Ja dat was ik, maar het valt me inderdaad erg meequote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Thanks! Lijkt me lekker.
Was jij nou degene die weinig vega-inspiratie had? Als ik zo kijk zien jouw weekmenu's er heerlijk en gevarieerd uit!
Recept komt nog, heb erg weinig tijd gehad, zal het vanmiddag even neerzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Mag ik nog vragen hoe je dat maakt? Lijkt me erg lekker
Weet je, dit recept heb ik veel vaker gemaakt en het is nog nooit mislukt. Maar gisteren had ik weinig tijd; kind was laat thuis waardoor ik te laat met koken begon, en vriend moest vroeg weg en toen liep alles in de soepquote:Op maandag 30 maart 2009 20:23 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Och, zie het zo; eerst wordt je plan-prinses, na even oefenen wordt je vanzelf een keukenprinses. Kwestie van plannen![]()
Enne... natuurlijk altijd eerst ff proeven voor het opdienen, dan merk je vanzelf dat je bv. de suiker bent vergeten en kan je het nog corrigeren.
Daar zit hem de burgerlijke kortzichtigheid ook in..quote:Op donderdag 2 april 2009 08:31 schreef Joene het volgende:
hoe kunnen jullie nu al bedenken op welke dag je waar zin in hebt ?
Ach, ik vind jouw mening helemaal niet relevant. Je hoeft je dan ook niet te verdedigen.. Nog beter zou het zijn als je helemaal jouw snavel zou houden in het geval van mij, burgerlijke domoor.. Maar that's up to you.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
wij eten anders alles behalve fantasieloos
en verder is er niets mis met 'burgerlijkheid'![]()
burgerlijk, gelukkig, verloofd en elke week lekker eten en sparen voor een wereldreis per motor, daar heb ik best 4 jaar weekmenu's voor over
en als jij het niets vindt, dan doe je dat lekker niet, en ga lekker ergens anders verzuurd over zitten kankeren
Idd. Good point.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Twerk moet je gewoon negeren. Heb je zijn weekmenu's al gezien?
Gewoon bepaalde gerechten nemen die je altijd wel lekker vindt. Zoals Moblo zegt, als je wat verschillende dingen in huis hebt kun je per dag altijd nog kijken wat je maakt en dan is er altijd wel iets bij waar je zin in hebt. Ok, het zijn meestal inderdaad niet heel creatieve dingen maar daar heb ik door de week toch geen tijd voor. Als ik ergens echt zin in heb zet ik het op de lijst voor volgende week, of ik maak het gewoon en schuif de rest een dag vooruit, maar meestal maak ik het dan gewoon in het weekend als je ook tijd hebt om ervan te genieten.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:31 schreef Joene het volgende:
hoe kunnen jullie nu al bedenken op welke dag je waar zin in hebt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |