hierHet lijkt net echt
Als ik tijd heb kom ik langs.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:57 schreef Bluezz het volgende:
3121 Is een erg lekker album
Ik kom even onze flyer showen hierHet lijkt net echt
En had je tijd? Het was een uitverkochte kleine zaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Frozen : Bij Daily motion staan sowieso nog wel wat gouwe ouwe
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 25-01-2010 19:12:31 ]Leven: why ook eigenlijk not!
ja dit kanaal leeft ook nog steedsquote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef Frozen het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar is het iemand anders ook opgevallen dat er weer veel Prince filmpjes op youtube staan?
quote:
Ja ik had 'm via torrent gedownloadquote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste link, is daar een heel concert van te krijgen??????
Ok je gaat me vast niet geloven maar ik heb nog nooit zoiets gedownloadquote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja ik had 'm via torrent gedownload
typ dit in bij google:
Prince-Live @ Staples Center LA Musicology Tour
hij is wel op dvd verschenenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok je gaat me vast niet geloven maar ik heb nog nooit zoiets gedownload![]()
Hijs niet te koop dus?
Jammer
Candy rockt em hardquote:Op maandag 15 februari 2010 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
maar waar en hoe te verkrijgen keine ahnung!
Ja he?quote:
Check je PMquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he?
Is er iemand die mij een kopietje van die dvd zou willen bezorgen?
![]()
Oh ja die, echt, zelden zo een solo gezien, en al helemaal niet van Miss Dulferquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En had je tijd? Het was een uitverkochte kleine zaalNee sorry het was me niet gelukt. Ik ben hier ook een tijd niet geweest, zie nu pas je bericht. Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Frozen : Bij Daily motion staan sowieso nog wel wat gouwe ouwe
http://days-of-wild.nl - Prince: Live and Boots
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
Die is fantastisch, die kende ik ook nog niet. Ik wist wel dat Kevin Smith daar was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Ik had dit trouwens nog nooit gezien, kwam het laatst tegen.. Kevin Smith 1 of andere regisseur had een docu met Prince gemaakt die nooit het licht heeft gezien, hij vertelt op een schitterende manier over de week met Prince.. kijk wat ie bij 9:10 vertelt, dat Prince 50 video's heeft voor liedjes die niemand kent, en dat is denk ik nog maar het topje van de ijsberg, hoeveel zou er uit gaan komen als Prince dood is? als ie uberhhaupt dood gaat want Prince heeft het eeuwige leven volgens mij, anyway bij 9:10 dus
Heb ze inmiddels allemaal van youtube afgehaald.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef One_conundrum het volgende:
Sowieso aan te raden om dat hele stuk over prince te kijken. Mooi verhaal
Ik kijk Nu naar deel 2quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb ze inmiddels allemaal van youtube afgehaald.
Nu weet ik weer precies waarom ik fan ben van dit genie...waanzinnig gewoonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef devl1nsect het volgende:
Hier de volledige live versie van Purple Rain uit 84 en niet de edit uit de film/ single.
Little Red Corvette was het zaadje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nu weet ik weer precies waarom ik fan ben van dit genie...waanzinnig gewoon,met dit nummer begon het voor mij in 1984,het is nooit meer overgegaan!
Alweer offlinequote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nu weet ik weer precies waarom ik fan ben van dit genie...waanzinnig gewoon,met dit nummer begon het voor mij in 1984,het is nooit meer overgegaan!
Nu dat je het zo zegt...jajajajaa de corvette...daar begon het mee,mijn vriend heeft ook een corvette ,geen rode maar toch hahahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Little Red Corvette was het zaadje.
Purple Rain de regen (jaja) die het deed groeien.
Het concert van Syracuse de bloem die nog steeds bloeit.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
Days of Wild is niet alleen een van mn favo Prince nummers, tis ook echt een van de liefste Fokkers ever, thank you![]()
![]()
86 was ik net te laat. Ik hoorde pas dat ie kwam toen het derde extra concert aangekondigd werd. Daar had ik toen wel kaarten voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nu dat je het zo zegt...jajajajaa de corvette...daar begon het mee,mijn vriend heeft ook een corvette ,geen rode maar toch hahaha
Syracuse heb ik grijs gedraaid op video,kon er geen genoeg van krijgen, nu op dvd speel ik hem ook regelmatig af,dat is voor mij Prince,tegenwoordig vind ik het wat gladjes,wel goed natuurlijk maar toch...mijn eerste concert was in 1987,Galgenwaard,in 1986 moest ik hem helaas overslaan,mijn moeder was net voor het concert overleden.
die bovenste is door NPG Records gevonden maar hij zit nu hier:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Suikeroom het volgende:
ja die laatste is niet van mij hoor, ik heb maar 3 Prince filmpjes op mn YouTubemaar toen ik merkte dat deze twee nu niet worden verwijderd heb ik er ook een paar op durven zetten.. anyway op deze twee channels staan echt juweeltjes
http://www.youtube.com/user/pepepurito2
http://www.youtube.com/user/groovytv80
En de titels zijn van rechts naar links te lezen,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die bovenste is door NPG Records gevonden maar hij zit nu hier:
http://www.youtube.com/user/TAFKApepepurito2#p/u
Mmm lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef devl1nsect het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ssessed-purple_music
Irresistible Bitch live Purple Rain tour![]()
Thanks, ik ga eens luisteren. Zijn grootste hits vind ik vaak niet zo spannend. En om nu 30 albums af te gaan op zoek naar de lekkere beats is wel heel veel werk, dus vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Black Album, Crystal Ball, Musicology, Emancipation , zn eerdere werk zul je meer pop/ rock vinden denk ik?
Ook zo'n wreed nummer dit. Je weet nooit of het Love Thy Will Be Done, One Of Us of Motherless Child is. (Met die drumtrack bedoel ik).quote:
Go dad!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Days of Wild, mn ouders waren gisteren bij mij , en mn ma is ook fervent fan, dus ik zette de dvd nog es op.
Zelfs mn vader die Prince normaal maar mwah vindt vond het een geweldig concert![]()
![]()
Mn vader reed ons vroeger toen ik als jong meisje van 15 met mn zusje van 13 al voor zalen ging slapen wel altijd naar huis na concerten ( we wonen in Limburg dus we kwamen dan nooit meer thuis na het ov).quote:Op maandag 22 februari 2010 18:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Go dad!
Het heeft jaaaaren en jaaaaren geduurd voordat ik mijn vrouw zo ver had dat ze het leuk begon te vinden. Nu is ze al zover dat ze teksten mee kan zingen en mee wil naar concerten en het er mee eens is dat het een van de grootste performers van deze tijd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Had ik graag weer willen zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef thedeedster het volgende:
Tussen haakjes; under the cherry moon komt vanavond nog op tv. 23.00 op NL3.
Thnx!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:57 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Had ik graag weer willen zien.
Gemist![]()
BTW, leuke verhalen Oh-oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |