Ha, Q.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:12 schreef Q. het volgende:
Prachtig.
Ja, great! Leuk werk, leuk bedrijf, leuke collega's, leuk salaris, leuke reistijd. Leuk dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 20:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, Q.
How's life bij de nieuwe baas?
Tof!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, great! Leuk werk, leuk bedrijf, leuke collega's, leuk salaris, leuke reistijd. Leuk dus.
Dat is dan meer bier per persoon!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Op VrijMi ben ik ongeveer de enige aanwezige. Dat is dan weer jammer..
Daar moeten er meer van zijn!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef CherryLips het volgende:
rustig dagje gehad, hopelijk is t morgen weer zo
hij past niet in m'n tasquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Was je lunch extra lekker uit je speciale roze trommeltje?
Anything for a new bagquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij past niet in m'n tas.
nieuwe kopen
Gelukkig ben je een vrouw. Dan kijkt niemand raar op dat je een nieuwe tas koopt speciaal voor je broodtrommel.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij past niet in m'n tas.
nieuwe kopen
Rustig is goed. Soms.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef CherryLips het volgende:
rustig dagje gehad, hopelijk is t morgen weer zo
En dat is dubbel waar voor CLquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een vrouw. Dan kijkt niemand raar op dat je een nieuwe tas koopt speciaal voor je broodtrommel.
De tamtam gaat snel! Ben je jaloers?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ging jij nog niet met mijn zusje naar Pinkpop. Vroeger..
Hyves.quote:
Neuh, Lowlands is veul toffer.quote:Ben je jaloers?Het gaat namelijk ZO vet worden!! Alleen hadden jij, Air, Nec, Twist en M ook meegemoeten
Ik ook niet: ik ga alleen naar LL.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven niet te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |