Het zou toch een U-vormige depressie worden?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Die grafiek op beurs.nl is ook erg grappig... "FF" een sprongetje maken:
[ afbeelding ]
ik dacht meer in de vorm van het @ tekenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Het zou toch een U-vormige depressie worden?
Doet me denken aan een draai-kolkje...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik dacht meer in de vorm van het @ teken
Ik zie t nu ja, en de AEX en DJ lopen weer 1 op 1quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
W$ is al een uur open ivm ingaan zomertijd...
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef Lemans24 het volgende:
Ik haat de Dow Jones
Yes please...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef TeringHenkie het volgende:
Mag die schreeuwende Noord-Koreaan van RTL-Z af? Dank u.
De Citigroup van Nederland, niet te hopen voor de ING-bezitters dat het een Euroknaller wordt net zoals Citigroup inmiddels al een Dollarknaller is geworden (momenteel weer boven de $1).quote:Op maandag 9 maart 2009 15:53 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ING is echt een 2e fortis geworden. De dalingen en stijgingen gaan helemaal nergens meer over.
quote:MARKET COMMENT: AEX veert licht op, volgt Wall Street
09-03-2009 15:50:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert in de loop van de middag dicht tegen de 200 punten nu Wall Street een plus op de borden zet. "We volgen blind het handelsverloop op Wall Street", aldus handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. Hij verwacht dat de aandelenmarkten deze week nog een impuls kunnen krijgen vanuit de VS wanneer donderdag de Senaat praat over de waardering volgens het hold-to-maturity principe. "Als dat principe de mark-to-market vervangt, zal dat als een opluchting worden opgevat", aldus Koenders. Eerder op de dag zakte de AEX richting 195 punten waarbij verkoopdruk gepaard ging met een totale afwezigheid van kopers. Wall Street opende maandag een uur eerder, uitgedrukt in Nederlandse tijd, vanwege de invoering van de zomertijd in de VS. Nederland volgt in het weekend van 28 en 29 maart van dit jaar. De omzetten zijn laag. De AEX noteert maandag rond 15.45 uur 0,1% hoger op 199,66 punten. (ANS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |