Albert Heijn geeft juist aan dat ze zoeken naar teamleiders die dit naast hun Studie willen doen. Raar dat ze bij jullie in de regio dus alleen maar zoeken nar mensen die dit full-timer willen doen. Aangezien je dan toch niet zo flexibel bent enzo. Goed het kan maar ik vind het raarquote:Op zondag 8 maart 2009 10:38 schreef morgane het volgende:
Ik bedoel in het filiaal waar ik werkdaar hingen overal posters met dat je maar eens moet nadenken over een teamleiderfunctie als je gestopt bent met je studie en dus in een tussenjaar zit enzo. Maar ben niet van plan om te stoppen met mn studie
![]()
Er was sprake dat alles in je uurloon zou komen en die dus inderdaad flink omhoog zou gaan. Op het salarisstrookje van afgelopen periode is alles echter nog apart uitbetaald. Dus bijvoorbeeld:quote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik verdien nog steeds 5.95 per uur, het zou toch flink omhoog gaan? En ik ben al 20, schiet niet op
Wat moet er aangepast worden dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef Lauriette91 het volgende:
Moet die OP nniet is aangepast worden?
Wat heb je aan loondata van 2008?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:01 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Wat moet er aangepast worden dan?
Mmh, true. Ik zal vanmiddag ff kijken of ik het eruit kan halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat heb je aan loondata van 2008?
jij ook nog hier banaantje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:35 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Mmh, true. Ik zal vanmiddag ff kijken of ik het eruit kan halen.
Moet er nog meer uit/bij?
Gebruikersnaam: Cultuurquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:42 schreef biertjes het volgende:
Weet hier iemand de codes van BCA (Bedrijfs Cultureel Abonnement)?
Wil inloggen maar ben de codes vergeten!
Alvast bedankt!
Het is als volgt en uiteraard verzonnen bedragen/uren:quote:Op maandag 9 maart 2009 22:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Er was sprake dat alles in je uurloon zou komen en die dus inderdaad flink omhoog zou gaan. Op het salarisstrookje van afgelopen periode is alles echter nog apart uitbetaald. Dus bijvoorbeeld:
50 uur x 5,00 (gewerkte uren x uurloon)
--
10 uur x 5,00 (ADV-uren gespaard gedurende 1 periode x uurloon)
15 uur x 5,00 (vakantie-uren gespaard gedurende 1 periode x uurloon)
--
60 uur x 5,00 (totaal aan gespaarde vakantie-uren x uurloon)
Voor de duidelijkheid: dit zijn verzonnen getallen.
Het was volgens mij de bedoeling dat de 2e en de 3e verrekend zouden worden in je uurloon, maar dat is dus nog niet gebeurd. Misschien vanwege de rechtszaak? Ik weet overigens niet zeker of dit klopt! Het lijkt me echter wel het meest aannemelijk... iemand die hier meer over weet?
alles wat je maar kunt doen op je afdeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef __Kirstenn het volgende:
Wat moet je allemaal kunnen om verkoper B te worden?
Ik weet niet of je inmiddels het antwoord al hebt, maar dat abbonement zat in je kerstpakket van vorig jaar en was in december afgelopen. Dus je kunt er nu helaas niets meer mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:50 schreef __Kirstenn het volgende:
Waarom krijg ik dan dit
Bedrijfs Cultureel Abonnement (BCA)
De combinatie bedrijfsnaam / wachtwoord is niet correct.
Voer het correcte wachtwoord in dat u van uw contactpersoon in uw organisatie heeft gekregen.
Dat is een goeie grapquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Weemz het volgende:
Ah, hier waren we gebleven...
is da zo?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:25 schreef Nouwk het volgende:
Hee, deze periode winstuitkeringHoe hoog nog?
Hmm. Shitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:55 schreef Rikketik het volgende:
Vandaag op werk las ik dat AH de rechtzaak over het all-in loon had gewonnen.
Ja, ik werk ook in de kinderopvangquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:14 schreef Lauriette91 het volgende:
Hee Léon jij hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |