Wat goed!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Over werk gesproken... vandaag kwam m'n leraar langs op m'n stage. En hij had zowaar niet veel op of aanmerkingen
Je bent een gevoelig mannetje, ik let daarom soms extra op op wat ik zegquote:
Nu nog welquote:
Jah vandaag gaat wel goedquote:
Zolang je niet, roddelt, uit je nek kletst of liegt over mij hoef je je daar niet druk over te makenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent een gevoelig mannetje, ik let daarom soms extra op op wat ik zeg
Mooi zo!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah vandaag gaat wel goed
en daar?
Heel goed nog wel..speciale reden? pm die dan maarquote:
Ga ik misschien vanavond wel doenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed nog wel..speciale reden? pm die dan maar
Doe het vooralquote:Op maandag 9 maart 2009 18:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga ik misschien vanavond wel doenIk ga nu dansen!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet je wel een bitch zijn om met hem om te kunnen gaan. Je wéét het niet.
Leuke job ? Een echte meet is natuurlijk veel beter dan vroeg opstaanquote:Op maandag 9 maart 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, daar zit echt geen smoesje bij. Los van het feit dat ik het echt niet vind kunnen om onder werktijd bij een klant te gaan zitten Fokken!, heb ik vandaag ook echt geen moment gehad om even iets anders te doen. Dus ook in de toekomst zag ik overdag niet meer posten. Kom maar lekker vroeg je bed uit als je me gedag wil zeggen
Dan ga jij maar smorgens voor haar deur staan wachtenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuke job ? Een echte meet is natuurlijk veel beter dan vroeg opstaan![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga jij maar smorgens voor haar deur staan wachten
Daar heb je een punt.. dat wens je niemand toequote:
heb je xtc geslikt?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zo'n pijn aan mn kaakgewricht dat ik moeite heb met eten en geen idee waar t vandaan komt, was zomaar ineens vanmiddag
jewelquote:
Wat is de volgende slowchat die je stuk gaat maken?quote:
Geen slowchat.. denk dat ik ga beginnen met een bepaalde user...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is de volgende slowchat die je stuk gaat maken?.
in hoeveel stukjes ga ik?!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen slowchat.. denk dat ik ga beginnen met een bepaalde user...
Yup en uhm.. yupquote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef crossover het volgende:
Is er niemand die me wil helpen?![]()
Of negeren jullie me gewoon omdat ik geen single ben
We denken dat het gewoon een doortrapte manier is om dates te regelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef crossover het volgende:
Paar negeren doet iedereen wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We denken dat het gewoon een doortrapte manier is om dates te regelen.
*aai*quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
was I in the ballpark?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:33 schreef crossover het volgende:![]()
* crossover schaamt zich en staart zielig naar z'n voeten
Wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie bovenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarmee helpen?
Ik mis weer eens iets
Ik snap 'm nietquote:
en die ga je coachen hoe?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Zie boven
Ik voor mijn studie zoek ik iemand die gecoached wil worden op een onderwerp gerelateerd aan relaties, maar het wil niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |