sorryquote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
Oh jeez
Zit ik te broeden op een TT, heb ik de lapo niet. Maak jij de lapo, kom je hiermee aanzetten
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
Oh jeez
Zit ik te broeden op een TT, heb ik de lapo niet. Maak jij de lapo, kom je hiermee aanzetten
Zoals je ziet: dat hoeft ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True, daarom wil ik de lapo nooit..
Ik ben totaal niet origineel
Jammiequote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broodje voor je
Of een wafel
[..]
Wafel lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broodje voor je
Of een wafel
Op dieet?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wafel lekker![]()
Maar ik moet lijnen, heb veel ongezonds gegeten dit weekend
Met chocolaquote:
Ah joh, wat geeft datquote:Maar ik moet lijnen, heb veel ongezonds gegeten dit weekend
quote:
Of ik het nodig heb.. Ja eigenlijk wel een beetjequote:Op maandag 9 maart 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook echt nodig dan?
Balansen zuigtIk doe alleen aan vreetdag en normaal eet dag
Ben je echt te zwaar dan? Ben nieuwsgierig, soms een beetje té.. Dus als je geen antwoord wilt geven hoeft het niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Of ik het nodig heb.. Ja eigenlijk wel een beetje![]()
Maar ik hou gewoon van eten.
Nee valt wel mee. Ik ben 1.65 en weeg 68 ongeveer.. Maar ik heb wel een klein buikje en dat mag er van mij wel afquote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben je echt te zwaar dan? Ben nieuwsgierig, soms een beetje té.. Dus als je geen antwoord wilt geven hoeft het niet hoor![]()
Ja etenZo lekker.. Ik ga zometeen chocopasta op brood nemen
Ik heb vlokken op m'n broodquote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Ja etenZo lekker.. Ik ga zometeen chocopasta op brood nemen
Klein buikje is niks mis mee tochquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
Nee valt wel mee. Ik ben 1.65 en weeg 68 ongeveer.. Maar ik heb wel een klein buikje en dat mag er van mij wel af
Hoezo niet?quote:
Maar gevoelsmatig is een buikje altijd groter dan dat hij werkelijk is. En helemaal bij vrouwen. Dus van mij mag hij er afquote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Klein buikje is niks mis mee toch![]()
Had ik het ook maar
[..]
Hoezo niet?
Oh dat valt wel mee inderdaad.. Op basis van die "cijfers" heb je een prima figuur hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik ben 1.65 en weeg 68 ongeveer.. Maar ik heb wel een klein buikje en dat mag er van mij wel af
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee inderdaad.. Op basis van die "cijfers" heb je een prima figuur hoor
En ja buikjes.. Wat je zelf al zegt, wij vinden ze altijd groter dan ze zijnAls ik mijn zijaanzicht zie ben ik best tevreden.. Maar aan de voorkant nog niet
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan moet jij maar geen chocolade avatar nemen
Is het geen bierbuik?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:23 schreef Milou__ het volgende:
Maar gevoelsmatig is een buikje altijd groter dan dat hij werkelijk is. En helemaal bij vrouwen. Dus van mij mag hij er af![]()
Ik heb altijd vlokkenquote:Ik vind het niet lijken. Ik eet zelf meestal kaas of vlees.. en thuis zoetigheid
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Was er de hele tijd, maar mag niet praten met volle mond
Jij luncht ook gewoon op je plek?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ik mag niet met mn chocoladevingers aan het toetsenbord zittenZo kun je het ook zeggen
Jah, gewoon achter mn bureauquote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
Jij luncht ook gewoon op je plek?
Ik met mijn kipfilet had gewoon schone handen
Hier ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, gewoon achter mn bureauKantine wordt bjina nooit gebruikt hier volgens mij
Regenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier ook.
Loop meestal wel even naar buiten om even frisse lucht te halen.
Maar het regent nu dus ik heb er geen zin in
Zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh echt.. Toch wel weer een voordeel van zeeland
Oh dat is dan weer jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Maar het stormt wel, en het is koud
Je kan voorlopig trouwens even niet op schoot zitten, heb spierpijnZaterdag iets verrekt in m'n linkerbovenbeen ofzo
Ja, moest hard trappen vanochtendquote:
Waar is 1+1 geblevenquote:Spierpijn![]()
Gaat wel weer over, veel ei eten
Maar die massage moest een verassing zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, moest hard trappen vanochtend
[..]
Waar is 1+1 gebleven
Ik verwachtte een aanbieding tot massage
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar die massage moest een verassing zijn![]()
Ik wou je verassen, dus is het niet meer leuk
En je maakt 'm zelf 2 keerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik erger me ook altijd aan zulke typfouten
quote:
Je bent stiekem aan het werkquote:Op maandag 9 maart 2009 13:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Yea shame on me.
Ik ben vol concentratie bezig met mijn stage verslag.. Ik schuif het daarop
Als ik het hier niet doe, moet ik het thuis doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:04 schreef Piles het volgende:
Je bent stiekem aan het werk
Kon ik dat ook maar
Klinkt okequote:Op maandag 9 maart 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heerlijk.. had een maaltijdsalade met honing/mosterd dressing
was het ook wel.. ik hou mezelf altijd voor dat het gezond is, maar ik ben zo gul met de dressing altijdquote:
quote:One month, 2 hours, 4 minutes and 49 seconds. 421 cigarettes not smoked, saving ¤ 52,66. Life saved: 1 day, 11 hours, 5 minutes.
Ook goedquote:
Beetje minder de volgende keer?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was het ook wel.. ik hou mezelf altijd voor dat het gezond is, maar ik ben zo gul met de dressing altijd
Whehe ik ken het. Sausjes zijn lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was het ook wel.. ik hou mezelf altijd voor dat het gezond is, maar ik ben zo gul met de dressing altijd
iddquote:
Ik zal het proberen, maar ik kan niets belovenquote:
sausjesquote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whehe ik ken het. Sausjes zijn lekker
Nou dat betekent in ieder geval dat je eraan denkt, dat is al ietsquote:Op maandag 9 maart 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd
[..]
Ik zal het proberen, maar ik kan niets beloven
[..]
sausjes
ik denk toch aan niets anders als jou?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dat betekent in ieder geval dat je eraan denkt, dat is al iets
Je kan overdrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik denk toch aan niets anders als jou?
haha ok.. bedankt voor je sturing en feedbackquote:Op maandag 9 maart 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kan overdrijven![]()
Maar de gedachte erachter is wel lief hoor
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. bedankt voor je sturing en feedback
Hejquote:
jeejquote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Opdracht ingeleverd via mail en als duplo hardcopy, jeeeeeeeeuj
Jeuj, wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeejquote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
quote:
Ik hoop snel, want de final versie moet 23 maart ingeleverd wordenquote:
5 mensen?quote:
die is druk op schoolquote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whoei![]()
Paula was er vanmorgen ook nog ff
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We waren onderwerploos en toen kwam jij..
quote:
Je was zo enthousiastquote:
Ja, ffquote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whoei![]()
Paula was er vanmorgen ook nog ff
Nu posten we wel lekker doorquote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
5 mensen?Loopt het weer net zo storm als gister?
Ja.. als het nergens over gaat dan zeggen we stiekem ook wel eens dat we aan het 'barten' zijn.quote:
Ik wil het dood hebbenquote:
Jij bent wel van de nieuwe woorden bedenken hèquote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als het nergens over gaat dan zeggen we stiekem ook wel eens dat we aan het 'barten' zijn.
Lijdend ja.quote:
Rightquote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh..
Maar je bent ook een interessant persoon
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als het nergens over gaat dan zeggen we stiekem ook wel eens dat we aan het 'barten' zijn.
ik vond het wel grappigquote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent wel van de nieuwe woorden bedenken hè
Het was dan ook een bartje die ik maaktequote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij Yesse op het werk was Barten juist een kutgrap maken volgens mij
Ben je niet aan het werk danquote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil het dood hebbenGa ik mss aan het werk
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was dan ook een bartje die ik maakte
Okquote:
hoeveel km is dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
1 april begint de inschrijving voor de Dam tot Damloop 2009
Beetje wel jaquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoewel ik dat wel vaker ben natuurlijk
Ik ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dat kan ik conditioneel nog niet aan
eetse!quote:
hmm, dat zou moeten lukken. Heb een tijdje terug 5km gedaan, maar toen rookte ik nog enzo. Maar had ik ook wel een beetje getraind enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook nietIk wil wel graag meedoen, maar misschien kan ik beter inzetten op de 4 EM (ong. 6,5 km)
Ja ik wil ook gaan trainen, maar ik heb nog geen goede hardloopschoenen. De schoenen waarop ik afgelopen weekend buiten heb gelopen liepen wel al een stuk beter dan mijn fitness-schoenen, die dingen hebben echt geen enkele "veerkracht"quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eetse!
[..]
hmm, dat zou moeten lukken. Heb een tijdje terug 5km gedaan, maar toen rookte ik nog enzo. Maar had ik ook wel een beetje getraind enzo
Wel belangrijk goede schoenen inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 13:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook gaan trainen, maar ik heb nog geen goede hardloopschoenen. De schoenen waarop ik afgelopen weekend buiten heb gelopen liepen wel al een stuk beter dan mijn fitness-schoenen, die dingen hebben echt geen enkele "veerkracht"Hopelijk volgende maand échte schoenen kopen en dan lekker buiten trainen.. Ik wil ook zo'n runningbroek, volgens mij zit dat veel lekkerder dan de broeken die ik nu draag
Ga je mee trainen?Doen we samen mee aan de 4 EM
Ja lijkt mij ook welquote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel belangrijk goede schoenen inderdaad
En met jou wil ik best aan mijn conditie werken hoor
en die runningbroeken lijken me wel ok en ook als je wat overgewicht heb is het misschien slim om te lopen, maar soms is die combinatie niet helemaal fantastisch
nou.. deze mevrouw had gewoon hele dikke billen en zo'n hele degelijk onderbroek. En dat was dus heel erg goed zichtbaar in dit gevalquote:Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook welOp mijn fitness schoenen loop ik alles zo'n beetje aan gort volgens mij
Wat is "wat overgewicht"?
Toen ik nog dikke ikke was had ik wel nog goedgevormde benen
Hahaha oooh ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. deze mevrouw had gewoon hele dikke billen en zo'n hele degelijk onderbroek. En dat was dus heel erg goed zichtbaar in dit geval
Als billenman, zijn dat nou net niet de beelden die je wil zien
oeh.. mental imagequote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha oooh ik snap wat je bedoeltVan die vrouwen met zadeltassen en bubbelbillen die zo'n strakke runningtight aantrekken en dan gaan hardlopen zodat je alles op en neer ziet deinen
quote:One month, 2 hours, 4 minutes and 49 seconds. 421 cigarettes not smoked, saving ¤ 52,66. Life saved: 1 day, 11 hours, 5 minutes.
Volgens mij op de eerste paginaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je.. dat dacht ik al, maar ik zag m niet meer..
Bij dit plaatje dus:quote:plaatje : sfeerbeeld - 4 personen (2m , 2v) van studenten leeftijd
ah.. ik dacht dat het recenter was en had alleen deze en de vorige pagina teruggekeken..quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, krijg ik een mail van de universiteit Wageningen met daarin een plaatje, maar die werd geblockt door Gmail; staat er in plaats daarvan:
[..]
Bij dit plaatje dus:
[ afbeelding ]_
Je wilt gewoon nogmaals benadrukken dat je al 1 maand gestopt bentquote:Op maandag 9 maart 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. ik dacht dat het recenter was en had alleen deze en de vorige pagina teruggekeken..
Heel erg dit hoor
Wat is er niet waar aan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, krijg ik een mail van de universiteit Wageningen met daarin een plaatje, maar die werd geblockt door Gmail; staat er in plaats daarvan:
[..]
Bij dit plaatje dus:
[ afbeelding ]_
Het is ook wel knap hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je wilt gewoon nogmaals benadrukken dat je al 1 maand gestopt bent
Dat zou kunnen of anders hebben die voorgaande jaren de alzheimer al geactiveerdquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je wilt gewoon nogmaals benadrukken dat je al 1 maand gestopt bent
dat krijg je er nou van als ik alleen maar aan jou denkquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is ook wel knap hoor![]()
Maar het 2 keer in één topic plaatsen? Neh..
Het klopt ook wel, maar ik krijg echtquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan?
wist niet dat Gmail dat deed trouwens
hehehehe.. okquote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het klopt ook wel, maar ik krijg echt [ afbeelding ]-neigingen van dat soort teksten_
Mijne wel iig
Die sub doet het em jaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is ook wel knap hoor![]()
Maar het 2 keer in één topic plaatsen? Neh..
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als ik alleen maar aan jou denk
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als ik alleen maar aan jou denk
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Ah gevonden
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:
Dat geloof ik best ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, die runningtights zijn wel prijzig zeg
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Ah gevonden
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
En waar is dat? Avanti? Nooit van gehoordquote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hier.. 3 tientjes
http://avantisport.nl/product/dames/runningkledingdames/3084/
Volgens mij is dat een webshopquote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En waar is dat? Avanti? Nooit van gehoord
het is een webshop geloof ik alleen..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En waar is dat? Avanti? Nooit van gehoord
Mijn broertje besteld daar altijd sportartikelen.. omdat het veel goedkoper is.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is een webshop geloof ik alleen..
Hmm, wil het liever ergens gewoon in een winkel passen.. Zeker aangezien ik nog geen tights heb, lijkt het me wel handig dat ik er meerdere kan passen enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is een webshop geloof ik alleen..
Het is dus wel een betrouwbare webshop?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn broertje besteld daar altijd sportartikelen.. omdat het veel goedkoper is.
Ja voor je schoenen zou ik sowieso naar een winkel gaan. Maar voor je eerste tights is dat denk ik ook slim jaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, wil het liever ergens gewoon in een winkel passen.. Zeker aangezien ik nog geen tights heb, lijkt het me wel handig dat ik er meerdere kan passen enzo
Ik ga ook naar zo'n hardloopwinkel voor schoenen zodat ik gelijk goede heb
het is sowieso geen kleintje meer, maar dat wil niet altijd alles zeggen. Ik heb er zelf nooit besteld.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is dus wel een betrouwbare webshop?
Voor een tweede kan ik daar dan wel bestellen, heb er toch meer dan één nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja voor je schoenen zou ik sowieso naar een winkel gaan. Maar voor je eerste tights is dat denk ik ook slim ja
Haha nee dat zegt niks.. Mja ik wil altijd eerst ervaringen horenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is sowieso geen kleintje meer, maar dat wil niet altijd alles zeggen. Ik heb er zelf nooit besteld.
ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor een tweede kan ik daar dan wel bestellen, heb er toch meer dan één nodigWel zo fris ook
Ik wil eigenlijk niets meer online bestellen.. zeker niet als het wat duurder is enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha nee dat zegt niks.. Mja ik wil altijd eerst ervaringen horenEr zijn een paar webshops die ik vertrouw; H&M, Esprit, bol.com en Amazon en dat is het zo'n beetje
Ja. Met mijn ervaring welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is dus wel een betrouwbare webshop?
Hey PBquote:
Wie ons?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:27 schreef Piles het volgende:
Moet nu eigenlijk wel iemand lastig gaan vallen
Ja daaromquote:Op maandag 9 maart 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja precies![]()
Maar goed, dan heb je in ieder geval iets
[..]
Ik wil eigenlijk niets meer online bestellen.. zeker niet als het wat duurder is enzo
Jaquote:
Neeheequote:
Chef van de SC hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk ben helemaal in mn nopjes door mn bereikte resultaat
Bereikt resultaat?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk ben helemaal in mn nopjes door mn bereikte resultaat
Misschien wel een goeie tip ook. Ik had laatst wat leuke dingen gevonden bij de esprit, maar dat was een hel op zaterdagmiddagquote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja daarom
ik bestel dat online omdat ik het in de winkel niet kan vinden/krijgen in mijn maatWel praktisch, vooral bij H&M anders moet je een half uur in de rij staan voor de paskamers
Prijs is toch hetzelfde, je betaalt alleen wel verzendkosten.
Volgens mij is die in de sportwereld wel wat bekenderquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee.. Dat scheelt wel ietsHet is geen bekende dus ben dan altijd een beetje huiverig..
Ik vind het nog wel meevallenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Even 2 dagen niet op Fok! gezeten.. laatst staan voor een beeldscherm.. Dus ook meteen 3 topics gemist
Inderdaad.. het is een grote sponsor van de eredivisie op het momentquote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij is die in de sportwereld wel wat bekender
Ik heb er 6 gemist dit weekendquote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Even 2 dagen niet op Fok! gezeten.. laatst staan voor een beeldscherm.. Dus ook meteen 3 topics gemist
Bij Esprit betaal je maar 0,95 euro verzendkosten dus dat is wel te doenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie tip ook. Ik had laatst wat leuke dingen gevonden bij de esprit, maar dat was een hel op zaterdagmiddag
Afgelopen weekend ben ik hier niet geweest, dus ik moet nu alles inhalenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dat is voor het weekend, niet onder werktijd![]()
Jaquote:
Ah dat zou wel kunnen, ik ben alleen echt nog een n00b op dat gebiedquote:Op maandag 9 maart 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij is die in de sportwereld wel wat bekender
zal ik daar een snuffelen.. Heb nog broeken nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij Esprit betaal je maar 0,95 euro verzendkosten dus dat is wel te doenEn snelle levertijd, binnen een week heb je je pakketje..
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah dat zou wel kunnen, ik ben alleen echt nog een n00b op dat gebied
Wij hebben hier alleen een dames esprit.. heb ik net een bon van ¤25 gekregen van de espritquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie tip ook. Ik had laatst wat leuke dingen gevonden bij de esprit, maar dat was een hel op zaterdagmiddag
Arme jijquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hebben hier alleen een dames esprit.. heb ik net een bon van ¤25 gekregen van de esprit
Nee, ik koop geen dameskleding
Vergeet de sale nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zal ik daar een snuffelen.. Heb nog broeken nodig
Kun je die bon niet via de website gebruiken dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hebben hier alleen een dames esprit.. heb ik net een bon van ¤25 gekregen van de esprit
Wil je moeder oid hem niet inruilen voor geld ofzoquote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij kan je deze ook inleveren bij een andere zaak, van dezelfde eigenaar van de esprit.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je die bon niet via de website gebruiken dan?
In de Mexx in Naaldwijk ook.. Veel meer vrouwenkleren dan mannenkleren... mag ik er dan niet modieus uitzien..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Zelfs in de Esprit van Rotterdam centrum is het mannengedeelte boven in een hoekje weg gestopt
geslachtsdicriminatie inderdaad!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de Mexx in Naaldwijk ook.. Veel meer vrouwenkleren dan mannenkleren... mag ik er dan niet modieus uitzien..
Ze willen geen mannen in de winkel.quote:
Vrouwen kopen over het algemeen wel iets meerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze willen geen mannen in de winkel.
we moeten protesterenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze willen geen mannen in de winkel.
Dan weet ik hoe topic 873 en 874 gaat heten... Diner en ontbijtquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
Dit topic moet trouwens wel vol voordat het tijd is voor het diner
Misschien komt er nog een spamaanvalquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
We zijn op pagina 9 en we hebben nog ca 3 uur. Dat moet lukkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
Zou leuk zijnquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef PieterBas het volgende:
Dan weet ik hoe topic 873 en 874 gaat heten... Diner en ontbijt
Nee, want ik moet echt iets gaan doenquote:
Diner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan weet ik hoe topic 873 en 874 gaat heten... Diner en ontbijt
Ik moet mijn resultaat beschrijven. Wil ik voor half 5 afhebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
Maar eigenlijk moet ik mijn deelvraag herschrijven.. En ik kan me er maar niet toe zetten![]()
Oh okee dus jij bent zo ook pleite?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet mijn resultaat beschrijven. Wil ik voor half 5 afhebben
zolang we maar zorgen dat niet diezelfde sufferd weer de LAPO heeft dan moet dat wel goedkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Diner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal goed kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Staan vaak leuke dingen in, Esprit vind ik vrij duur maar de sale is goed te doen
Zo vaak kom je hier niet meerquote:
Jij dusquote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang we maar zorgen dat niet diezelfde sufferd weer de LAPO heeft dan moet dat wel goedkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee denk het nietquote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh okee dus jij bent zo ook pleite?![]()
Gosh ik heb vandaag echt geen zinMaar stiekem wel uren schrijven natuurlijk
Same herequote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee denk het niet![]()
Ik wil die spamaanval wel meemaken
Ik kom hier idd niet meer zo vaak maar wellicht misschien zometeen wel weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo vaak kom je hier niet meer![]()
Mwah, schiet nog niet hard op op stage![]()
Wel begonnen in Visio met BPMN
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom hier idd niet meer zo vaak maar wellicht misschien zometeen wel weer.
Heb geen idee waar en hoe te beginnenquote:Waarom schiet het niet op met stage?
Ik doe het maar op amateur-basis hèquote:Oh en BPMN
Tuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha okee.. Wel laten zien wat je uitgezocht hebt he
Business Process Modeling Notationquote:
If you need help, you know what to doquote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heb geen idee waar en hoe te beginnenBeetje frustrerend
[..]
Ik doe het maar op amateur-basis hè
Ahaa, ik snap hemquote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak je proces-schema's mee
Dus inzichtelijk maken hoe processen lopen enzo
Oh datquote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak je proces-schema's mee
Dus inzichtelijk maken hoe processen lopen enzo
HEEEELLLLLPPPPquote:Op maandag 9 maart 2009 15:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
If you need help, you know what to do
Visio is het programma, BPMN is de methodequote:Op maandag 9 maart 2009 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh datIs dat net zoiets als Visio?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja? Vanavond even een half uurtje over msnen?
Ik wou jullie date niet verpestenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef Piles het volgende:
Ja, zo komt dat spammen niet op gang natuurlijk
Het gaat niet gebeuren vandaagquote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef Piles het volgende:
Je moet ook werken en niet spammen! !quote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef Piles het volgende:
1+1quote:Op maandag 9 maart 2009 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al
Zo'n opmerking wilde ik eerst maken
Ah dat is waar.. Maar ondertussen beschrijf ik ook mijn stageresultatenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zit alleen maar te F5en![]()
Dudequote:
Checkquote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Visio is het programma, BPMN is de methode
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zit alleen maar te F5en![]()
Visio is idd niet heel goed maar er zijn ook niet veel goede programma's op dat vlak.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude
[..]
CheckIk vind Visio maar kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |