Weet ik veel, ik had de lapoquote:
Wees maar blij dat je amateur bent. Expert komt niet echt goed over denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei simpelAlsin naam+leeftijd, dat is simpel
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je amateur bent. Expert komt niet echt goed over denk ik
Maar emailadres doet wonderenMaar die heb jij niet zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee.Dan had je het dus zelf kunnen bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jwt, van die gabberwijfiesquote:
Jepsquote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan had je het dus zelf kunnen bedenken
Oh myquote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jwt, van die gabberwijfiesIk zat ff op PF rond te surfen en kwam alleen maar strak staande vrouwen tegen, dus gabberinnetjes
Nee, maar wel ondertussen wel om vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMaar ik doe niet zo enorm veel moeite voor iemands profiel
Maar Milou wel dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent toch geen gabberinnetje?
No thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent toch geen gabberinnetje?
Hé, we hebben iig iets om over te postenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Bravebart het volgende:
Jezus zegVolgende keer laat ik de TT wel blank ofso...
Link?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar wel ondertussen wel om vragen![]()
Hmm, ja, iddquote:Op maandag 9 maart 2009 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Link?Ik vroeg me puur af hoe je haar gevonden hebt, het profiel zelf boeit me niks
Anders was ik hem zelf wel gaan zoeken
gelukkig dat welquote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No thanksHoewel happy hardcore wel leuk is
Ik blij dat ik al die onzin niet hebquote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb Daph's hyves ook heel even geprobeerd te zoeken, maar kon m niet vinden
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb Daph's hyves ook heel even geprobeerd te zoeken, maar kon m niet vinden
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. dus er moet iemand douchen om de boel uit te laten sterven?
Slaapse alvastquote:
2 iemandenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. dus er moet iemand douchen om de boel uit te laten sterven?
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook onder vandaan gegaan
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef jna het volgende:
ik ben zelfs een keer in slaap gevallen onder de douche
Het zou me ook lukken hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
Moe zijn, ff gaan zitten (wat ik best vaak doe onder de douchequote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
Klinkt bekendquote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef jna het volgende:
[..]
Moe zijn, ff gaan zitten (wat ik best vaak doe onder de douche) en dan in slaap vallen
Goedenavond Keesquote:
Strak strak, in m'n archiefbak-bak, kijk eens hoe ik hak hak, lekker uit m'n dak...tot in de vroege morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Je gaat voortaan liggen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekendDaarom ga ik niet zo vaak meer zitten
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef jna het volgende:
[..]
Strak strak, in m'n archiefbak-bak, kijk eens hoe ik hak hak, lekker uit m'n dak...tot in de vroege morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
als ik de tijd heb? half uurquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Zitten onder de douche? Hoelang douchen jullie dan wel niet?
Ik ben een gabbertje, Piles gabbertje, tanananananananananaaaaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef jna het volgende:
[..]
Strak strak, in m'n archiefbak-bak, kijk eens hoe ik hak hak, lekker uit m'n dak...tot in de vroege morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Holy shitquote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef jna het volgende:
[..]
als ik de tijd heb? half uur, vroeger als kind nog veel langer.
vriend van me heeft pas een stoomcabine met zitplek gekocht. Dat neem ik ook laterquote:
In hotels sta ik zo drie kwartier tot een uur onder de douche hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Zitten onder de douche? Hoelang douchen jullie dan wel niet?
Hiphoppuhquote:
Neequote:
10 minuten is bij mij echt het minimum.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Holy shit
Ik echt serieus 10 minuten max... dan verveel ik me al kapot
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef jna het volgende:
Zou hier wel kunnen eigenlijkquote:
Mijn ouders draaiden dan de warme kraan in de keuken openquote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef jna het volgende:
als ik de tijd heb? half uur, vroeger als kind nog veel langer.
Wij hadden zelfs een onderwater radio voor in de douchequote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Holy shit
Ik echt serieus 10 minuten max... dan verveel ik me al kapot
quote:
Douchen in een bad is echt waardeloos vind ik. ik ga 6 keer op m'n bek en weet niet hoe ik moet gaan staan enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In hotels sta ik zo drie kwartier tot een uur onder de douche hoorof eerst dik een half uur in bad en dan dik een half uur douchen
Zaaaalig
Nee, maar dan kun je weer zittenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef jna het volgende:
[..]
Douchen in een bad is echt waardeloos vind ik. ik ga 6 keer op m'n bek en weet niet hoe ik moet gaan staan enzo
Handigquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef jna het volgende:
[..]
vriend van me heeft pas een stoomcabine met zitplek gekocht. Dat neem ik ook later
Je gaat toch ook niet in een bad douchen? Ben je levensmoe ofzoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef jna het volgende:
[..]
Douchen in een bad is echt waardeloos vind ik. ik ga 6 keer op m'n bek en weet niet hoe ik moet gaan staan enzo
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wij hadden zelfs een onderwater radio voor in de douche
So truequote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
hier ook
en dan gewoon meerdere journaals voorbij horen komen he
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
hier ook
en dan gewoon meerdere journaals voorbij horen komen he
Ja meestal hebben ze dat niet in mijn hotels. Plus thuis is douchen veel lekkerder vind ik. Op vakantie lig ik hele dagen in het zwembadquote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in een bad douchen? Ben je levensmoe ofzo
Nee eerst in bad en dan onder een aparte douche..
Bloedserieus. Zit nu te twijvelen welk adres ik je in eerste instantie gegeven heb... heb je het naar de Nije Hale [mijn huis] of naar de Voorweg [ouders] gestuurd? Ik heb het hier in ieder geval nog niet ontvangen, en heb het ook nog niet bij de post die mijn ouders voor me verzamelen gevonden... Zal ze morgen even navragen voor de zekerheid.quote:
Carequote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dude!
Je weet dat dat een geintje is. Ik meng mij niet met inferieure muzieksmaken
Ik douchte vroeger thuis ook in het bad hoor... nooit wat gebeurd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:42 schreef jna het volgende:
[..]
Van der Valk Emmen heeft een ligbad met jetstream (bubblebad) en stortdouche standaard in alle kamersquote:Op maandag 9 maart 2009 21:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja meestal hebben ze dat niet in mijn hotels. Plus thuis is douchen veel lekkerder vind ik. Op vakantie lig ik hele dagen in het zwembad
Ik ga ook niet echt 6 keer op m'n bek hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik douchte vroeger thuis ook in het bad hoor... nooit wat gebeurd.
Is dat dan ook een soort van slobbelen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef jna het volgende:
M'n poes (ja die weer) is trouwens ook blij als ik ga douchen want die wil altijd het badkamerraam aflikken als het beslagen is
Ik zag gister op tv dat de huizenmarkt in de VS is ingestort. Een villa in florida met zwembad en jacuzzi voor 115.000quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van der Valk Emmen heeft een ligbad met jetstream (bubblebad) en stortdouche standaard in alle kamers
Mercure Groningen Martiniplaza heeft geen bad maar wel stortdouche
Toen we bij Van der Valk waren heb ik geloof ik in twee dagen tijd 3 keer drie kwartier in bad gezeten
Jaaaa zwembadAls ik later toch geld heb he
Ik ging ook vaak naar het strand, lekker in de golven ploffen
Mee eens hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook niet echt 6 keer op m'n bek hoorMaar een aparte douche is gewoon veel lekkerder.
M'n poes (ja die weer) is trouwens ook blij als ik ga douchen want die wil altijd het badkamerraam aflikken als het beslagen is
ze likt het af, ze gaat er niet met dr doos tegenaan staan duwenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat dan ook een soort van slobbelen?
Je zou er bijna aan gaan denken hequote:Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag gister op tv dat de huizenmarkt in de VS is ingestort. Een villa in florida met zwembad en jacuzzi voor 115.000
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mee eens hoor
Aaaah leuk beessieDie van ons likt aan alle soorten plastic
Het liefst aan inpakpapier en plastic tassen
Dat woord bestaat nietquote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat dan ook een soort van slobbelen?
Ik moest weer lachenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef jna het volgende:
[..]
ze likt het af, ze gaat er niet met dr doos tegenaan staan duwen
Heb nu ook geen bad hoor... en heb inderdaad gemerkt dat het elders in een gewone douche inderdaad wel iets relaxter is... zoals nu in mijn crib ook. Binnenkort de boel maar eens wat pimpen met wat spotjes en dingetjes... heb er nu geeneens lichtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook niet echt 6 keer op m'n bek hoorMaar een aparte douche is gewoon veel lekkerder.
Geweldigquote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
Na het raam likt ze trouwens de douche cabine uit
Jeez kun je dan 's avonds wel douchen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nu ook geen bad hoor... en heb inderdaad gemerkt dat het elders in een gewone douche inderdaad wel iets relaxter is... zoals nu in mijn crib ook. Binnenkort de boel maar eens wat pimpen met wat spotjes en dingetjes... heb er nu geeneens licht
Nou, heb er zeker serieus al over na zitten denken...quote:
Nee, als ik er aan denk zal ik m'n telefoon eens pakken als ik dr het raam laat aflikken.quote:
Ja hoor, kan alles op de tast wel vinden hoorquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, heb er zeker serieus al over na zitten denken...
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, als ik er aan denk zal ik m'n telefoon eens pakken als ik dr het raam laat aflikken.
Wat laatquote:
Ah okee.. Ja dan zou het wel kunnen jaquote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, kan alles op de tast wel vinden hoor
Nee, heb zo een matglas achtig raam in deur... en doe gewoon de lamp op de overloop aan
Das best vroegquote:
Maar daar een greencard krijgen, werk zoeken/vinden enzo... nog allemaal wat te link... zeker omdat ik geen reservepotje heb...quote:
Uhm nee, niet echtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef PieterBas het volgende:
maar is het eindelijk zover.. Piles aan de vrouw
[flauwe opmerking]quote:
Ik moet van Amsterdam naar Amsterdamquote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
damn. Waar kom je vandaag en waar moet je naartoe?
Ik moet eens zo'n 18 jarige grietje zien te scoren.. uit een oud seizoen van My Super Sixteen... paps en mams betaald tochquote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar daar een greencard krijgen, werk zoeken/vinden enzo... nog allemaal wat te link... zeker omdat ik geen reservepotje heb...
Fietsenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet van Amsterdam naar Amsterdam![]()
Iemand uit Lelystad, Almere of Alkmaar is gewoon sneller op kantoor dan ik
Hmmpf, jammer!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar daar een greencard krijgen, werk zoeken/vinden enzo... nog allemaal wat te link... zeker omdat ik geen reservepotje heb...
Wil er overigens nog echt eens zoooo graag een paar weken op vakantie... hopelijk over een paar jaar.
Liefst met een muscle car opknapper thuis komen
Stadsvervoer is ook niet allesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet van Amsterdam naar Amsterdam![]()
Iemand uit Lelystad, Almere of Alkmaar is gewoon sneller op kantoor dan ik
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet zeker iemand anders gaan stalken?
Zie je mij al fietsen in m'n nette kledingquote:
Haha ja, zoiets... of daar eerst iemand kennen waar je bijvoorbeeld een poos kan logeren tot je werk/verblijfsvergunning/huis voor elkaar hebt... dat scheelt ook al enorm... Heb er helaas geen familiequote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet eens zo'n 18 jarige grietje zien te scoren.. uit een oud seizoen van My Super Sixteen... paps en mams betaald toch
Heel flauwquote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
[flauwe opmerking]
maak je dan ook een filmpje van jouw poesje onder de douche![]()
[/flauwe opmerking]
25 kilometer? Ga je over de ring?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie je mij al fietsen in m'n nette kledingIk moet 25 km fietsen en kan niet douchen op kantoor.. Lekker fris
Helaas nietquote:
Nee, dat is wat overdreven inderdaad... maar waarom zou je daarna douchen? Ik ben van plan als het wat netter weer word ook naar het werk te gaan fietsen, ook 25-30 kilometer... maar kan ook niet douchen. Gewoon pot deo onder de arm en klaar ben jequote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie je mij al fietsen in m'n nette kledingIk moet 25 km fietsen en kan niet douchen op kantoor.. Lekker fris
Tijd voor een Cittaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helaas nietEn het feit dat ik dik 10 minuten moet lopen vanaf de metro naar kantoor helpt ook al niet. Hmm, ik moet niet vergeten gympies mee te nemen, anders kom ik gebroken thuis denk ik
Ik heb er verre familie wonen.. maar dat is weer in the middle of nowhere.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, zoiets... of daar eerst iemand kennen waar je bijvoorbeeld een poos kan logeren tot je werk/verblijfsvergunning/huis voor elkaar hebt... dat scheelt ook al enorm... Heb er helaas geen familie
ik leg t ff uit collegaquote:
Nou voor mezelf vind ik dat niet zo fris eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat is wat overdreven inderdaad... maar waarom zou je daarna douchen? Ik ben van plan als het wat netter weer word ook naar het werk te gaan fietsen, ook 25-30 kilometer... maar kan ook niet douchen. Gewoon pot deo onder de arm en klaar ben je
Ik ben bijna sneller van Den Haag naar m'n stageplek in Amsterdam dan jij op je stage bentquote:Op maandag 9 maart 2009 22:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah als ik via maps lopend zou gaan is het 21 km ruim dus ver zat ik er niet naast
Geloof ik graag.. Ik ben namelijk afhankelijk van het GVB..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben bijna sneller van Den Haag naar m'n stageplek in Amsterdam dan jij op je stage bent
Vetquote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er verre familie wonen.. maar dat is weer in the middle of nowhere.
Als ik op Amsterdam centraal aankom hoef ik gelukkig maar 1 tram te hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geloof ik graag.. Ik ben namelijk afhankelijk van het GVB..Binnen Amsterdam gaat het over het algemeen niet al te snel met OV.
Hoezo ga je dan op mijn pf zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:03 schreef jna het volgende:
[..]
ik leg t ff uit collega![]()
Piles had foto's van je nodig voor z'n archief, toen is ie als een echte stalker je partyflock gaan zoeken. Hij is dus succesvol geweest
Stadsvervoer vooral met de bus of tram.. kan echt verschrikkelijk lang durenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geloof ik graag.. Ik ben namelijk afhankelijk van het GVB..Binnen Amsterdam gaat het over het algemeen niet al te snel met OV.
Tramsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik op Amsterdam centraal aankom hoef ik gelukkig maar 1 tram te hebben
Geen flauw idee.. nooit geweest en zal daar ook niet 1-2-3 na toe gaan..quote:
Partyflockquote:Op maandag 9 maart 2009 22:03 schreef jna het volgende:
[..]
ik leg t ff uit collega![]()
Piles had foto's van je nodig voor z'n archief, toen is ie als een echte stalker je partyflock gaan zoeken. Hij is dus succesvol geweest
Gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stadsvervoer vooral met de bus of tram.. kan echt verschrikkelijk lang duren
Zat vanmorgen weer eens in tram 6... lekker door de Schilderswijk
ey, dimmen over tram 6 hequote:Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stadsvervoer vooral met de bus of tram.. kan echt verschrikkelijk lang duren
Zat vanmorgen weer eens in tram 6... lekker door de Schilderswijk
Liever tram 2... of Randstadrail 4.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
ey, dimmen over tram 6 he![]()
tram 6 brengt mij al jaren naar centraal en ook naar m'n stage vorig jaar![]()
hoewel je inderdaad wel bij brouwersgracht moet uitstappen want daarna wordt t drama
Welterustenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
Ik duik mijn mandje in, wekker gaat morgen vroeger dan ooit05.45
![]()
Slaap lekker en tot morgen
Daaag
Ik zit in bezuidenhout dus neem tram 6 meestal alleen tot centraal (of brouwersgracht op z'n verst). Bus neem ik zeldenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Liever tram 2... of Randstadrail 4.
Brouwersgracht is ook altijd lachen, vroeger had je zo'n klein vrouwtje die dan bij het Leger des Heils.. Ook u heeft God nodig.. in de tram stond te bleren..
of naast je kwam zitten en dan vroeg of je ook in de Heer geloofde.
Tram 2 mijd ik liever ook.. want door Tram 2 en de combinatie bus 31 (of vroeger 123) heb ik toch wat bizarre busritjes meegemaakt.
Naar wiequote:
Seatwave.nl... té dure kaart gekocht... is het zo'n fastticket die ze 30 keer kunnen printen en verkopen voor dat veel te hoge bedrag...quote:
Bootje woont er ookquote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Kut... weer zo'n lompe Westlandse op 538.. die haar school aan het promoten is.
Ik heb ook soms zo'n hekel aan mijn streek..
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk meer van mijn zware training
Van jou actie kan ik de humor wel inzien
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk meer van mijn zware training
Van jou actie kan ik de humor wel inzien
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb meestal de tram van Leyenburg tot Centraal Station of Ternoot..
Ooit eens kwam er een zwerver naast me in de tram 2 zitten en die wou mij een straataandeel verkopen. Ik had 4 uur les Macro economie gehad, dus de woorden aandelen en obligaties kwamen mij lichtelijk mijn neus uit..
Dit was een waardevol stuk papier en ik mocht het niet van hem kopieren.. maar hij wou er wel van af.. als ik 2 euro wou geven.. en dan moest ik het weer doorverkopen.. maar ik mocht het absoluut niet kopieren, want hij had het geschreven.
Dat heb ik ongeveer 20 minuten moeten aanhoren en ik had daar absoluut geen trek in.. Ik kon me niet herinneren dat ik zo pissig werd.. En ik heb letterlijk geroepen in een volle tram..
Stop die klote straataandeel maar waar de zon niet schijnt, maar val mij er maar niet mee lastig
Kloptquote:
5e.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Hoeveelste staan jullie eigenlijk in de competitie?
ah, 6 punten duelquote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
5e.
Dit weekend moeten we tegen de concurrent, nummer 6
De bussen en trams naar de vestigingen van Parnassia of PsyQ leveren allemaal bizarre situaties op..quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De bussen en trams naar de vestigingen van Parnassia of PsyQ leveren allemaal bizarre situaties op..![]()
Mijn zusje heeft weleens een gast in de bus gehad, die het nodig vond om aan zijn zaakje te zitten en zijn zaad te lozen..
Ja idd. Spannendquote:
Doe de groeten aan Ellen, Charles en Henk namens mij !quote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja idd. Spannend![]()
Maar ik ga slapen. Ben er morgen wel weer op stage, tenzij JNA me erbij heeft geluld op stage![]()
Doei![]()
Tot morgenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:58 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 9 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 338 Daph_
03. 273 Psychonikeo
04. 211 Piles
20. 157 motorbloempje
22. 149 Bravebart
23. 141 Milou__
91. 059 PieterBas
98. 056 jna
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Nwah later dan ik zou willen (moest met het OV vandaag terwijl ik normaal met de auto ga) maar niet al te laatquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah later dan ik zou willen (moest met het OV vandaag terwijl ik normaal met de auto ga) maar niet al te laat
Volgens mij zijn wij twee van de weinige mensen die hier voor achten beginnen
Well donequote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:04 schreef Piles het volgende:
Ben er![]()
En heb weer werkToch handig, contacten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe nee inderdaad
Vandaag werken, anders begin ik ook niet voor achten
Maar dat neemt niet weg dat ik aan je denk hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah later dan ik zou willen (moest met het OV vandaag terwijl ik normaal met de auto ga) maar niet al te laat
Volgens mij zijn wij twee van de weinige mensen die hier voor achten beginnen
Aahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat ik aan je denk hoor
klein kwartiertje alleen nog een stikkie lopen daarna.. Ris echt kutweer gewoonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Hoe lang moet je dan nog in de metro?
Ik ben zelfs niet op de fietsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klein kwartiertje alleen nog een stikkie lopen daarna.. Ris echt kutweer gewoon
Kutweer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klein kwartiertje alleen nog een stikkie lopen daarna.. Ris echt kutweer gewoon
waarom? Bij teveel regen geen bus daar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, komende weken als het regent zal ik wel op de fiets moeten
Helemaal geen bus hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom? Bij teveel regen geen bus daar?
Nee godzijdank nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar niet danHier regent het al de hele tijd best hard
Yayquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je sleept me er echt doorheen hier
Geen busquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal geen bus hierDus vanochtend ff met de auto gebracht
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie niet hèMet 300 posts per dag hou je het wel levend hier
Huh? Hij stopte gewoon niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja! En nu rijdt de metro gewoon door met een zwaaiende bestuurdernog een keer 6 minuten
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal geen bus hierDus vanochtend ff met de auto gebracht
je snapte m wel.. Hij remde wel af maar stopte nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Huh? Hij stopte gewoon niet?*ikke niet snap*
Jeez das wel balen dan! Maar 5 km valt toch wel mee? *probeert situatie iets dragelijker te maken voor Pilesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:48 schreef Piles het volgende:
[..]
JaMoet altijd 5km fietsen naar Zierikzee voor busstation, maar ja, bedrijf zit daar ook
agreequote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus stop maar met klagen over het OV, ik win het van iedereen![]()
's Zomers in het zonnetje is het heerlijk, maar met dit weer over het vlakke polderlandquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez das wel balen dan! Maar 5 km valt toch wel mee? *probeert situatie iets dragelijker te maken voor Piles*
Wat een loserquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je snapte m wel.. Hij remde wel af maar stopte niet
Jij kunt niet klagen over het OV, want die heb je nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus stop maar met klagen over het OV, ik win het van iedereen![]()
En daarom stoppen ze niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
Flikken ze hier ook wel eens, dan schoppen alle surinamers tegen de metro aan zo'n beetje
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet klagen over het OV, want die heb je niet
iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een loserFlikken ze hier ook wel eens, dan schoppen alle surinamers tegen de metro aan zo'n beetje
Lekker winderig zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
's Zomers in het zonnetje is het heerlijk, maar met dit weer over het vlakke polderland
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij kunt niet klagen over het OV, want die heb je niet
So truequote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarom stoppen ze niet waarschijnlijk
Kip/ei-verhaal
Say what?quote:Beste collega’s,
Per vandaag is *naam stagebegeleider* niet langer werkzaam voor *naam stagebedrijf*.
Tot nader bericht kunnen jullie met vragen omtrent P&O terecht bij xxx.
Wij verzoeken jullie de vragen per mail aan xx te sturen en cc naar xx.
Wij zijn actief opzoek naar een passende vervanger voor xx, zodra hier meer bekend over is zullen jullie dit vernemen.
Tot die tijd zal xx, als interim voor ons beschikbaar zijn.
De contacten met haar zullen echter enkel via xx lopen.
Met vriendelijke groet,
xx
lekker nieuwsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:53 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, eerste dag stage na mijn vakantie..
[..]
Say what?
Oeeeeeeeeh *fluit*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Vaak wel jaMaar goed, heb daardoor wel die atletische fietsbenen
!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:53 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, eerste dag stage na mijn vakantie..
[..]
Say what?
Foei Nicoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:57 schreef Psychonikeo het volgende:
En bijna ondergronds.. Dan wordt ik trager
Vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet mijn fout dat ik in een tunnel geen snel internet heb
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet mijn fout dat ik in een tunnel geen snel internet heb
Veel plezier en tot zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
Nu lopen dus handjes in de zakken.. Tot over een minuut of 5
Dat blijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja joh, daar let ik hier niet meer op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |