sorryquote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
Oh jeez
Zit ik te broeden op een TT, heb ik de lapo niet. Maak jij de lapo, kom je hiermee aanzetten
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
Oh jeez
Zit ik te broeden op een TT, heb ik de lapo niet. Maak jij de lapo, kom je hiermee aanzetten
Zoals je ziet: dat hoeft ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True, daarom wil ik de lapo nooit..
Ik ben totaal niet origineel
Jammiequote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broodje voor je
Of een wafel
[..]
Wafel lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broodje voor je
Of een wafel
Op dieet?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wafel lekker![]()
Maar ik moet lijnen, heb veel ongezonds gegeten dit weekend
Met chocolaquote:
Ah joh, wat geeft datquote:Maar ik moet lijnen, heb veel ongezonds gegeten dit weekend
quote:
Of ik het nodig heb.. Ja eigenlijk wel een beetjequote:Op maandag 9 maart 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook echt nodig dan?
Balansen zuigtIk doe alleen aan vreetdag en normaal eet dag
Ben je echt te zwaar dan? Ben nieuwsgierig, soms een beetje té.. Dus als je geen antwoord wilt geven hoeft het niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Of ik het nodig heb.. Ja eigenlijk wel een beetje![]()
Maar ik hou gewoon van eten.
Nee valt wel mee. Ik ben 1.65 en weeg 68 ongeveer.. Maar ik heb wel een klein buikje en dat mag er van mij wel afquote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben je echt te zwaar dan? Ben nieuwsgierig, soms een beetje té.. Dus als je geen antwoord wilt geven hoeft het niet hoor![]()
Ja etenZo lekker.. Ik ga zometeen chocopasta op brood nemen
Ik heb vlokken op m'n broodquote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Ja etenZo lekker.. Ik ga zometeen chocopasta op brood nemen
Klein buikje is niks mis mee tochquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
Nee valt wel mee. Ik ben 1.65 en weeg 68 ongeveer.. Maar ik heb wel een klein buikje en dat mag er van mij wel af
Hoezo niet?quote:
Maar gevoelsmatig is een buikje altijd groter dan dat hij werkelijk is. En helemaal bij vrouwen. Dus van mij mag hij er afquote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Klein buikje is niks mis mee toch![]()
Had ik het ook maar
[..]
Hoezo niet?
Oh dat valt wel mee inderdaad.. Op basis van die "cijfers" heb je een prima figuur hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik ben 1.65 en weeg 68 ongeveer.. Maar ik heb wel een klein buikje en dat mag er van mij wel af
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee inderdaad.. Op basis van die "cijfers" heb je een prima figuur hoor
En ja buikjes.. Wat je zelf al zegt, wij vinden ze altijd groter dan ze zijnAls ik mijn zijaanzicht zie ben ik best tevreden.. Maar aan de voorkant nog niet
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan moet jij maar geen chocolade avatar nemen
Is het geen bierbuik?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:23 schreef Milou__ het volgende:
Maar gevoelsmatig is een buikje altijd groter dan dat hij werkelijk is. En helemaal bij vrouwen. Dus van mij mag hij er af![]()
Ik heb altijd vlokkenquote:Ik vind het niet lijken. Ik eet zelf meestal kaas of vlees.. en thuis zoetigheid
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Was er de hele tijd, maar mag niet praten met volle mond
Jij luncht ook gewoon op je plek?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ik mag niet met mn chocoladevingers aan het toetsenbord zittenZo kun je het ook zeggen
Jah, gewoon achter mn bureauquote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
Jij luncht ook gewoon op je plek?
Ik met mijn kipfilet had gewoon schone handen
Hier ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, gewoon achter mn bureauKantine wordt bjina nooit gebruikt hier volgens mij
Regenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier ook.
Loop meestal wel even naar buiten om even frisse lucht te halen.
Maar het regent nu dus ik heb er geen zin in
Zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh echt.. Toch wel weer een voordeel van zeeland
Oh dat is dan weer jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Maar het stormt wel, en het is koud
Je kan voorlopig trouwens even niet op schoot zitten, heb spierpijnZaterdag iets verrekt in m'n linkerbovenbeen ofzo
Ja, moest hard trappen vanochtendquote:
Waar is 1+1 geblevenquote:Spierpijn![]()
Gaat wel weer over, veel ei eten
Maar die massage moest een verassing zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, moest hard trappen vanochtend
[..]
Waar is 1+1 gebleven
Ik verwachtte een aanbieding tot massage
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar die massage moest een verassing zijn![]()
Ik wou je verassen, dus is het niet meer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |