Waar moet dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:52 schreef Metalfrost het volgende:
Doe 's je toetsenbordinstelling veranderen van Nederlands naar Engels (Verenigde Staten)
Ctrl + Shift.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar moet dat?Normaal staat zoiets rechts onderaan je startbalk, maar bij mij niet.
Misschien moet je leren een plaatje te uploaden naar een w'el werkende site voordat je de grote grapjas probeert uit te hangen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
Raar dat ie het bij mij wel doet dan...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je leren een plaatje te uploaden naar een w'el werkende site voordat je de grote grapjas probeert uit te hangen.
Raar dattie het bij mij ook doet ^^quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Raar dat ie het bij mij wel doet dan...
Zo raar is dat niet. En nu ksst.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Raar dat ie het bij mij wel doet dan...
Verdedig hem niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:04 schreef Koekz het volgende:
[..]
Raar dattie het bij mij ook doet ^^
Nog een andere oplossing dan:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:04 schreef Koekz het volgende:
[..]
Raar dattie het bij mij ook doet ^^
Erg raar ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef KeFFuR1208 het volgende:
TTK / Verkiezing: Het FOK!-woord van 2008
Raar dat 1 van de nominaties Faalhaas is...
Jawel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan is het niet zo raar dat ik Faalhaas nog gebruik of niet?
Thnx, daar stond hij alleen al op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:18 schreef Adfundum het volgende:
toetsenbord instellen op verenigde staten (international)
configuratiescherm > landinstellingen > tablad toetsenborden en talen > toetsenborden wijzigen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Homp_Vet het volgende:
HEE! HET KAN OOK ZO MAAR EEN VIRUS ZIJN WANT IK KEN IEMAND DIE OOK IEMAND KENDE EN DIE BROER HAD HET OOK EN DIE HEEFT WINANTIVIRUS PRO 2009 GEÏNSTALLEERD EN ALLES WAS GOED, HIJ KON DAARNA OOK WEER GOED NAAR DE WC!!!!!
Wauw, dat was niet eens in de buurt van 'grappig'.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef Homp_Vet het volgende:
HEE! HET KAN OOK ZO MAAR EEN VIRUS ZIJN WANT IK KEN IEMAND DIE OOK IEMAND KENDE EN DIE BROER HAD HET OOK EN DIE HEEFT WINANTIVIRUS PRO 2009 GEÏNSTALLEERD EN ALLES WAS GOED, HIJ KON DAARNA OOK WEER GOED NAAR DE WC!!!!!
Net zoals jouw topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, dat was niet eens in de buurt van 'grappig'.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Net zoals jouw topic.
Of is het het serieus?
Oooow, maar dit is ONZ joh.. jeweettoch.. /49 enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem wel op een oplossing, ja.
Toch zijn er een aantal mensen met suggesties gekomen. Als ik alt+shift indruk b.v. doet m'n '-toets bijvoorbeeld dit teken opeens weergeven: ´´ Daarnaast liggen de rest van m´n toetsenbord knoppen dan ook door elkaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:49 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Oooow, maar dit is ONS joh.. jeweettoch.. /49 enzo.
Goed topic BTW, niet grappig... wel goed.
Er is geen toetsenbord dat GGMM-bestendig is. Common knowledge.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef amvrosios het volgende:
vervangen door un toetsenbord wat wel idiot-proof is.
Ja hoor, tuurlijk "ff een nieuwe halen" misschien hebben mensen wel niet zoveel geld als jou? Ik bedoel, is de kredietcrisis voor jou geen issue? Misschien dat jij zomaar ff een nieuw toetsenbord haalt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, gooi dat klopbord weg en haal morgen ff een nieuwe bij de MM. Veel makkelijker en geen ergernissen meer.
pakje marlboro 1,70quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk "ff een nieuwe halen" misschien hebben mensen wel niet zoveel geld als jou? Ik bedoel, is de kredietcrisis voor jou geen issue? Misschien dat jij zomaar ff een nieuw toetsenbord haalt!
Maar mensen zoals de TS en ik die nu elke 50cent om moeten draaien om goedkope shag van te kopen, die kunnen niet zomaar ff een toetsenbord kopen hoor!!!![]()
![]()
1,70!!! Wow, dat zijn nog eens prijzen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pakje marlboro 1,70![]()
OT: ik heb ook een tijdje gehad dat mn 'gewoon direct dat 'tekentje gaf en ik hem dus niet als streepje boven de e enz kon zetten was kwestie van een instelling aan of uit vinken
over het ' knopje van TS die het niet deed toen wel en nu halfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
1,70!!! Wow, dat zijn nog eens prijzen.
OT : Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben!
Dat dat bij jou de oplossing was betekent niet dat het bij mij ook zal werken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef amvrosios het volgende:
vervangen door un toetsenbord wat wel idiot-proof is.
scherpquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dat bij jou de oplossing was betekent niet dat het bij mij ook zal werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |