Dan haal je de www weg?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja zag t
Ik kan zeg maar overal heen op hyves, behalve als het www.hyves.nl wordtDus ik kom bij haar profiel, maar als ik die foto aan klik wordt het wel www.hyves.nl/fotoblablabla , dus die kan k niet bekijken
Dan blokkeert ie t nogquote:
http://lol.hyves.nlquote:Op maandag 9 maart 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan blokkeert ie t nog
Maar als ik er lol.hyves van maak en dan de rest van de url zoals ie was doet ie t wel
Yo dawg, wassup?quote:
Ben lam, moet nog douchen, heb geen eten, moet leren, maar tegen die tijd is het al 4 uurquote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik heb een slb-gesprek!!!!!!!!!!!!!!!
Hooooooiiiiiii.
quote:
SLB.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik heb een slb-gesprek!!!!!!!!!!!!!!!
Hooooooiiiiiii.
jhahahahahahaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ben lam, moet nog douchen, heb geen eten, moet leren, maar tegen die tijd is het al 4 uur
Het is niet van mij.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen pauperprogramma's
Jij hier?quote:
hahahahahahahahahaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:36 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de inbox van m'n vriendin gelezen, gewoon omdat het kon.
Ik werd er niet blij van
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
hahahahahaha, vertelquote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
Ze heeft een ander?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Iedereen loopt te zeiken, het is tyfusweer en linch wasquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja.Ik moest best wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MarkM![]()
Heroinjunk![]()
![]()
![]()
BMW 1 serie toch? Hoe bevalt ie?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is juist een topdag; ik mocht vanmorgen mijn nieuwe leaseauto ophalen
Nee niet eens johquote:
[..]
Ja.Waarom begin je d'r trouwens altijd weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft een reputatie tenslottequote:Op maandag 9 maart 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest best wel lachen![]()
MarkM![]()
Heroinjunk![]()
![]()
Godver, k had nog zo tegen d'r gezegd dat ze die mails moest verwijderen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee niet eens joh
Maar ze heeft zo'n ex, en dat vind ik een lul. Dus ik ging voor de lol even zijn naam intikken. En mailtjes (wel van een paar jaar geleden hoor) waarin ze zegt tegen die homo dat ze van hem houd zijn niet echt tof om te lezen
Oh, en ze vroeg aan een andere gast "of hij nog steeds een vriendin had", wtf
[..]
Ja.Mijn vraag was serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik? Altijd? Is me niet zo opgevallen, misschien ben je een beetje paranoide omtrent die gastquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom begin je d'r trouwens altijd weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BMW 1 serie toch? Hoe bevalt ie?
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik? Altijd? Is me niet zo opgevallen, misschien ben je een beetje paranoide omtrent die gastIk? Nee hoor, ik begin er niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee dat is inderdaad niet tof om te lezen. Maar waarom lees je überhaupt haar mail?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee niet eens joh
Maar ze heeft zo'n ex, en dat vind ik een lul. Dus ik ging voor de lol even zijn naam intikken. En mailtjes (wel van een paar jaar geleden hoor) waarin ze zegt tegen die homo dat ze van hem houd zijn niet echt tof om te lezen
Oh, en ze vroeg aan een andere gast "of hij nog steeds een vriendin had", wtf
Jitzzze is niet meer die kanktokkelklerk, maar werkt straks in de vrachtwaggelquote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JaBevalt echt super, wat een top auto
![]()
Wel flauw dat al die pauperpetjes en makkoranen meteen willen racen bij het stoplicht![]()
Maar wel leuk dat ze dat binnenkort allemaal kansloos gaan verliezen
Beter, welke kleur heb je hem?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JaBevalt echt super, wat een top auto
![]()
Wel flauw dat al die pauperpetjes en makkoranen meteen willen racen bij het stoplicht![]()
Maar wel leuk dat ze dat binnenkort allemaal kansloos gaan verliezen
Duhh, weet ik, maar vond het nu wel toepasselijk, die gast zie ik nu overal voor aanquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik begin er niet over
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Duhh, weet ik, maar vond het nu wel toepasselijk, die gast zie ik nu overal voor aan
Ach, het stond nog open. Nieuwsgierig als ik ben heb ik gewoon even gekekenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nee dat is inderdaad niet tof om te lezen. Maar waarom lees je überhaupt haar mail?Ten eerste respecteer ik de privacy van mijn vriendin en ten tweede hoef ik sommige dingen echt niet te weten.
HAHAhahahahaHAHhAHaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik werd er niet blij van
Straks op een marineschipquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jitzzze is niet meer die kanktokkelklerk, maar werkt straks in de vrachtwaggel
Volgens mij krijgt ie eerder een lease vouwfiets. Om van de ene naar de andere kant van het schip te fietsenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Wat moet een marinier met een leasewagen? Is dat voor als de boot stuk is en je snel ter plaatse moet zijn?
Je voelt je nu wel helemaal de man hequote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Metallic zwart, met chromen randen om de ramen heen
Hij zit nog niet bij de marine. Dadelijk wel, dan krijgt ie een leaseboot.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Wat moet een marinier met een leasewagen? Is dat voor als de boot stuk is en je snel ter plaatse moet zijn?
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Wat BobbyB zegt.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij zit nog niet bij de marine. Dadelijk wel, dan krijgt ie een leaseboot.
Mn lul is sinds vanmorgen met een meter gegroeidquote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je voelt je nu wel helemaal de man he
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn lul is sinds vanmorgen met een meter gegroeid
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn lul is sinds vanmorgen met een meter gegroeid
Waar haal je die 11 cm vandaan?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Klopt niet hoor NG. De vorige keer dat ik die van Jitz had opgemeten was het toch echt 13 cm
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij probeert zichzelf op mijn ubercoole persoonlijkheid te projecteren
INKOPPERTJEquote:Op maandag 9 maart 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Sorry dat mijn penis 23 cm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |