Ja schitterend na het begin in het verhaalquote:
Heb je het einde wel goed bekeken ?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:07 schreef GGMM het volgende:
Soms knipper ik met m'n ogen en dan mis ik net een belangrijk stuk.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, dat maakt het langdradige gedeelte daarvoor weer helemaal goed.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong, dat filmpje hįįlt het niet bij deze:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong, dat filmpje hįįlt het niet bij deze:
Jawel hoor! Je mist ECHT wat!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef Ole het volgende:
filmpje is no longer available:{
En jij hebt je examen PI lezen niet gehaald.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:24 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Jij hebt, in tegenstelling tot Tong echt geen filmsmaak... dit is gewoon goedkope rotzooi...
Denk het niet. Blu-ray kan slechts 50 gig bevatten. Dan zal het wel een lage resolutie krijgen ben ik bang. Nee, het wachten is op een 3D-versie, die wordt tof!quote:
Goede idee. Dan lijkt het alsof je tussen Snuf en Snuitje staat. Dat is iets waar ik alleen maar van kan dromen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Denk het niet. Blu-ray kan slechts 50 gig bevatten. Dan zal het wel een lage resolutie krijgen ben ik bang. Nee, het wachten is op een 3D-versie, die wordt tof!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede idee. Dan lijkt het alsof je tussen Snuf en Snuitje staat. Dat is iets waar ik alleen maar van kan dromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog wat goede filmpjes?
AFC AJAX
Damn, thnx. Ik wou eerst 'je hebt goede ideeen' zeggen, maar m'n tremaknop doet het niet, (zie: M'n toetsenbord doet het weer niet. dus ideeen met 3 e's zou niet zo mooi staan, dus wiste ik het, maar niet helemaal kennelijk, ik liet een 'e' staan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |