tot nu toe: een arm onder haar kontje en entje onder haar armpjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Dakota het volgende:
Ik heb voor t eerst gedouched met Elin, wat een gehannes zegmaargoed, mevrouw vond het heerlijk en ligt nu heel lief t slapen
He houden jullie de bby vast onder de douche?
Leuk is dat he? En gaat ook wat sneller dan in badje... Je kunt het alleen doen als je met zn tweetjes bent. Ik hou Lennon gewoon op mn arm, net als met flesje geven, dan heb je 1 arm vrij om te wassen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Dakota het volgende:
Ik heb voor t eerst gedouched met Elin, wat een gehannes zegmaargoed, mevrouw vond het heerlijk en ligt nu heel lief t slapen
He houden jullie de bby vast onder de douche?
Tegen je aan dan of niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef simmu het volgende:
[..]
tot nu toe: een arm onder haar kontje en entje onder haar armpjes.
Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk is dat he? En gaat ook wat sneller dan in badje... Je kunt het alleen doen als je met zn tweetjes bent. Ik hou Lennon gewoon op mn arm, net als met flesje geven, dan heb je 1 arm vrij om te wassen...
Ik gebruikte gewoon het lege badje om haar in te leggen. Of de wasbakquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Igraine het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.
Wat een goed idee! Ik douche nu idd alleen samen met Thomas als Nixxx thuis is om hem aan te pakken en af te drogen en aan te kleden. Ik ga het morgen eens proberen op jouw manier!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Igraine het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.
Ik hb nog een shitload van die celstofmatjes uit het kraampakketquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Als je alleen bent moet je niet vergeten kleren neer te leggen. Of afdroogspullen. Anders moet jij in je blote natte niksje een kind aankleden.
En als je kleding/luiers voor het kind vergeten bent, moet je ook nooit het kind even nakend in het bedje leggen, maar al-tijd het aankleedkussen eronder.
Boeiend, als er maar wat onder ligt. Want met niks eronder kan je er donder op zeggen dat het hele bed ondergepiest is als je terugkomtquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik hb nog een shitload van die celstofmatjes uit het kraampakketdat werkt ook wel..
En idd, klerenik had wel mn pyamabroek en ondergoed liggen maar shirt vergeten..dus stond ik in mn bh en met mn natte haar op elin te druipen en r aan te kleden
ja, ik hou selene dan gewoon lekker tegen me aan. niet de douchekop recht op haar hoofdje en sangdrax staat stand by om der over te nemenquote:
sangdrax vindt het ook te eng, maar ik vind het wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Raissa het volgende:
Ik wil dit weekend ook eens proberen samen te douchen met Mila, vind het nu al doodeng
dat word hier wel geregeld door de oudstequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan komende week denk ik ook voor het eerst met Seb in bad in het hotel. Ik heb er zin inSeb sliep vannacht voor de derde nacht door en mama ziet het vandaag ook allemaal wat frisser in, gelukkig kwam mijn moeder even helpen vanmorgen. Wat een volksverhuizing met zo'n kleine zeg en volgens mij hoe ouder ze worden hoe meer zooi er mee moet. Nou hoeft er nog niet echt veel speelgoed mee. Een rammelaartje en een clown die muziek maakt.
Het wordt ruim boven 0 in Oostenrijk, de komende week voorspellen ze 9 graden en zonnigDus met zijn skipakje aan en zonnebril op kan hij mooi de blits maken daar. De autoreis zie ik met vertrouwen tegemoet, meestal slaapt hij al voordat we de straat uit zijn.
Morgenochtend hangt een beetje van Seb af. Maar ik hoef jullie niet te missen, het hotel heeft wireless internet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Popples het volgende:
[..]
dat word hier wel geregeld door de oudste![]()
boekje mee dit mee dat mee en ondertussen hebben we de halve speelgoedkast in de auto liggen![]()
veel plezier alvast estrys, wanneer gaan jullie?
douchen heb ik 1 keer gedaan maar nooit meer. ze kunnen nu lekker beiden samen in bad. zo leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |