Dan haal je de www weg?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja zag t
Ik kan zeg maar overal heen op hyves, behalve als het www.hyves.nl wordtDus ik kom bij haar profiel, maar als ik die foto aan klik wordt het wel www.hyves.nl/fotoblablabla , dus die kan k niet bekijken
Dan blokkeert ie t nogquote:
http://lol.hyves.nlquote:Op maandag 9 maart 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan blokkeert ie t nog
Maar als ik er lol.hyves van maak en dan de rest van de url zoals ie was doet ie t wel
Yo dawg, wassup?quote:
Ben lam, moet nog douchen, heb geen eten, moet leren, maar tegen die tijd is het al 4 uurquote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik heb een slb-gesprek!!!!!!!!!!!!!!!
Hooooooiiiiiii.
quote:
SLB.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik heb een slb-gesprek!!!!!!!!!!!!!!!
Hooooooiiiiiii.
jhahahahahahaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ben lam, moet nog douchen, heb geen eten, moet leren, maar tegen die tijd is het al 4 uur
Het is niet van mij.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen pauperprogramma's
Jij hier?quote:
hahahahahahahahahaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:36 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de inbox van m'n vriendin gelezen, gewoon omdat het kon.
Ik werd er niet blij van
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
hahahahahaha, vertelquote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
Ze heeft een ander?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Iedereen loopt te zeiken, het is tyfusweer en linch wasquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja.Ik moest best wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MarkM![]()
Heroinjunk![]()
![]()
![]()
BMW 1 serie toch? Hoe bevalt ie?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is juist een topdag; ik mocht vanmorgen mijn nieuwe leaseauto ophalen
Nee niet eens johquote:
[..]
Ja.Waarom begin je d'r trouwens altijd weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft een reputatie tenslottequote:Op maandag 9 maart 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest best wel lachen![]()
MarkM![]()
Heroinjunk![]()
![]()
Godver, k had nog zo tegen d'r gezegd dat ze die mails moest verwijderen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee niet eens joh
Maar ze heeft zo'n ex, en dat vind ik een lul. Dus ik ging voor de lol even zijn naam intikken. En mailtjes (wel van een paar jaar geleden hoor) waarin ze zegt tegen die homo dat ze van hem houd zijn niet echt tof om te lezen
Oh, en ze vroeg aan een andere gast "of hij nog steeds een vriendin had", wtf
[..]
Ja.Mijn vraag was serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik? Altijd? Is me niet zo opgevallen, misschien ben je een beetje paranoide omtrent die gastquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom begin je d'r trouwens altijd weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BMW 1 serie toch? Hoe bevalt ie?
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik? Altijd? Is me niet zo opgevallen, misschien ben je een beetje paranoide omtrent die gastIk? Nee hoor, ik begin er niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee dat is inderdaad niet tof om te lezen. Maar waarom lees je überhaupt haar mail?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee niet eens joh
Maar ze heeft zo'n ex, en dat vind ik een lul. Dus ik ging voor de lol even zijn naam intikken. En mailtjes (wel van een paar jaar geleden hoor) waarin ze zegt tegen die homo dat ze van hem houd zijn niet echt tof om te lezen
Oh, en ze vroeg aan een andere gast "of hij nog steeds een vriendin had", wtf
Jitzzze is niet meer die kanktokkelklerk, maar werkt straks in de vrachtwaggelquote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JaBevalt echt super, wat een top auto
![]()
Wel flauw dat al die pauperpetjes en makkoranen meteen willen racen bij het stoplicht![]()
Maar wel leuk dat ze dat binnenkort allemaal kansloos gaan verliezen
Beter, welke kleur heb je hem?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JaBevalt echt super, wat een top auto
![]()
Wel flauw dat al die pauperpetjes en makkoranen meteen willen racen bij het stoplicht![]()
Maar wel leuk dat ze dat binnenkort allemaal kansloos gaan verliezen
Duhh, weet ik, maar vond het nu wel toepasselijk, die gast zie ik nu overal voor aanquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik begin er niet over
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Duhh, weet ik, maar vond het nu wel toepasselijk, die gast zie ik nu overal voor aan
Ach, het stond nog open. Nieuwsgierig als ik ben heb ik gewoon even gekekenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nee dat is inderdaad niet tof om te lezen. Maar waarom lees je überhaupt haar mail?Ten eerste respecteer ik de privacy van mijn vriendin en ten tweede hoef ik sommige dingen echt niet te weten.
HAHAhahahahaHAHhAHaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
Straks op een marineschipquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jitzzze is niet meer die kanktokkelklerk, maar werkt straks in de vrachtwaggel
Volgens mij krijgt ie eerder een lease vouwfiets. Om van de ene naar de andere kant van het schip te fietsenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Wat moet een marinier met een leasewagen? Is dat voor als de boot stuk is en je snel ter plaatse moet zijn?
Je voelt je nu wel helemaal de man hequote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Metallic zwart, met chromen randen om de ramen heen
Hij zit nog niet bij de marine. Dadelijk wel, dan krijgt ie een leaseboot.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Wat moet een marinier met een leasewagen? Is dat voor als de boot stuk is en je snel ter plaatse moet zijn?
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Wat BobbyB zegt.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zit nog niet bij de marine. Dadelijk wel, dan krijgt ie een leaseboot.
Mn lul is sinds vanmorgen met een meter gegroeidquote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je voelt je nu wel helemaal de man he
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn lul is sinds vanmorgen met een meter gegroeid
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn lul is sinds vanmorgen met een meter gegroeid
Waar haal je die 11 cm vandaan?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Klopt niet hoor NG. De vorige keer dat ik die van Jitz had opgemeten was het toch echt 13 cm
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij probeert zichzelf op mijn ubercoole persoonlijkheid te projecteren
INKOPPERTJEquote:Op maandag 9 maart 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Sorry dat mijn penis 23 cm is.
HAHAHAHAHA, JIJ VOELT JE KUT OMDAT JE DE INBOX VAN JE VRIENDIN HEBT GELEZEN EN OP DEZE MANIER PROBEER JE ANDERE MENSEN KUT TE LATEN VOELEN, MAAR JE WEET NIET DAT JE VRIENDIN KEIHARD GENEUKT WORDT DOOR DIE ENE GAST AAN WIE ZE VROEG ''HEB JE NOG EEN VRIENDIN'' !!1!!!1111!!111quote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
INKOPPERTJE![]()
![]()
Je bent de komma vergeten NG. 2,3 cm
/INKOPPERTJE![]()
![]()
HAHAH HIJ WEET LEKKER NIET WIE ER NOG MEER IN D'R BOX HEBBEN GEZETENquote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, JIJ VOELT JE KUT OMDAT JE DE INBOX VAN JE VRIENDIN HEBT GELEZEN EN OP DEZE MANIER PROBEER JE ANDERE MENSEN KUT TE LATEN VOELEN, MAAR JE WEET NIET DAT JE VRIENDIN KEIHARD GENEUKT WORDT DOOR DIE ENE GAST AAN WIE ZE VROEG ''HEB JE NOG EEN VRIENDIN'' !!1!!!1111!!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, dus wel. En die gast mag ik dus nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAH HIJ WEET LEKKER NIET WIE ER NOG MEER IN D'R BOX HEBBEN GEZETEN
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAH HIJ WEET LEKKER NIET WIE ER NOG MEER IN D'R BOX HEBBEN GEZETEN
Dat is zuurquote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dus wel. En die gast mag ik dus niet
hoezo mag je me niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dus wel. En die gast mag ik dus niet
quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik zeg "hoi bazen" in de ONZ SC en ze gaan gelijk allemaal weer janken
ONZersquote:Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik zeg "hoi bazen" in de ONZ SC en ze gaan gelijk allemaal weer janken
Ja, begon ie al kopjes te geven?quote:
Is gewoon iets mannelijks hoor. Die krentenbollen moeten er ook uit. Maar goed, dat zegt jou allemaal niks want meisjes poepen niet.quote:
*kuch* 2girls1cupquote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is gewoon iets mannelijks hoor. Die krentenbollen moeten er ook uit. Maar goed, dat zegt jou allemaal niks want meisjes poepen niet.
Wat bedoel je Florian_? Kun je een linkje of plaatje posten?quote:
Ik vind een aantal users op fok ook zo ongelooflijk irritantquote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
Echt, wat is die sinadO toch een droeftoeter
Nou ja irritant vind ik hem niet, eerder zielig met z'n audiofielen topicsquote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind een aantal users op fok ook zo ongelooflijk irritant
Het zijn vaak niet eens de baggeraars
Ik erger me vaak aan Dagoduck, Motorbloempje en H_Hquote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja irritant vind ik hem niet, eerder zielig met z'n audiofielen topicsZelfde als dat dottinator en Swetsenegger in ieder Apple/Windows topic te vinden zijn om Apple te verdedigen. Te triest voor woorden gewoon
Dan ben je net zo'n anorexiapatientje. "Heuj, alweer een 1,5 kilogram lichter"quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
poepen is echt kankerlekker om te doen.
Ik heb ook een Apple.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja irritant vind ik hem niet, eerder zielig met z'n audiofielen topicsZelfde als dat dottinator en Swetsenegger in ieder Apple/Windows topic te vinden zijn om Apple te verdedigen. Te triest voor woorden gewoon
Die mogen ze meteen permbannen, kleuter dat ie er rond looptquote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan Dagoduck, Motorbloempje en H_H
Ja maar jou mag ik wel en jij loopt niet zo kansloos in ieder topic dat spul te verdedigen alsof je leven ervan af hangt. Ik lig echt steeds weer in een deuk hoe je die twee op de kast kan jagenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar jou mag ik wel en jij loopt niet zo kansloos in ieder topic dat spul te verdedigen alsof je leven ervan af hangt. Ik lig echt steeds weer in een deuk hoe je die twee op de kast kan jagen![]()
Wat ben je daar aan het bekijken, bol?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er nou eigenlijk met Zargon gebeurd tijdje geleden? Was opeens geen modje meer & ban, en nu is die kloon van hem (Sena) ook weer geband
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Foto's?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben je daar aan het bekijken, bol?
Post die eens hier.quote:
Was Sena zG?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er nou eigenlijk met Zargon gebeurd tijdje geleden? Was opeens geen modje meer & ban, en nu is die kloon van hem (Sena) ook weer geband
Nouja, hij zei van wel en nu staat er in MED "Sena weg, kloon van gebande" dusquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was Sena zG?
Wat deed ie dan in KLB SC?
tvp voor meer informatie over de banquote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Nee, KB heeft langer haar.quote:
Hij kwam wel vaker in de SC hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was Sena zG?
Mijn aanwezigheid trok 'm aan. Begrijpelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was Sena zG?
Ja dat weet ik nietquote:
Ik wist ook niet dat het zG was!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was Sena zG?
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
Die drol die ik net deponeerde, daar kan half Afrika van eten!
Ze hebben geen eten, dus borden geven of iets wat daarvoor moet doorgaan heeft niet veel zin.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Potverdikkie.Die drol die ik net deponeerde, daar kan half Afrika van eten!
I will PM you my address, just a moment.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef dagdag het volgende:
Hallo hier mail even iemand het adres van camilla, wil vriend uit elkaar slaan
Dus typte mijn kloon dat.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil wat typen, maar ik weet niet wat
Jouw postgeschiedenis in één zin samengevat.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil wat typen, maar ik weet niet wat
Ik welquote:
Tjah, van die bijna 17k posts zijn er misschien 1k goed en allesquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis in één zin samengevat.
are you the real cami bel jellliquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
I will PM you my address, just a moment.
Ik durf eigenlijk niks meer te zeggen tegen jouquote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat jij dat niet weet.
Iedereen spreekt IQM automatisch aan als een kind, je probeert toch zijn niveau te benaderen, dus hoe dat iets verraad zie ik dan niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik welde manier waarop hij IQM aansprak verraadde het.
Sorry, I just did it again.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niks meer te zeggen tegen joukrijg constant bijdehante opmerkingen terug
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen spreekt IQM automatisch aan als een kind, je probeert toch zijn niveau te benaderen, dus hoe dat iets verraad zie ik dan niet.
Tja, verschil moet er zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen spreekt IQM automatisch aan als een kind, je probeert toch zijn niveau te benaderen, dus hoe dat iets verraadt zie ik dan niet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen spreekt IQM automatisch aan als een kind, je probeert toch zijn niveau te benaderen, dus hoe dat iets verraad zie ik dan niet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ik test IQM's taalobservaties, dus ik ben een kloon.
Je zou wel zo een kloon kunnen zijn. Je hebt teveel humor voor een vrouw.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ik test IQM's taalobservaties, dus ik ben een kloon.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Kb. wil me gewoon.Dit is haar manier om het te fluiten.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt, dus... van jou kan ik het wel hebben!
Doe geen moeite, je hoeft alleen mijn naam op te schrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Eens even een favorietenlijstje maken van de leden van de SC
Dat word een kort lijstje.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Really?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou wel zo een kloon kunnen zijn. Je hebt teveel humor voor een vrouw.
quote:
school en andere dingen dan fokquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je hoeft alleen mijn naam op te schrijven
Waar is skaff-a trouwens de laatste tijd?
Jij hebt echt niets te doen he?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zeg Sara Kroos... verder ken ik er geen.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou wel zo een kloon kunnen zijn. Je hebt teveel humor voor een vrouw.
Mwa, ik voel me vaak pwnd bij Kb. Dat is niet grappig.quote:
Bij mij is het iets met BobbyB, Jitzzzze, Zotheid enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
1: KingOfPop
2: De_Ananas
3: Reetveter
Verder kom ik niet
Ja ik zag het verband even niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds wanneer ben jij nu weer vrouw?quote:
Maandverband?quote:
Ik neem gewoon altijd alles letterlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik voel me vaak pwnd bij Kb. Dat is niet grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het iets van Wolvendagen, Krentenbol, BT, 4EBE, S_a... dan een hele tijd niks en dan IQM, Jitzzze, Ananas...quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij mij is het iets met BobbyB, Jitzzzze, Zotheid enzo
1: KingOfPopquote:Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
1: KingOfPop
2: De_Ananas
3: Reetveter
Verder kom ik niet
Slijmjurk!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij is het iets van Wolvendagen, Krentenbol, BT, 4EBE, S_a... dan een hele tijd niks en dan IQM, Jitzzze, Ananas...
Nouhou!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
De onderste regionen worden bewoond door IQM, BobbyB en krentenbol.
Whehehequote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk is ze niet nee, helemaal niet. Maar ik kon geen andere bedenken!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
"BWAHAHA, IK BEN EEN LABIELE MISBRUIKTE VROUW EN IK MOET MIJN OPGEKROPTE EMOTIES VERWERKEN OP EEN PODIUM. WAAROM IK ANDEREN DAARMEE MOET LASTIGVALLEN, WEET NIEMAND, MAAAR HAHAHA, PIEMEL KUT TIETEN, LACHUUUUH!!!"
[ link | afbeelding ]
Mag ik dan bovenaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
De leukste dingen gebeuren nu eenmaal in de kelder he.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Neehee. Doe geen moeite. Er zijn geen grappige bekende vrouwen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Leuk is ze niet nee, helemaal niet. Maar ik kon geen andere bedenken!
Tieneke Schouten?
hoezo dat nou weer, ik betrap die twee soms op leuke grapjesquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag hopen dat je op Krentenbol. en mij doelt?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer, ik betrap die twee soms op leuke grapjes
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De leukste dingen gebeuren nu eenmaal in de kelder he.
Ik maak bijna nooit seksueel getinte grapjes, dat is discriminatie!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
Ik word altijd een beetje hitsig als Krentenbol. seksueel getinte grapjes maakt. Dan krijg ik altijd een klein stijfje.
Niet zo leuk als mijn grapjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welke 2? er staan 3 namen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Sarah Silverman?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Neehee. Doe geen moeite. Er zijn geen grappige bekende vrouwen.
Daarom. Áls je het doet, dan begint het te tintelen in mijn erogene zones.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik maak bijna nooit seksueel getinte grapjes, dat is discriminatie!
gvdquote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik maak bijna nooit seksueel getinte grapjes, dat is discriminatie!
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De leukste dingen gebeuren nu eenmaal in de kelder he.
Jij bent toch niet getint?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom. Áls je het doet, dan begint het te tintelen in mijn erogene zones.
Catherine Tah... Tha... Teet!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Mweh. Te geforceerd. Echt zo iemand die mee wil doen met 'de jongens'.
QFTquote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
KOP en ik stijgen torenhoog boven jullie uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sowieso IQM en jij, aangezien vrouwen geen humor hebben
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef dagdag het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIER IS DAGDAG
OLE OLE OLE OLE DAGDAG DAGDAG DAGDAG
BUIGEN...........
Ik moest wel vies hard lachen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Edit:
[ afbeelding ]
En dat wil ik graag zo houden.
Britse sketch!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Edit:
[ afbeelding ]
En dat wil ik graag zo houden.
NG heeft een bolle kop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Goofisch het volgende:
Op de foto heb ik sterk de indruk dat ik naar een vrouw van eind 20 zit te kijken..
maar dat blijkt niet zo tezijn.. je bent 4 jaar jonger als dat ik ben...
Krentbol heeft wel humor hoorquote:
I'm fucking Matt Damon is ook leuk.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.garagetv.be/vi(...)ing_German_cars.aspx
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NG heeft een bolle kop.De waarheid is niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
[..]
NG heeft een bolle kop.Ja hoogstens homohumor, ik wil niet met dit soort kansloosheid worden geasocieerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
'I'm fucking Seth Rogen' nog leuker.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
I'm fucking Matt Damon is ook leuk.
ik denk dat ik zo enthousiast was over de woordgebbertjes van jullie twee dat ik bobby gewoon over het hoofd zagquote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je op Krentenbol. en mij doelt?
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar gaat die quote over? Foto van KB?
[..]
NG heeft een bolle kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebbertjes?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:09 schreef Syb-rund. het volgende:
ik denk dat ik zo enthousiast was over de woordgebbertjes van die twee dat ik bobby gewoon over het hoofd zag
Nooit geleerd om op de link in de quote te klikken?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar gaat die quote over? Foto van KB?
Hoppaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nooit geleerd om op de link in de quote te klikken?
volgensmij is gebbertje joods voor een grapje, maar ik kan er naast zittenquote:
Maar dat is eigenlijk niet lachen om Kb, maar om de slechte ogen van Goofisch.quote:
Dan zul jij wel aan je trekken komen, pestkop!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik leef volgens het 'meisjes plagen, kusjes geven'-principe.
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgensmij is gebbertje joods voor een grapje, maar ik kan er naast zitten