13 aug. toch? Tenminste dat staat op prince.org.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Cheater_07 het volgende:
18 augustus 2 shows in Monaco...
Voor maar 200 eurootjes per show![]()
Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van die prijzen.
LOL iemand had zijn sign o the times hart nog bewaard.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:10 schreef ikbenwel het volgende:
http://rockerparis.blogsp(...)m-show-oct-11th.html
Waar komen deze shows opeens vandaan? Waarom is hij hier?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef ikbenwel het volgende:
http://masique.com/wp-con(...)-17h11102009-028.jpg
ik had geen vervoer, er schijnt morgenmiddag ook een persconferentie te zijn, meerdere concerten bercy of tour, ik was daar in 88 bij de premiere van de lovesexy tour,geweldig ok.
http://www.videocure.com/video/204715.html
maar de sign of the times concerten in de galgenwaard waren ook wel heel erg+ en tivoli in 97.
raar trouwens dat er hier niet echt veel animo lijkt te zijn?
Vaag allemaal he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waar komen deze shows opeens vandaan? Waarom is hij hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer dat je helemaal into de Prince cult moet zijn tegenwoordig om het een en ander mee te krijgen ja. Maar hij blijft ontzettend goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Vaag allemaal he?
Vorige week werd dit aangekondigd.
Er zijn veel Nederlandse fans heen maar als je geen lid bent van een forum of fansite weet je dus van niks.
Ik kan als alleenstaande moeder van 4 kinderen niet op stel en sprong naar Parijs gaan,ik hoop dan ook dat een eventuele show in Nederland wat eerder wordt aangekondigd.
Ook is het errug irritant dat je de kaartjes alleen via internet kunt bestellen met een credit card,dat bezit ik ook niet
Ja, dat vind ik dus al een hele poos irritant, ben al fan sinds 86 of zo,maar de laatste jaren haak ik echt af qua liveshows terwijl dat nou juist zijn toffe kant is, cd's zijn al lang niet meer wat ze waren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Vaag allemaal he?
Er zijn veel Nederlandse fans heen maar als je geen lid bent van een forum of fansite weet je dus van niks.
Ik kan als alleenstaande moeder van 4 kinderen niet op stel en sprong naar Parijs gaan,ik hoop dan ook dat een eventuele show in Nederland wat eerder wordt aangekondigd.
Ook is het errug irritant dat je de kaartjes alleen via internet kunt bestellen met een credit card,dat bezit ik ook niet
Ik volg die websites ook niet meer zo up to date. Ik was blij dat ik Londen 2007 op tijd meegekregen had zodat ik kaarten kon bestellen, dat was een mmoi weekend met 4 shows.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Vaag allemaal he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |