Hmm, ja bij ons ook inclusief de verzamelboeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef __Kirstenn het volgende:
En de voetbalplaatjes in ons filiaal zijn ook op! toen ik net om boodschappen ging plakten ze net de stickers op
quote:
Nee, die van jou wil je zeggen van wel reuzebaby?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef GioStyle het volgende:
Pfoe.. Wat doe je dan voor stage dat je een beetje zit te Fok!ken?
Ik hou niet eens van voetbal.
"Ziek".. sure..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:45 schreef minit het volgende:
[..]
[..]
Nee, die van jou wil je zeggen van wel reuzebaby?
Vandaag nog steeds ziek, maandag operatie gehad. Bel vandaag op naar AH.
Ik; Ik wilde me graag ziek melden voor vanavond.
ASM: Oh en nu?
Ik; Nu lig ik in bed
ASM: Oh oke dan weet ik genoeg
Ik; Doei
ASM: Doei
Heb het er zowel met mn teamleider als met mn filiaalmanager over gehad. Ondanks mijn werkervaring kunnen ze me niet houden, ben gewoon te duur. Het is juist zo dat de beslissing om geen vaste contracten meer te geven pas vlak daarvoor was genomen, dus het lijkt me sterk dat ze het 3 maanden later weer terugdraaien. Maar uiteraard ga ik het vlak voordat mn contract afloopt ook nog wel navragenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef CryptoKnight het volgende:
Je zou toch allicht over de mogeljkheid voor een vast contact kunnen praten. Beetje zonde als in juni bijv wel ineens een ot contract mogelijk blijkt...
In tegenstelling van het landelijke gegeven dat er juist part-time teamleiders gezocht worden. APART :s, ik snap het bedrijf soms niet helemaal meerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef morgane het volgende:
Ook dat is niet mogelijk, had ik zelf ook al aan gedacht. Ik werk pas een maand of 4 op de bakkerij (werkte eerst op houdbaar) en heb dus nog lang niet genoeg kennis van de afdeling. Die zal ik ook niet binnen die 3 maanden kunnen krijgen, want ik werk maar 8 uurtjes in de week. Er werd ook nadrukkelijk vermeld dat er alleen nog fulltime teamleiders gezocht worden.
Ik denk dat ik me er toch maar bij neer moet leggen, meer dan het over een tijdje nog eens vragen kan ik niet doen lijkt me.
Nope ik weet heel zeker dat daar nog altijd een berg vacatures voor zijn iig in regio stad (amsterdam en den haag)quote:Op zondag 8 maart 2009 10:22 schreef morgane het volgende:
Er zijn ondertussen alweer aardig wat part-time teamleiders benoemd, dus misschien dat ze er nu genoeg hebben ofzo. Maar idd, ik snap ook niet altijd wat het beleid van AH nou is.
Ik 6,70 ofzo als 20 jarige?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef stofzuierslang het volgende:
Klopt het dat mijn uurloon niet veranderd is in periode 2 door all in? Of gaat dat pas periode 3 in? Krijg nogsteeds 10.40 in plaats van die beloofde 12.zoveel....
Deel je salaris maar door het aantal uur dat je hebt gewerkt en zie daar 12 en nog iets tevoorschijn komen..quote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef stofzuierslang het volgende:
Klopt het dat mijn uurloon niet veranderd is in periode 2 door all in? Of gaat dat pas periode 3 in? Krijg nogsteeds 10.40 in plaats van die beloofde 12.zoveel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |