abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66988235
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Dakota het volgende:
Ik heb voor t eerst gedouched met Elin, wat een gehannes zeg maargoed, mevrouw vond het heerlijk en ligt nu heel lief t slapen

He houden jullie de bby vast onder de douche?
tot nu toe: een arm onder haar kontje en entje onder haar armpjes.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:07:26 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66988268
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Dakota het volgende:
Ik heb voor t eerst gedouched met Elin, wat een gehannes zeg maargoed, mevrouw vond het heerlijk en ligt nu heel lief t slapen

He houden jullie de bby vast onder de douche?
Leuk is dat he? En gaat ook wat sneller dan in badje... Je kunt het alleen doen als je met zn tweetjes bent. Ik hou Lennon gewoon op mn arm, net als met flesje geven, dan heb je 1 arm vrij om te wassen...
Make love, not war ☮
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:08:42 #103
114177 Diaan73
pi_66988335
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef simmu het volgende:

[..]

tot nu toe: een arm onder haar kontje en entje onder haar armpjes.
Tegen je aan dan of niet?
Make love, not war ☮
pi_66989551
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Leuk is dat he? En gaat ook wat sneller dan in badje... Je kunt het alleen doen als je met zn tweetjes bent. Ik hou Lennon gewoon op mn arm, net als met flesje geven, dan heb je 1 arm vrij om te wassen...
Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66989841
ik had r nu een beetje in de wieghouding dat ging opzich wel ok.
ik ben eerst zelf gaan douchen, haren wassen e.d daarna heeft mijn vriend haar gebracht en na t douchen in doeken gewikkeld waarna ik mij kon afdrogen en toen haar aankleden. (mijn vriend is niet zo handig in t aankleden )
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66990054
Ik ben ier ook altijd degene die aan moet kleden. Tenzij ze echt doorlekt ofzo als ik er niet ben, dan kleedt hij haar wel om.

Vanmiddag zijn wij met zn 3en (ik en mijn 2 meiden) iin bad geweest. Zo leuk is dat, we hebben er ruim een half uur ingezeten geloof ik.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:41:03 #107
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66990287
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Igraine het volgende:

[..]

Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.
Ik gebruikte gewoon het lege badje om haar in te leggen. Of de wasbak .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66990578
Oh, de wasbak. Daar leg ik haar nu elke ochtend in terwijl ik ga douchen. Ik leg het aankleedkussen in de wasbak en haar erop. Ben ik mee begonnen toen ze zo verkouden was om een beetje te stomen. Ze vind het onwijs fijn, lekker het geluid van de douche en kijken naar de kleurtjes op het douchegordijn.
pi_66990727
pff daar moet ik me nog op voorbereiden, tot nu toe is paps altijd thuis geweest dus altijd helpende handjes
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:50:59 #110
14746 k_i_m
pi_66990846
Als je alleen bent moet je niet vergeten kleren neer te leggen. Of afdroogspullen. Anders moet jij in je blote natte niksje een kind aankleden.

En als je kleding/luiers voor het kind vergeten bent, moet je ook nooit het kind even nakend in het bedje leggen, maar al-tijd het aankleedkussen eronder .
In my life
Why do I smile
pi_66991742
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Igraine het volgende:

[..]

Wat een goed idee! Ik douche nu idd alleen samen met Thomas als Nixxx thuis is om hem aan te pakken en af te drogen en aan te kleden. Ik ga het morgen eens proberen op jouw manier!
pi_66991832
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Als je alleen bent moet je niet vergeten kleren neer te leggen. Of afdroogspullen. Anders moet jij in je blote natte niksje een kind aankleden.

En als je kleding/luiers voor het kind vergeten bent, moet je ook nooit het kind even nakend in het bedje leggen, maar al-tijd het aankleedkussen eronder .
Ik hb nog een shitload van die celstofmatjes uit het kraampakket dat werkt ook wel..
En idd, kleren ik had wel mn pyamabroek en ondergoed liggen maar shirt vergeten..dus stond ik in mn bh en met mn natte haar op elin te druipen en r aan te kleden
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:12:12 #113
14746 k_i_m
pi_66991958
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik hb nog een shitload van die celstofmatjes uit het kraampakket dat werkt ook wel..
En idd, kleren ik had wel mn pyamabroek en ondergoed liggen maar shirt vergeten..dus stond ik in mn bh en met mn natte haar op elin te druipen en r aan te kleden
Boeiend, als er maar wat onder ligt. Want met niks eronder kan je er donder op zeggen dat het hele bed ondergepiest is als je terugkomt .
In my life
Why do I smile
pi_66992384
idd, ze is net een fontein als die pamper uitgaat, meestal 2 keer achter elkaar. Kwam ik ook laat achter..is ze net weer droog..piest ze nog een keer
wanna rub mah puppeh?!
pi_66992785
Thomas poept graag 3x achter elkaar, in 10 minuten.
pi_66993226
Pff ook lekker, Elin laat het bij scheetjes en dan lachen..eigenlijk moet ze altijd lachen als de pamper uitgaat
wanna rub mah puppeh?!
pi_66993610
Thomas kijkt me ook altijd heel blij aan .

Hij vind poepluiers helemaal niet erg, maar bij 1 druppel pies in zn luier is het al mis.
pi_67002430
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Tegen je aan dan of niet?
ja, ik hou selene dan gewoon lekker tegen me aan. niet de douchekop recht op haar hoofdje en sangdrax staat stand by om der over te nemen
pi_67004627
Ik wil dit weekend ook eens proberen samen te douchen met Mila, vind het nu al doodeng
pi_67005496
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Raissa het volgende:
Ik wil dit weekend ook eens proberen samen te douchen met Mila, vind het nu al doodeng
sangdrax vindt het ook te eng, maar ik vind het wel meevallen hoor
pi_67005814
Wij gaan komende week denk ik ook voor het eerst met Seb in bad in het hotel. Ik heb er zin in Seb sliep vannacht voor de derde nacht door en mama ziet het vandaag ook allemaal wat frisser in, gelukkig kwam mijn moeder even helpen vanmorgen. Wat een volksverhuizing met zo'n kleine zeg en volgens mij hoe ouder ze worden hoe meer zooi er mee moet. Nou hoeft er nog niet echt veel speelgoed mee. Een rammelaartje en een clown die muziek maakt.

Het wordt ruim boven 0 in Oostenrijk, de komende week voorspellen ze 9 graden en zonnig Dus met zijn skipakje aan en zonnebril op kan hij mooi de blits maken daar. De autoreis zie ik met vertrouwen tegemoet, meestal slaapt hij al voordat we de straat uit zijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67009248
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan komende week denk ik ook voor het eerst met Seb in bad in het hotel. Ik heb er zin in Seb sliep vannacht voor de derde nacht door en mama ziet het vandaag ook allemaal wat frisser in, gelukkig kwam mijn moeder even helpen vanmorgen. Wat een volksverhuizing met zo'n kleine zeg en volgens mij hoe ouder ze worden hoe meer zooi er mee moet. Nou hoeft er nog niet echt veel speelgoed mee. Een rammelaartje en een clown die muziek maakt.

Het wordt ruim boven 0 in Oostenrijk, de komende week voorspellen ze 9 graden en zonnig Dus met zijn skipakje aan en zonnebril op kan hij mooi de blits maken daar. De autoreis zie ik met vertrouwen tegemoet, meestal slaapt hij al voordat we de straat uit zijn.
dat word hier wel geregeld door de oudste
boekje mee dit mee dat mee en ondertussen hebben we de halve speelgoedkast in de auto liggen

veel plezier alvast estrys, wanneer gaan jullie?

douchen heb ik 1 keer gedaan maar nooit meer. ze kunnen nu lekker beiden samen in bad. zo leuk om te zien.
mama van 3 kids!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:58:55 #123
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67009421
Ik ben maandenlang alleen maar met Stella onder de douche gegaan. Totdat ze met vlijmscherpe teennageltjes tegen me op begon te klimmen . Tijd voor een badje dacht ik toen, en dat was ook zo, tijd om te kunnen spelen met en in het water was het .
pi_67010539
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Popples het volgende:

[..]

dat word hier wel geregeld door de oudste
boekje mee dit mee dat mee en ondertussen hebben we de halve speelgoedkast in de auto liggen

veel plezier alvast estrys, wanneer gaan jullie?

douchen heb ik 1 keer gedaan maar nooit meer. ze kunnen nu lekker beiden samen in bad. zo leuk om te zien.
Morgenochtend hangt een beetje van Seb af. Maar ik hoef jullie niet te missen, het hotel heeft wireless internet. en natuurlijk moet de laptop mee (manlief: om de foto's uit te lezen, ja tuurlijk schat)

en nou ga ik even naar het winkelcentrum lopen met Seb. Lekker in het zonnetje

[ Bericht 7% gewijzigd door Estrys op 13-03-2009 15:32:56 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:58:45 #125
114177 Diaan73
pi_67011794
Spannend hoor Estrys, zo'n eerste vakantie... nu heb je vooral veel spullen mee die nodig zijn... als ze iets ouder zijn veel speelgoed/schrijf en leesspul. Twan wordt volgende week 7 maar die heeft tegenwoordig alleen computerspel en boek/werkboekje mee, het wordt dus wel weer een keer minder. In ieder geval alvast heel veel plezier en nog lekker even een weekje genieten!!

Vandaag met Lennon naar Peacemans werk geweest en naar mijn werk, hij had het prima naar zn zin en vond het heerlijk in de maxicosi en heeft op mijn werk een flesje gehad en toen weer naar huis. Toen we thuiskwamen lag hij nog te slapen in de maxicosi, heb hem eruit gehaald en naar bed gebracht en daar ligt hij alweer bijna een uur te slapen.. heerlijk zo'n tevreden/makkelijke baby.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')