jewelquote:
Wat is de volgende slowchat die je stuk gaat maken?quote:
Geen slowchat.. denk dat ik ga beginnen met een bepaalde user...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is de volgende slowchat die je stuk gaat maken?.
in hoeveel stukjes ga ik?!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen slowchat.. denk dat ik ga beginnen met een bepaalde user...
Yup en uhm.. yupquote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef crossover het volgende:
Is er niemand die me wil helpen?![]()
Of negeren jullie me gewoon omdat ik geen single ben
We denken dat het gewoon een doortrapte manier is om dates te regelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef crossover het volgende:
Paar negeren doet iedereen wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We denken dat het gewoon een doortrapte manier is om dates te regelen.
*aai*quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
was I in the ballpark?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:33 schreef crossover het volgende:![]()
* crossover schaamt zich en staart zielig naar z'n voeten
Wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie bovenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarmee helpen?
Ik mis weer eens iets
Ik snap 'm nietquote:
en die ga je coachen hoe?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Zie boven
Ik voor mijn studie zoek ik iemand die gecoached wil worden op een onderwerp gerelateerd aan relaties, maar het wil niet lukken
Betekent: was ik een beetje in de buurt?quote:
Uhm bedankt?quote:
Heb je bepaalde wensen?quote:
oh?quote:
Iemand die een probleem heeft met een intieme (liefdes)relatie, een relatie op het werk of gewoon iemand op school, in het gezin of wat dan ook. Ik houd een intake met je en samen zoeken we naar wat het probleem is. Als dat is vastgesteld ga ik helpen om een antwoord te zoeken om zo tot een oplossing van je probleem te komenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en die ga je coachen hoe?
in het regelen van dates ofzo? hoe met ede ander om te gaan, wat?
Ik zal eens teruglezen, misschien heb je dat allemaal al wel gezegd
Ja jij deej er en thumbs up bij, dus nu niet zo verbaasd doen.quote:
Ben blij dat ik daar nooit een probleem mee heb gehad.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:48 schreef Garisson72 het volgende:
crossover, heb je het hier: De kunst van het loslaten van je ex! Deel 74 al geprobeerd? daar zitten er ook veel die nog middenin zo'n liefdesprobleem zitten.
Goede tip! Ik ga het eens proberen, thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 19:48 schreef Garisson72 het volgende:
crossover, heb je het hier: De kunst van het loslaten van je ex! Deel 74 al geprobeerd? daar zitten er ook veel die nog middenin zo'n liefdesprobleem zitten.
Ik wel.. maar ach, het hoort er bij hè.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar nooit een probleem mee heb gehad.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar nooit een probleem mee heb gehad.
Ja het hoort erbij.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef crossover het volgende:
Ik wel.. maar ach, het hoort er bij hè.
Ben ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]wees bij.
* Rensjebree is best wel hard gedumt een paar maanden geleden
Doe ik nu ook, klaar met het gelul !quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja het hoort erbij.![]()
[..]
Ben ik ook.Misschien omdat de tijd gewoon rijp was. Alles geprobeerd en alles gedaan.
Afsluiten en verder.
Vreselijk. * Bengeltje Rensjebree een knuffel geeft.
Zal wel door mij komen dan.quote:
Dat is geen optiequote:
auto haar welkomstcomite.. en duim haar aanbidders.. het wordt nog wat hierquote:Op maandag 9 maart 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mis je je aanbidders?![]()
Nieuwsgierigaagje.
Sorry..quote:
ik heb geen aanbiddersquote:Op maandag 9 maart 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mis je je aanbidders?![]()
Nieuwsgierigaagje.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
auto haar welkomstcomite.. en duim haar aanbidders.. het wordt nog wat hier
Nou ja, ik hoef ook niet zo veelquote:Op maandag 9 maart 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
zoals een goede vriend zei; je kan niet alles hebben
Dan zal ik maar voor je mee gaan hopen dat je het krijgtquote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef ook niet zo veelMaar een paar dingetjes
Nu jij nog wat hequote:Op maandag 9 maart 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
auto haar welkomstcomite.. en duim haar aanbidders.. het wordt nog wat hier
Uhm.. en ik uhm.. ik doe het wel met niksquote:
en snel, voordat ik aan mootjes gehakt wordt!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zal ik maar voor je mee gaan hopen dat je het krijgt
Dan heb je gewoon pech en had je maar wat beter je best moeten doenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
en snel, voordat ik aan mootjes gehakt wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |