abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66988235
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Dakota het volgende:
Ik heb voor t eerst gedouched met Elin, wat een gehannes zeg maargoed, mevrouw vond het heerlijk en ligt nu heel lief t slapen

He houden jullie de bby vast onder de douche?
tot nu toe: een arm onder haar kontje en entje onder haar armpjes.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:07:26 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66988268
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Dakota het volgende:
Ik heb voor t eerst gedouched met Elin, wat een gehannes zeg maargoed, mevrouw vond het heerlijk en ligt nu heel lief t slapen

He houden jullie de bby vast onder de douche?
Leuk is dat he? En gaat ook wat sneller dan in badje... Je kunt het alleen doen als je met zn tweetjes bent. Ik hou Lennon gewoon op mn arm, net als met flesje geven, dan heb je 1 arm vrij om te wassen...
Make love, not war ☮
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:08:42 #103
114177 Diaan73
pi_66988335
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef simmu het volgende:

[..]

tot nu toe: een arm onder haar kontje en entje onder haar armpjes.
Tegen je aan dan of niet?
Make love, not war ☮
pi_66989551
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Leuk is dat he? En gaat ook wat sneller dan in badje... Je kunt het alleen doen als je met zn tweetjes bent. Ik hou Lennon gewoon op mn arm, net als met flesje geven, dan heb je 1 arm vrij om te wassen...
Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66989841
ik had r nu een beetje in de wieghouding dat ging opzich wel ok.
ik ben eerst zelf gaan douchen, haren wassen e.d daarna heeft mijn vriend haar gebracht en na t douchen in doeken gewikkeld waarna ik mij kon afdrogen en toen haar aankleden. (mijn vriend is niet zo handig in t aankleden )
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66990054
Ik ben ier ook altijd degene die aan moet kleden. Tenzij ze echt doorlekt ofzo als ik er niet ben, dan kleedt hij haar wel om.

Vanmiddag zijn wij met zn 3en (ik en mijn 2 meiden) iin bad geweest. Zo leuk is dat, we hebben er ruim een half uur ingezeten geloof ik.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:41:03 #107
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66990287
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Igraine het volgende:

[..]

Vroeger deed ik dat ook wel als ik alleen was. Dan kleedde ik haar al van tevoren uit. Zette haar in het wipstoeltje, omwikkeld in een groot badlaken. Dan stoeltje mee naar de badkamer. Ik douchen en m'n haar wassen, dan haar eruit pakken. Na het douchen haar er weer inzetten, handdoek erom heen, en ik mezelf afdrogen. Daarna haar verder afdrogen en aankleden. Ging altijd hartstikke goed. En inderdaad ook met een arm vasthouden, tegen me aan.
Ik gebruikte gewoon het lege badje om haar in te leggen. Of de wasbak .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66990578
Oh, de wasbak. Daar leg ik haar nu elke ochtend in terwijl ik ga douchen. Ik leg het aankleedkussen in de wasbak en haar erop. Ben ik mee begonnen toen ze zo verkouden was om een beetje te stomen. Ze vind het onwijs fijn, lekker het geluid van de douche en kijken naar de kleurtjes op het douchegordijn.
pi_66990727
pff daar moet ik me nog op voorbereiden, tot nu toe is paps altijd thuis geweest dus altijd helpende handjes
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:50:59 #110
14746 k_i_m
pi_66990846
Als je alleen bent moet je niet vergeten kleren neer te leggen. Of afdroogspullen. Anders moet jij in je blote natte niksje een kind aankleden.

En als je kleding/luiers voor het kind vergeten bent, moet je ook nooit het kind even nakend in het bedje leggen, maar al-tijd het aankleedkussen eronder .
In my life
Why do I smile
pi_66991742
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef Igraine het volgende:

[..]

Wat een goed idee! Ik douche nu idd alleen samen met Thomas als Nixxx thuis is om hem aan te pakken en af te drogen en aan te kleden. Ik ga het morgen eens proberen op jouw manier!
pi_66991832
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Als je alleen bent moet je niet vergeten kleren neer te leggen. Of afdroogspullen. Anders moet jij in je blote natte niksje een kind aankleden.

En als je kleding/luiers voor het kind vergeten bent, moet je ook nooit het kind even nakend in het bedje leggen, maar al-tijd het aankleedkussen eronder .
Ik hb nog een shitload van die celstofmatjes uit het kraampakket dat werkt ook wel..
En idd, kleren ik had wel mn pyamabroek en ondergoed liggen maar shirt vergeten..dus stond ik in mn bh en met mn natte haar op elin te druipen en r aan te kleden
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:12:12 #113
14746 k_i_m
pi_66991958
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik hb nog een shitload van die celstofmatjes uit het kraampakket dat werkt ook wel..
En idd, kleren ik had wel mn pyamabroek en ondergoed liggen maar shirt vergeten..dus stond ik in mn bh en met mn natte haar op elin te druipen en r aan te kleden
Boeiend, als er maar wat onder ligt. Want met niks eronder kan je er donder op zeggen dat het hele bed ondergepiest is als je terugkomt .
In my life
Why do I smile
pi_66992384
idd, ze is net een fontein als die pamper uitgaat, meestal 2 keer achter elkaar. Kwam ik ook laat achter..is ze net weer droog..piest ze nog een keer
wanna rub mah puppeh?!
pi_66992785
Thomas poept graag 3x achter elkaar, in 10 minuten.
pi_66993226
Pff ook lekker, Elin laat het bij scheetjes en dan lachen..eigenlijk moet ze altijd lachen als de pamper uitgaat
wanna rub mah puppeh?!
pi_66993610
Thomas kijkt me ook altijd heel blij aan .

Hij vind poepluiers helemaal niet erg, maar bij 1 druppel pies in zn luier is het al mis.
pi_67002430
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Tegen je aan dan of niet?
ja, ik hou selene dan gewoon lekker tegen me aan. niet de douchekop recht op haar hoofdje en sangdrax staat stand by om der over te nemen
pi_67004627
Ik wil dit weekend ook eens proberen samen te douchen met Mila, vind het nu al doodeng
pi_67005496
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Raissa het volgende:
Ik wil dit weekend ook eens proberen samen te douchen met Mila, vind het nu al doodeng
sangdrax vindt het ook te eng, maar ik vind het wel meevallen hoor
pi_67005814
Wij gaan komende week denk ik ook voor het eerst met Seb in bad in het hotel. Ik heb er zin in Seb sliep vannacht voor de derde nacht door en mama ziet het vandaag ook allemaal wat frisser in, gelukkig kwam mijn moeder even helpen vanmorgen. Wat een volksverhuizing met zo'n kleine zeg en volgens mij hoe ouder ze worden hoe meer zooi er mee moet. Nou hoeft er nog niet echt veel speelgoed mee. Een rammelaartje en een clown die muziek maakt.

Het wordt ruim boven 0 in Oostenrijk, de komende week voorspellen ze 9 graden en zonnig Dus met zijn skipakje aan en zonnebril op kan hij mooi de blits maken daar. De autoreis zie ik met vertrouwen tegemoet, meestal slaapt hij al voordat we de straat uit zijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67009248
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan komende week denk ik ook voor het eerst met Seb in bad in het hotel. Ik heb er zin in Seb sliep vannacht voor de derde nacht door en mama ziet het vandaag ook allemaal wat frisser in, gelukkig kwam mijn moeder even helpen vanmorgen. Wat een volksverhuizing met zo'n kleine zeg en volgens mij hoe ouder ze worden hoe meer zooi er mee moet. Nou hoeft er nog niet echt veel speelgoed mee. Een rammelaartje en een clown die muziek maakt.

Het wordt ruim boven 0 in Oostenrijk, de komende week voorspellen ze 9 graden en zonnig Dus met zijn skipakje aan en zonnebril op kan hij mooi de blits maken daar. De autoreis zie ik met vertrouwen tegemoet, meestal slaapt hij al voordat we de straat uit zijn.
dat word hier wel geregeld door de oudste
boekje mee dit mee dat mee en ondertussen hebben we de halve speelgoedkast in de auto liggen

veel plezier alvast estrys, wanneer gaan jullie?

douchen heb ik 1 keer gedaan maar nooit meer. ze kunnen nu lekker beiden samen in bad. zo leuk om te zien.
mama van 3 kids!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:58:55 #123
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67009421
Ik ben maandenlang alleen maar met Stella onder de douche gegaan. Totdat ze met vlijmscherpe teennageltjes tegen me op begon te klimmen . Tijd voor een badje dacht ik toen, en dat was ook zo, tijd om te kunnen spelen met en in het water was het .
pi_67010539
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Popples het volgende:

[..]

dat word hier wel geregeld door de oudste
boekje mee dit mee dat mee en ondertussen hebben we de halve speelgoedkast in de auto liggen

veel plezier alvast estrys, wanneer gaan jullie?

douchen heb ik 1 keer gedaan maar nooit meer. ze kunnen nu lekker beiden samen in bad. zo leuk om te zien.
Morgenochtend hangt een beetje van Seb af. Maar ik hoef jullie niet te missen, het hotel heeft wireless internet. en natuurlijk moet de laptop mee (manlief: om de foto's uit te lezen, ja tuurlijk schat)

en nou ga ik even naar het winkelcentrum lopen met Seb. Lekker in het zonnetje

[ Bericht 7% gewijzigd door Estrys op 13-03-2009 15:32:56 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:58:45 #125
114177 Diaan73
pi_67011794
Spannend hoor Estrys, zo'n eerste vakantie... nu heb je vooral veel spullen mee die nodig zijn... als ze iets ouder zijn veel speelgoed/schrijf en leesspul. Twan wordt volgende week 7 maar die heeft tegenwoordig alleen computerspel en boek/werkboekje mee, het wordt dus wel weer een keer minder. In ieder geval alvast heel veel plezier en nog lekker even een weekje genieten!!

Vandaag met Lennon naar Peacemans werk geweest en naar mijn werk, hij had het prima naar zn zin en vond het heerlijk in de maxicosi en heeft op mijn werk een flesje gehad en toen weer naar huis. Toen we thuiskwamen lag hij nog te slapen in de maxicosi, heb hem eruit gehaald en naar bed gebracht en daar ligt hij alweer bijna een uur te slapen.. heerlijk zo'n tevreden/makkelijke baby.
Make love, not war ☮
pi_67012194
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Raissa het volgende:
Ik vond het de eerste keer ook doodeng! Als er iemand bij je is, die Mila aan kan pakken, is het al minder eng. En gewoon goed vasthouden, tegen je aan. Het daadwerkelijk ook goed wassen van Mila komt de keer daarna wel. Eerst maar eens wennen! Het is zooooo fijn samen met je baby douchen . Ik vind het heel bijzonder.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:17:03 #127
114177 Diaan73
pi_67012386
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ik vond het de eerste keer ook doodeng! Als er iemand bij je is, die Mila aan kan pakken, is het al minder eng. En gewoon goed vasthouden, tegen je aan. Het daadwerkelijk ook goed wassen van Mila komt de keer daarna wel. Eerst maar eens wennen! Het is zooooo fijn samen met je baby douchen . Ik vind het heel bijzonder.
Ik had het met Twan nog nooit gedaan, en in de eerste week na de bevalling al wel met Lennon onder toezicht van de kraamverzorgster... erg leuk om te doen. Peaceman gaat altijd in het weekend met Lennon onder de douche, leuk vader/zoonmomentje.
Make love, not war ☮
pi_67013041
Tyler is van de week voor het eerst meegeweest onder de douche. Bij Djeez, ging goed, hij vond het heerlijk.
In bad vond hij eerst maar niks, maar sinds 2 weken heel fijn. Dus in het ziekenhuis toen nog geoefend. En nu thuis gaat het goed, ook ik alleen. Ik heb wel hulp van Kim hoor!
Die vind het prachtig om te helpen, zijn buikje, benen, haartjes schoonmaken etc. Dan stralen ze allebei.
pi_67013183
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler is van de week voor het eerst meegeweest onder de douche. Bij Djeez, ging goed, hij vond het heerlijk.
In bad vond hij eerst maar niks, maar sinds 2 weken heel fijn. Dus in het ziekenhuis toen nog geoefend. En nu thuis gaat het goed, ook ik alleen. Ik heb wel hulp van Kim hoor!
Die vind het prachtig om te helpen, zijn buikje, benen, haartjes schoonmaken etc. Dan stralen ze allebei.
Dat vind ik zo lief he, Sander deed ook helpen maar dan vooral spulletjes klaar leggen. Wat hebben we nodig? enz.
Fijn dat Kim zo meegaand is met haar kleine broertje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2009 16:39:59 ]
pi_67013517
Ja, daar ben ik heel blij mee LL. Ze doet nu ook de knoopjes losmaken van het pakje, of broekje uittrekken. Romper losmaken en luier los. Hij moet ook veel lachen als hij Kim ziet of hoort.

En wie weet er vanaf wanneer hij op het speelkleed mag/kan ? Dus zo'n kleed met spiegeltje en knisperdingen erop en daarboven dan van de bogen met dingetjes eraan te wiebelen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:54:42 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_67013686
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, daar ben ik heel blij mee LL. Ze doet nu ook de knoopjes losmaken van het pakje, of broekje uittrekken. Romper losmaken en luier los. Hij moet ook veel lachen als hij Kim ziet of hoort.

En wie weet er vanaf wanneer hij op het speelkleed mag/kan ? Dus zo'n kleed met spiegeltje en knisperdingen erop en daarboven dan van de bogen met dingetjes eraan te wiebelen.
Vanaf dag 1 denk ik? Het is niet anders dan in je wieg liggen of in de box liggen toch
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67013707
Oooh Ingrid, wat lijkt me dat ontzettend mooi, gelukkig moment, als Kim bezig is met Tyler en ze er beiden zo van genieten...

Ik ben met Thomas begonnen met zo'n kleed toen hij 8 weken was, maar dan wel maar 10 minuutjes per dag, hij werd er heel moe van.

Nu kan hij zich al 20 a 30 minuten vermaken op zo'n kleed, maar dan is het ook echt klaar. Dan wilt hij alleen nog maar even drinken en dan slapen. Vermoeiend zo'n baby-gym voor die kleintjes!
pi_67013753
Het hangt natuurlijk per kindje af hoe lang ze op zo'n ding kunnen liggen he.
Thomas zwaait als een gek met zn armen en benen, dus die is snel moe.
pi_67013941
Toch maar eens opzoekn dat kleed. Hij heeft wel zo'n plastic ding met bogen, voor in de box, of in de wipper. Vind hij soms wel leuk. Zo'n kleed is dan toch weer anders.
Nu is de box met de mobile erg leuk en knisperboekjes. Maar wat meer stimulatie af en toe lijkt me wel goed voor hem. Hij slaapt wel heel veel vandaag, misschien werkt de vaccinatie nog een paar dagen na ofzo. Nouja, hij moet wel wakker worden zo, hij moet gespoeld worden.
pi_67014086
Wat lief, Ingrid! Reageert Tyler ook zo sterk op Kim?
Ik sta soms gewoon voor gek als ik Ronja vertel dat ze wat rustiger met Avalon moet doen en Avalon begint gewoon keihard te lachen Ze reageert nu al veel meer op Ronja dan op ons, het zijn echt al zusjes
pi_67014258
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef owlet het volgende:
Ik sta soms gewoon voor gek als ik Ronja vertel dat ze wat rustiger met Avalon moet doen en Avalon begint gewoon keihard te lachen Ze reageert nu al veel meer op Ronja dan op ons, het zijn echt al zusjes

dat is hier ook geweldig gezicht en vooral als ze knuffelen
mama van 3 kids!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:26:52 #137
108648 cattie
lieve moeder
pi_67014737
Ive legt zijn knuffel veel bij Fee. En Fee vindt het allemaal prima.
pi_67016264
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef owlet het volgende:

Hij moet vaak lachen als hij haar hoort. En Kim is vaak luid en duidelijk aanwezig.
pi_67016542
Vandaag in t winkelcentrum ' ISAAAAAAAA niet je jas op je zusje gooien'

ik moest zo lachen,Isa vond r zusje een maxicosikapstok
wanna rub mah puppeh?!
pi_67018720
Nou we konden vandaag met Merel bij de HA terecht. Ze is echt nog heel vrolijk en oogt niet ziekig, plast nog steeds genoeg, dus de HA zag ook geen reden om zich zorgen te maken. Pas als ze koorts krijgt, suffig wordt of niet goed plast moeten we weer aan de bel trekken.

Vandaag had ze in totaal 3 dunne luiers, het wordt dus langzaam aan wel wat minder lijkt het.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:56:27 #141
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67018987
Gelukkig lijkt Merel aan de beterende hand te zijn Fuente!
pi_67031889
gelukkig maar Fuente

kijk
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:56:47 #143
223453 Guuzewuus
pi_67032265
Leuk Dakota, ik hou daarvan, ouderwetse borduurseltjes .

Fijn dat Merel wat beter lijkt te worden Fuente .

En broertjes en zusjes die zo lief op elkaar reageren .
pi_67032266
ah dakota wat lief.

fuente wat fijn dat het beter gaat.
mama van 3 kids!
pi_67032760
Wat mooi Dakota! Merel en Sara hebben ook van die borduurschilderijtjes van hun overgrootmoeder gekregen, echt leuk om te hebben ook!

Ja ben blij dat er niets was met Merel. Ze heeft nog steeds wel dunne luiers en liet vanmorgen weer een halve fles staan. Maar ze is wel heel vrolijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67038345
Ik was jullie kwijt!
pi_67039089
Wat leuk Dakota! Kim heeft er 1 en Tyler krijgt er 1. Alleen nog de lijst erom. En dat is 108.- Dus mijn ouders zoeken nog even verder. Wel erg duur. En anders verzinnen we wel iets.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:49:30 #148
223453 Guuzewuus
pi_67039538
Ingrid, mijn moeder heeft er een stoffen achterkantje met rand tegenaan gezet en hem dan aan het plankje met wasknijpers opgehangen:

Misschien is dat een idee. Zal heel wat minder kosten denk ik.
pi_67039608
Wat leuk dakota!

Hier verwelkomen we tand nr 5, weten we meteen zeker waarom Amber het de afgelopen 2 dagen wat moeilijker, eenkenniger, huileriger, en vooral ook overal op knabbelen. Gisteravond toen ze uit badje werd gehaald ging ze helemaal over de rooie, maar snel even luier en romper aan, druppeltjes en aan de borst. Ze ging wild om zich heen trappelen, dat heb ik nog nooit bij d'r meegemaakt, ik zag gewoon dat ze gefrustreerd werd van de pijn en het even niet meer kon behappen. Gelukkig helpen de druppeltjes wel goed bij d'r, en even sussen bij mama is natuurlijk ook een goed medicijn
Vanochtend was ze gelukkig weer vrolijk, en toen zag ik dus ook dat tand 5 doorgebroken is.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67040450
ugh. hier ging vandaag enkel het fruit goed erin. prakkie wilde ze niet. flesjes wil ze ook niet en als ze wel wil komt alles er weer uit. met een flinke boog. maar ze heeft geen koorts en is vrolijk genoeg. zou dan eindelijk een tand komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')