Ja maar ik moet wel opnemen als de baas beltquote:
Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooo jaloersquote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pheno het volgende:
Over twee weken zitten we rond deze tijd in Osaka. De zaterdag er voor gaan we.
Vrouwen die actief bijdragen aan vluggertjes...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan kom ik maar weer even helpen met het tempo
Heerlijk, en de man dan lekker een tukkie doen...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou wel van vluggertjes
kun je daarna nog gewoon ff je was ophangen en zo
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk, en de man dan lekker een tukkie doen...
Tenzij de situatie is veranderd, maar dat zie ik jouw vriendje nog niet spontaan doen...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
dat dus niet he!
die mag de vaatwasser uitruimen of zo
Je bent pas geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooo jaloers
Hoe lang gaan jullie? En wat gaan jullie allemaal doen?
Lquote:
We zijn al een beetje verder nuquote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij de situatie is veranderd, maar dat zie ik jouw vriendje nog niet spontaan doen...
Gaaf man! Veel plezier alvast!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Pheno het volgende:
Je bent pas geweest![]()
We gaan nu van tokio naar osaka en weer terug. Zonder railpas, want die was duurder dan de treinreizen bij elkaar. Kan ik tenminste legaal in de nozomi zitten
Wat we gaan doen? Hell, we'll see. Bloesemtijd, dus iig naar veel parken, filosofenpad, en als het kan Yoshinoyama. De bloesemverwachting valt precies als we er zijn, dus hopelijk hebben ze gelijk
Het is geen kind uit je klas hoor... Arme jongen...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
We zijn al een beetje verder nuheb hem laatst weer op zn kop gegeven
en nu roept ie voortaan dat ie iets gaan doen
dus het is een begin
Nou hij gedraagt zich wel zoquote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen kind uit je klas hoor... Arme jongen...
Jij tolereert tolereerde het.quote:
Zo hehheh, duurde even voor ik'em gevonden had op google maps. Klinkt goed!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent pas geweest![]()
We gaan nu van tokio naar osaka en weer terug. Zonder railpas, want die was duurder dan de treinreizen bij elkaar. Kan ik tenminste legaal in de nozomi zitten
Wat we gaan doen? Hell, we'll see. Bloesemtijd, dus iig naar veel parken, filosofenpad, en als het kan Yoshinoyama. De bloesemverwachting valt precies als we er zijn, dus hopelijk hebben ze gelijk
Als je iemand als een kind van 6 behandelt, gaat hij zichzelf vanzelf zo gedragen...quote:
het was andersom! hij gedroeg zich zo en nu ben ik onaardig jaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je iemand als een kind van 6 behandelt, gaat hij zichzelf vanzelf zo gedragen...
Vrees eerder voor de Japannners. De vorige keer vonden ze mijn rugzak ook enigszins imposantquote:Op maandag 9 maart 2009 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo hehheh, duurde even voor ik'em gevonden had op google maps. Klinkt goed!!
Maarre... al die Japanners in dat seizoen... Ik hoop dat je 't overleeft
Hahaha, da's wel waar. Je kijkt er zo overheen. Maar tochquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrees eerder voor de Japannners. De vorige keer vonden ze mijn rugzak ook enigszins imposantJe krijgt wel alle ruimte in de metro
Jaja, het ligt altijd aan de ander...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
Het was andersom! hij gedroeg zich zo en nu ben ik onaardig ja
Als dat zo zou zijn dan zou je het hele huishouden in je eentje doen zonder te mopperen...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben gewoon veel te lief als vriendinnetje
Oh, we willen nog een keer naar Noord Japan, maar dat zal deze reis niet lukkenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef MissMSX het volgende:
Owh fuck man. Ik ben echt zo vreselijk, fucking jaloers
Ik wil oo-hoo-hook * MissMSX stampvoet
maar als het uit gaat dan kan ie niets meer zelfquote:Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, het ligt altijd aan de ander...![]()
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou je het hele huishouden in je eentje doen zonder te mopperen...
Me tooquote:Op maandag 9 maart 2009 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we willen nog een keer naar Noord Japan, maar dat zal deze reis niet lukken
Als ik jou begreep was dat ook al zo toen het aan ging. Voor hem is natuurlijk de uitdaging om zo'n prachtvrouw als jou te behouden. Al is het maar dat hij dan zelf het huishouden niet hoeft te doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar als het uit gaat dan kan ie niets meer zelf
dat is ook niet goed voor hem natuurlijk
Laat dat misschien maar weg. Ik durf te wedden dat als hij iets doet in het huishouden en het niet op haar manier is dat hij dan alsnog op zijn kop krijgt. De arme stumperd.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:21 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien is zij juist de reden van zijn irritaties.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Me too![]()
![]()
En een heleboel geweldige wandelingen in de bergen maken en dan daarna met je hol in een heerlijke onsen
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dat misschien maar weg. Ik durf te wedden dat als hij iets doet in het huishouden en het niet op haar manier is dat hij dan alsnog op zijn kop krijgt. De arme stumperd.
Je ontkent het niet he. Geef toe, dat is wel eens gebeurd!quote:
Ja, dan stop je accuut met huishouden inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dat misschien maar weg. Ik durf te wedden dat als hij iets doet in het huishouden en het niet op haar manier is dat hij dan alsnog op zijn kop krijgt. De arme stumperd.
Dat is voor mij wel een "jij weet het beter en vindt dat ik het toch nooit leer? Veel plezier"-geval, jaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist, of zo'n 'hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je badhanddoeken éérst in de lengte vouwt en dan pas in de breedte'. Sta je daar trots te wezen met je opgevouwen stapel wasgoed.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef Litpho het volgende:
Dat is voor mij wel een "jij weet het beter en vindt dat ik het toch nooit leer? Veel plezier"-geval, ja. Dan praat je over dingen als "je snapt toch zeker zelf wel dat die zakdoeken rechtsom gevouwen moeten worden in plaats van linksom"
.
niet! ben al lang blij als ie wat doetquote:Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontkent het niet he. Geef toe, dat is wel eens gebeurd!
Dat trauma heb je niet van mijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist, of zo'n 'hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je badhanddoeken éérst in de lengte vouwt en dan pas in de breedte'. Sta je daar trots te wezen met je opgevouwen stapel wasgoed.
Het scheelt je iig huismijtquote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
soms geef ik wel tips maar dan zeg ik zo lieverd als je de volgende keer de was doet kun je die dingen beter op 30 graden doen dan op 90
Ah, tegenwoordig heet het 'tips geven'.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
niet! ben al lang blij als ie wat doet
soms geef ik wel tips maar dan zeg ik zo lieverd als je de volgende keer de was doet kun je die dingen beter op 30 graden doen dan op 90
In ons huishouden ben ik degene die zulke dingen zou zeggen als jij de handdoeken op zou vouwen...quote:
LOL oh please tell me dat ik nooit zo erg geweest ben of ga wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef AirwiN het volgende:
Juist, of zo'n 'hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je badhanddoeken éérst in de lengte vouwt en dan pas in de breedte'. Sta je daar trots te wezen met je opgevouwen stapel wasgoed.
Ik ben zo weer weg!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Q. het volgende:
Ga eens langzamer!
neehej ik doe het heel liefquote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, tegenwoordig heet het 'tips geven'.
Aan jouw huishouden is duidelijk de recalcitrantie ten opzichte van de leer van je moeder af te zien. Alhoewel ik mij afvraag of dat is wat je wil horen...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef nectarientje het volgende:
LOL oh please tell me dat ik nooit zo erg geweest ben of ga wordenHet is net of ik mijn moeder hoor
Heeft iemand dat Copycat gifje nog?quote:
You're a freakquote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In ons huishouden ben ik degene die zulke dingen zou zeggen als jij de handdoeken op zou vouwen...
Doe je de kachel vast aan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL oh please tell me dat ik nooit zo erg geweest ben of ga wordenHet is net of ik mijn moeder hoor
mmz als je hiermee wilt zeggen dat ik iets vaker moet stofzuigen, mijn was beter bij moet houden, mijn administratie vaker moet doen en iets vaker een doekje over mijn aanrecht moet halen heb je gelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 17:38 schreef AirwiN het volgende:
Aan jouw huishouden is duidelijk de recalcitrantie ten opzichte van de leer van je moeder af te zien. Alhoewel ik mij afvraag of dat is wat je wil horen...
Pas maar op, straks zet ze er een teiltje op en gaat ze er in zitten. Onsen revisited....quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef nectarientje het volgende:
En missie, kachel staat al aan! Specially for you
Lang leve centrale verwarming onder de vensterbank dan maarquote:Op maandag 9 maart 2009 17:43 schreef Pheno het volgende:
Pas maar op, straks zet ze er een teiltje op en gaat ze er in zitten. Onsen revisited....
Ik had al expres een dikke trui aangedaan...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef nectarientje het volgende:
En missie, kachel staat al aan! Specially for you
Zeg eens, dit is niet goed voor mijn imago hier hequote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef AirwiN het volgende:
Ik had al expres een dikke trui aangedaan...
Wij stadmensen beschikken niet over de zorgvuldig opgebouwde afweer van kou die jij wel hebt opgebouwd tijdens je jeugd in de Achterhoek.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:49 schreef nectarientje het volgende:
Zeg eens, dit is niet goed voor mijn imago hier he![]()
Dat zal het zijn inderdaad.. Mietjes zijn het, allemaal!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
Wij stadmensen beschikken niet over de zorgvuldig opgebouwde afweer van kou die jij wel hebt opgebouwd tijdens je jeugd in de Achterhoek.
dag Aarti!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef Aarti het volgende:
dag liefjes!
Tja, de Achterhoek ligt dicht bij Siberië hè?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij stadmensen beschikken niet over de zorgvuldig opgebouwde afweer van kou die jij wel hebt opgebouwd tijdens je jeugd in de Achterhoek.
Wir wollen die Eisbarn sehen!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:05 schreef Q. het volgende:
Tja, de Achterhoek ligt dicht bij Siberië hè?
Bij mij is die afweer tegen kou wat mislukt.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook nog een argumenteerbaar praktisch nut. Het zijn de "ja, zo doe ik het altijd, dus als iemand het anders doet is het niet goed"-momenten die slecht vallenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
als je de volgende keer de was doet kun je die dingen beter op 30 graden doen dan op 90
Ha, Q.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
Prachtig.
Ja, great! Leuk werk, leuk bedrijf, leuke collega's, leuk salaris, leuke reistijd. Leuk dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 20:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, Q.
How's life bij de nieuwe baas?
Tof!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, great! Leuk werk, leuk bedrijf, leuke collega's, leuk salaris, leuke reistijd. Leuk dus.
Dat is dan meer bier per persoon!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Op VrijMi ben ik ongeveer de enige aanwezige. Dat is dan weer jammer..
Daar moeten er meer van zijn!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef CherryLips het volgende:
rustig dagje gehad, hopelijk is t morgen weer zo
hij past niet in m'n tasquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Was je lunch extra lekker uit je speciale roze trommeltje?
Anything for a new bagquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij past niet in m'n tas.
nieuwe kopen
Gelukkig ben je een vrouw. Dan kijkt niemand raar op dat je een nieuwe tas koopt speciaal voor je broodtrommel.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij past niet in m'n tas.
nieuwe kopen
Rustig is goed. Soms.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef CherryLips het volgende:
rustig dagje gehad, hopelijk is t morgen weer zo
En dat is dubbel waar voor CLquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een vrouw. Dan kijkt niemand raar op dat je een nieuwe tas koopt speciaal voor je broodtrommel.
De tamtam gaat snel! Ben je jaloers?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ging jij nog niet met mijn zusje naar Pinkpop. Vroeger..
Hyves.quote:
Neuh, Lowlands is veul toffer.quote:Ben je jaloers?Het gaat namelijk ZO vet worden!! Alleen hadden jij, Air, Nec, Twist en M ook meegemoeten
Ik ook niet: ik ga alleen naar LL.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven niet te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |