Dat lachje hoort waarschijnlijk bij zijn rol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef Wittekonijn het volgende:
Ben ik dan de enige die zich irriteert aan dat lachje van Stanley?
Ik heb me daar heel lang aan geergerd, maar sinds kort ben ik het komisch gaan vinden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef Wittekonijn het volgende:
Ben ik dan de enige die zich irriteert aan dat lachje van Stanley? Dat hij "Huhh huh huh, huh huhh huh" achter iedere zin die hij zegt?
Ik als Surinamer vindt dat idd veel te overdreven..quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef Wittekonijn het volgende:
Ben ik dan de enige die zich irriteert aan dat lachje van Stanley? Dat hij "Huhh huh huh, huh huhh huh" achter iedere zin die hij zegt?
Hadden ze die "Barbara-is-teleurgesteld-in-de-liefde" verhaallijn niet aan Laura kunnen geven? Haar laatste echte relatie was met Dennis (haar eigen zoon nota bene) als ik me niet vergis.
Ze heeft meer reden tot huilen dan Barbara.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:18 schreef kissa het volgende:
On topic: ik erger me kapot aan dat enge lachje van Stanley
Die kwamen toch gewoon ff een stuk appeltaart eten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef Perico het volgende:
Verder kon ik lezen via de Twitter (Tweet) van Ruud De Wild dat hij en Jeroen Kijk in de Vegte met verbazing hebben gekeken -- ook ik kon niet duiden, wat zij precies in het verhaal deden, ze werden door iedereen genegeerd.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef Desmonkey het volgende:
Die grijns na elk zinnetje was idd wel overdreven, maar ik vind hem wel relaxed. iig wat anders dan Marjolein Keuning die haar tekst in vertraging woord voor woord opleest.
Vergeet niet dat Rik en Anita een tijdje terug helemaal zonder geld zaten en Rik nu schulden zou moeten hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Danny die huur betaalt voor een logeerpartij
Ik wel, maar de schrijvers niet, denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Rik en Anita een tijdje terug helemaal zonder geld zaten en Rik nu schulden zou moeten hebben.
Huisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel, maar de schrijvers niet, denk ikNou ja, de huur van zijn eigen huis loopt toch ook door
Ik vind het echt ongeloofwaardig
Volgens mij zit de Maximia op het moment ín huize Sandersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Het wordt tijd dat de maffia weer eens op de deur van Huize Sanders aanklopt! Of iemand die verslaafd raakt, die hebben we ook al een tijdje niet meer gehad. Iets spannends in ieder geval, vind ik.
Wat deed ie?quote:
Hij had Nick al door en Maxime stond mooi voor paal.quote:
Zette Maxime even op dr plaats. Zij kwam trots vertellen dat ze onderzoek had gedaan en dat ze erachter was gekomen dat Nick bezig is om alle leden van Raad van Bestuur achter zich te krijgen om Ludo van zn troon te stoten. Maar Ludo liet een zelfingenomen lach zien en zei dat ie dat allang wist en dat ie al maatregelen had genomen.quote:
Ja zo kun je het ook zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij had Nick al door en Maxime stond mooi voor paal.
Zo dan..dat was idd zeer jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:19 schreef Blawh het volgende:
Rosa.
Ze vertrouwt Maxime ook voor geen meter gaf ze laatst aan en nu wel opeens Nicks agenda verklikken.
Dan heeft ze schijnbaar tussen vrouwenvleugel en nu niks bijgeleerd, want toen al was het knudde.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat ligt volgens mij echt aan wat men met de rol wil en niet aan Marjolein Keuning, dat is een hele goede actrice/ presentatrice. Ik vind het echt jammer, had me verheugd op haar komst en nu spoel ik de stukjes met haar gewoon door
Martine Hafkamp die een oude rekening komt vereffenen!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Vinden jullie het ook niet vervelend dat gtst nu bijna alleen maar draait om (al dan niet verboden) liefde!?
Danny-Ronja-Charlie, Jack en Janine, Bing en Lorena, Dex-Vicky-Noud, Barbara en Wouter/Martijn... hmmmm
Het wordt tijd dat de maffia weer eens op de deur van Huize Sanders aanklopt! Of iemand die verslaafd raakt, die hebben we ook al een tijdje niet meer gehad. Iets spannends in ieder geval, vind ik.
Ja Stanley die een zware crackhead blijkt te zijn bijvoorbeeld, zo speelt ie z'n rol nu toch ook alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Of iemand die verslaafd raakt, die hebben we ook al een tijdje niet meer gehad. Iets spannends in ieder geval, vind ik.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:02 schreef Frey het volgende:
Aflevering begint met het lachje van Stanley.
Haha ja als jij aan komt lopen wel ja, maar daarna gaan ze helemaal los met de seksverhalenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Wittekonijn het volgende:
Gelukkig heeft mijn moeder het met haar vriendinnen altijd over appeltaarten en harpix max enzo!
Vooral moedig, als je het ook nog es doet met een dofgrijs gebit!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tegen je therapeut zeggen dat je geilt op haar man, briljant!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |