Ouderwets? Het enige wat echt niet meer kan zin de vogelkooien, die zijn te triest.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
ik vind Burgers zo dubbel, aan de ene kant prachtige dingen aan de andere kant is het park zo ouderwetsch het bijna griezelig is...

Vallen pasen en pinksteren dit jaar toevallig op dezelfde dag?quote:

Alweer?quote:

Mag ik met je mee de volgende keer?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ouderwets? Het enige wat echt niet meer kan zin de vogelkooien, die zijn te triest.
Ik heb een abo, ik kan het weten, ik kom er minimaal 5x per jaar
Ok, het eerste gedeelte mag ook eens op de schop, maar ik heb nog niet gehoord wat ze na de Rimba van plan zijn eigenlijk. Ik hoop zelf op de vogels die eens een nieuw plekje mogen gaan krijgen, want nu vind ik e rniet zo heel veel aan. Dat hebben ze bv in Emmen mooier in elkaar gestoken, dat subtropisch vogelkooi (een beetje bush, maar dan voor de vogels).

Ach, doe login zit nog steeds niet goedquote:

Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaatquote:
quote:
Het is nog te vroeg voor etenquote:

zegt wie?quote:

Als je tegen een uur pinguin kijken kanquote:

ik ga over een half uurtje ook etenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaat![]()
[..]
[..]
Het is nog te vroeg voor eten.

Dat doet me niet heel veel eigenlijkquote:

Pinguinsquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je tegen een uur pinguin kijken kan

quote:

Ah, de aansporing was weer genoegquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaat![]()
[..]

Dat is light ook nog steedsquote:

Ja, alweer, maar de vorige die ik had geboekt ging niet door.quote:

Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, alweer, maar de vorige die ik had geboekt ging niet door.![]()
Eigenlijk zouden we afgelopen weekend in Berlijn zijn, maar dat hebben we meteen geannuleerd toen ik in het ziekenhuis kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |