FOK!forum / Onzin voor je leven! / De snelste afgang bij een rijexamen...
Kali-Mist1maandag 9 maart 2009 @ 00:17
Tot 1980 was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981, toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Zodra hij bij het examencentrum was gearriveerd, toeterde hij om de examinator naar buiten te laten komen.
Deze stapte met grote passen op Thomsons auto af, zei dat het een verkeersovertreding was om te claxonneren wanneer je stilstaat, deelde de kandidaat mee dat hij gezakt was en liep weer naar binnen.
Een dergelijke genialiteit valt niet aan te leren.
Zoiets is een kwestie van aangeboren talent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kali-Mist1 op 09-03-2009 00:24:20 ]
Renemaandag 9 maart 2009 @ 00:18
Onzin.

?
Rekkiemaandag 9 maart 2009 @ 00:19
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tot voor kort was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981,toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Zodra hij bij het examencentrum was gearriveerd, toeterde hij om de examinator naar buiten te laten komen.
Deze stapte met grote passen op Thomsons auto af, zei dat het een verkeersovertreding was om te claxonneren wanneer je stilstaat, deelde de kandidaat mee dat hij gezakt was en liep weer naar binnen.
Een dergelijke genialiteit valt niet aan te leren.
Zoiets is een kwestie van aangeboren talent.
Ja kort geleden inderdaad
Sjibblemaandag 9 maart 2009 @ 00:23
tvp, begin binnenkort aan mijn rijbewijs
starlamaandag 9 maart 2009 @ 00:31
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tot 1980 was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Dan mag je mij vertellen hoe je weg kunt rijden zonder de koppeling eerst te hebben ingedrukt.
Susimaandag 9 maart 2009 @ 00:41
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981, toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Die zin moest ik drie keer lezen voordat ik 'm begreep

Wel vermakelijke verhalen overigens
SwJmaandag 9 maart 2009 @ 06:51
Twerkmaandag 9 maart 2009 @ 06:53
Erg chill van die examinator ook.

Dan had ie hem net zo goed ook een muurtje door kunnen rijden
Shoombakmaandag 9 maart 2009 @ 06:53
blckbbmaandag 9 maart 2009 @ 07:03
MIJN AUTO! WADDOEJE!?1!!EINZ?@1!
capppmaandag 9 maart 2009 @ 07:30
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:31 schreef starla het volgende:

[..]

Dan mag je mij vertellen hoe je weg kunt rijden zonder de koppeling eerst te hebben ingedrukt.
Inderdaad, was het afrijden in een automaat?
Karinamaandag 9 maart 2009 @ 07:52
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:30 schreef cappp het volgende:

[..]

Inderdaad, was het afrijden in een automaat?
Het was in Amerika, dus waarschijnlijk wel.
Pappie_Culomaandag 9 maart 2009 @ 08:01
Ben ooit gezakt omdat ik met de file meereed een kruispunt op.

De examinator vond dat ik had moeten wachten, om de kruising vrij te houden. Dat heel Amsterdam e.o. daar op dat moment al filereed, deed er niets aan af en dat staan blijven had betekend dat we er nog 2 uur gestaan hadden... Dat ook niet.

Kortom: het is allemaal afhankelijk van het quotum.
OxygeneFRLmaandag 9 maart 2009 @ 08:03
Je kan toch ook al zakken als je voor het rijden het kenteken van een willekeurige gepakeerde auto niet kunt lezen?
enginemaandag 9 maart 2009 @ 08:09
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch ook al zakken als je voor het rijden het kenteken van een willekeurige gepakeerde auto niet kunt lezen?
ja maar dat is meer om te controleren of dat je goed genoeg kunt zien
OxygeneFRLmaandag 9 maart 2009 @ 08:11
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:09 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ja maar dat is meer om te controleren of dat je goed genoeg kunt zien
Ja en? Als je dat niet lukt kan je toch ook zakken?
Jupsmaandag 9 maart 2009 @ 08:53
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Het was in Amerika, dus waarschijnlijk wel.
Dan kan je het gaspedaal ook niet voor de koppeling aanzien, aangezien er geen koppelingspedaal in een automaat zit
enginemaandag 9 maart 2009 @ 09:13
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:11 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja en? Als je dat niet lukt kan je toch ook zakken?
uhmmm ligt eraan hoe je het bekijkt ik zie het meer als niet op mogen gaan. Zo mag je volgens mij ook niet op examen als je geen identiteitskaart bij je hebt.
Irritatie100maandag 9 maart 2009 @ 10:35
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

uhmmm ligt eraan hoe je het bekijkt ik zie het meer als niet op mogen gaan. Zo mag je volgens mij ook niet op examen als je geen identiteitskaart bij je hebt.
Mijne was net 1 dag verlopen, toen mocht ik ook niet
Maar wel het geld terug gekregen omdat het stadhuis vertraging had bij de aanvragen
en binnen 2 weken kon ik weer, dus zo'n probleem was het nou ook weer niet..
Irritatie100maandag 9 maart 2009 @ 10:39
O, en ik stond een keer buiten bij het CBR te wachten op mijn rijinstructeur (ik had net theorie-examen gedaan en zou daarna bij het CBR opgehaald worden voor een rijles) toen er ook praktijkexamens begonnen. een van de kandidaten stapte in de auto, startte de motor, je zag de auto flink schokken en 5 meter verder was de motor al afgeslagen

Mijn oma had trouwens op het parkeerterrein al een ingreep, dus die was ook gezakt
En een oom van mij werd niet eens opgehaald door z'n instructeur, want die was het vergeten
Mikkiemaandag 9 maart 2009 @ 11:04
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ben ooit gezakt omdat ik met de file meereed een kruispunt op.

De examinator vond dat ik had moeten wachten, om de kruising vrij te houden. Dat heel Amsterdam e.o. daar op dat moment al filereed, deed er niets aan af en dat staan blijven had betekend dat we er nog 2 uur gestaan hadden... Dat ook niet.

Kortom: het is allemaal afhankelijk van het quotum.
Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
appeltjapmaandag 9 maart 2009 @ 11:05
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
Huilen..?
godigitamaandag 9 maart 2009 @ 11:06
wow, koppeling in californie?
yuritjemaandag 9 maart 2009 @ 11:08
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:53 schreef Jups het volgende:

[..]

Dan kan je het gaspedaal ook niet voor de koppeling aanzien, aangezien er geen koppelingspedaal in een automaat zit
toch nog iemand die het leven snapt
amvrosiosmaandag 9 maart 2009 @ 11:52
ik mis een paint in dit topic
Pappie_Culomaandag 9 maart 2009 @ 12:30
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
Jij denkt dat niet de hele wereld een baan opschuift om om mij heen te rijden bij GROEN LICHT?

Ga heen alsjeblieft. Als je geen enkele realiteitszin hebt dan ben je niet geschikt om anderen te beoordelen. What's next? Iemand laten zakken omdat ie 53 reed?


Wat een onbenul in deze wereld.
7nightwing7maandag 9 maart 2009 @ 12:56
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:06 schreef godigita het volgende:
wow, koppeling in californie?
godigitamaandag 9 maart 2009 @ 13:16
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
korreltje zout graag.
uhjadusenmaandag 9 maart 2009 @ 14:50
Rashermaandag 9 maart 2009 @ 15:38
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch ook al zakken als je voor het rijden het kenteken van een willekeurige gepakeerde auto niet kunt lezen?
Dan zou ik toch wel mijn rij instructeur schoppen. Beetje instructeur controleert dat natuurlijk al bij de eerste les.
Florian_maandag 9 maart 2009 @ 17:18
Bij mijn eerste keer afrijden had ik na 1 minuut (eerste kruising) al een ingreep. Ik mocht wel gewoon doorrijden, dus ik weet niet zeker of ik specifiek daardoor ben gezakt. (zal wel)
Hondenfluitjemaandag 9 maart 2009 @ 18:15
Een vriend van me heeft een keer wat gehad met het praktijk-examen:
Hij en z'n instructeur gingen naar binnen om de examinator op te halen (vriend had de auto op slot gedaan), dat dus gedaan en terug gekomen bij de auto kon hij de autosleutel niet meer vinden

Uiteindelijk na een kwartier gevonden en geslaagd
Fortitudomaandag 9 maart 2009 @ 22:59
vriend van me was binnen een minuut gezakt. hij reed het terrein van cbr af en bij het op de openbare weg oprijden had hij al een ingreep

zelf ben ik overigens 3x gezakt, dat is nog veel triester, maja
Red_85maandag 9 maart 2009 @ 23:20
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
starlamaandag 9 maart 2009 @ 23:23
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
Jaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Jij deed er zeker 16 keer over om je roze rakker te halen ohnie?
SwJdinsdag 10 maart 2009 @ 06:32
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
tuuuuuurlijk.
Als je zakt, is het altijd de schuld van de examinator. Als je slaagt, heb je het gewoon zelf goed gedaan zeker?
Sjibbledinsdag 10 maart 2009 @ 10:10
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
Dat hoor ik wel eens vaker.
Ook dat je beter in de ochtend kan rijden ipv in de avond omdat je kans op slagen hoger ligt?

Maar zeker 70% slaagt ook niet in 1 keer. Helaas jammer van de 30% quotum..
We reden een keer achter een lesauto, daar werden we bang van.. Teveel rechts, tever links.. Gewoon niet om aan te zien. Dus mijn ma wou dr verhaal bij dr buurvrouw kwijt. Net op het moment dat ze wou vertellen achter wat voor infantiel ze heeft gereden zegt ze vol trots dat dr nichtje was geslaagd.
Kantje boord, maar ik kan me niet bedenken dat iemand die zo scheef rijdt gewoon zijn rijbewijs heeft gehaald. Wel iets van 5 keer gezakt, dus het moest er van komen natuurlijk, aangezien er maar 30% mag slagen en de instructeur zn quotum te laag lag..
pisnichtdinsdag 10 maart 2009 @ 10:15
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ben ooit gezakt omdat ik met de file meereed een kruispunt op.

De examinator vond dat ik had moeten wachten, om de kruising vrij te houden. Dat heel Amsterdam e.o. daar op dat moment al filereed, deed er niets aan af en dat staan blijven had betekend dat we er nog 2 uur gestaan hadden... Dat ook niet.

Kortom: het is allemaal afhankelijk van het quotum.
Die man had gewoon groot gelijk. Niets ergerlijker dan van die randdebielen die denken dat een kruispunt alleen door anderen moet worden vrijgehouden bij files. Wat mij betreft zette ze daar permanent een agent op om te bekeuren
starladinsdag 10 maart 2009 @ 10:44
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Sjibble het volgende:
Wel iets van 5 keer gezakt, dus het moest er van komen natuurlijk, aangezien er maar 30% mag slagen en de instructeur zn quotum te laag lag..
Dat je dit zelf gelooft zeg Ik zou zeggen bel zapruder
Sjibbledinsdag 10 maart 2009 @ 11:46
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef starla het volgende:

[..]

Dat je dit zelf gelooft zeg Ik zou zeggen bel zapruder
je ziet een lesauto voor je die afrijdt. slingert alle kanten op, snelheid die schommelt..
wat zou jij dan denken helder licht? Ze reed als een bezopene en dan te horen krijgen dat ze is geslaagd.

Nou, sorry hoor ja, ik geloof het. Misschien niet in wat ik daarnet heb gezegd. Maar ik geloof wel dat er iets is dat ze toch is geslaagd wat eigenlijk niet had mogen gebeuren.

btw, zapruder?
starladinsdag 10 maart 2009 @ 11:48
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Sjibble het volgende:
je ziet een lesauto voor je die afrijdt.
Dat kun je ook echt van de buitenkant zien
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Ze reed als een bezopene en dan te horen krijgen dat ze is geslaagd.
Ze was vast niet de enige die die dag afreed.
Hpzonedinsdag 10 maart 2009 @ 12:59
Waarom zijn er dan niet een paar pubers die site opstellen met:
quote:
-Wanneer moet je afrijden?
- Hoe laat moet je afrijden?
- Hoeveelste keer afrijden?
- Waar afrijden?
- Wie was je examinator?
- Hoeveel ingrepen had je?
- Geslaagd/Gezakt?
- In jouw ogen terecht of onterecht gezakt (voor de gezakte mensen)?
Als er dan daadwerkelijk een regelmaat in zit met mensen die 's ochtends meer slagen als 's middags, kan je iets aantonen. Nu roept iedereen maar wat, en kan je niets aantonen. Mocht je dit lijstje aanhouden kan je:
quote:
- Slagingspercentage per vestiging van CBR zien
- Slagingspercentage bij een bepaalde examinator zien (Allemaal rond de 30%?)
- Zien hoeveel mensen zich onterecht behandeld voelen (en waarschijnlijk ondermaats gepresteerd hebben).
't leven is zo simpel..

En nee, ik ga het niet doen, ik heb m'n roze waaiertje al.
CyclingGirldinsdag 10 maart 2009 @ 13:25
Mijn oom die vertelde eens dat hij op rijexamen ging en de examinator was een oude man.
Die vertelde hem ga hier naar links, o daar mag je niet in, doe dan de volgende maar.
Parkeer hier maar even, o dat past net niet nou laat maar zitten dan.
5 minuten later, nou ik heb het gezien hoor, dat parkeren leer je ook wel als je straks zelf gaat rijden en je bent geslaagd!
Hondenfluitjedinsdag 10 maart 2009 @ 17:47
Quotum van 30%? Waar slaat dat nou weer op?
'Ja, je hebt hardstikke goed gereden, maar je bent gezakt omdat ik anders word ontslagen'

Mijn rij-instructrice zegt dat bij haar het slaginspercentage 87% is (dus 87% in 1x slagen), geloof er niet zoveel van...
error32dinsdag 10 maart 2009 @ 18:13
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef Hondenfluitje het volgende:
Quotum van 30%? Waar slaat dat nou weer op?
'Ja, je hebt hardstikke goed gereden, maar je bent gezakt omdat ik anders word ontslagen'

Mijn rij-instructrice zegt dat bij haar het slaginspercentage 87% is (dus 87% in 1x slagen), geloof er niet zoveel van...
Ik ben gewoon in 1x geslaagd, maar ik ben dan ook vet pro in autorijden
Athmozzdinsdag 10 maart 2009 @ 18:16
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
in de spits kan je blijven wachten om over te raken anders... ik ben op mijn rijexamen ook midden op een kruispunt gaan staan omdat er toch maar auto's van rechts bleven komen, en heb dit ook aan de examinator gezegd "in principe moet ik wachten, maar anders staan we hier morgen nog" en ben in 1x geslaagd. Blijkbaar deelde hij dezelfde mening van mij
error32dinsdag 10 maart 2009 @ 18:20
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef Athmozz het volgende:

[..]

in de spits kan je blijven wachten om over te raken anders... ik ben op mijn rijexamen ook midden op een kruispunt gaan staan omdat er toch maar auto's van rechts bleven komen, en heb dit ook aan de examinator gezegd "in principe moet ik wachten, maar anders staan we hier morgen nog" en ben in 1x geslaagd. Blijkbaar deelde hij dezelfde mening van mij
Ja maar Belgische kruispunten zijn ook echt een bitch. Ik moest er een keer over een en dat leek nog het meeste op een parkeerterrein waar men op random plaatsen verkeerslichten had gezet en iemand met een epileptische aanval de strepen had laten trekken.
Ireyondinsdag 10 maart 2009 @ 19:06
Mensen die in dat quotum geloven, zijn toevallig zeker zelf een keer of 3 daar het slachtoffer van geworden?
Athmozzdinsdag 10 maart 2009 @ 19:09
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef error32 het volgende:

[..]

Ja maar Belgische kruispunten zijn ook echt een bitch. Ik moest er een keer over een en dat leek nog het meeste op een parkeerterrein waar men op random plaatsen verkeerslichten had gezet en iemand met een epileptische aanval de strepen had laten trekken.
Kali-Mist1dinsdag 10 maart 2009 @ 20:20
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef error32 het volgende:

[..]

Ja maar Belgische kruispunten zijn ook echt een bitch. Ik moest er een keer over een en dat leek nog het meeste op een parkeerterrein waar men op random plaatsen verkeerslichten had gezet en iemand met een epileptische aanval de strepen had laten trekken.
Het is ook echt verbazingwekkend dat wanneer je met de auto belgie inrijdt (vroeger naar de camping in zuid-frankrijk ) de complete infrastructuur acuut compleet gefucked is!!!
powerlitedinsdag 10 maart 2009 @ 20:33
goed topic xD
geloof trouwens zelf (ongeveer) wel in quotum, al zie ik het eerder als een richtlijn dan een echte regelgeving(waar je voor ontslagen wordt als je je er niet aan houdt)

en neej, zelf niet 3 x gexakt
Athmozzdinsdag 10 maart 2009 @ 23:24
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Het is ook echt verbazingwekkend dat wanneer je met de auto belgie inrijdt (vroeger naar de camping in zuid-frankrijk ) de complete infrastructuur acuut compleet gefucked is!!!
overdrijven is ook een vak... Het linker vak op de snelwegen is bijna overal nog goed, dan moet je daar maar gaan rijden. Als je de snelwegen al slecht vindt
error32woensdag 11 maart 2009 @ 08:40
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Athmozz het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak... Het linker vak op de snelwegen is bijna overal nog goed, dan moet je daar maar gaan rijden. Als je de snelwegen al slecht vindt
Ik weet niet of slecht de juiste term is, maar laten we zeggen dat het goed is dat alle snelwegen er verlicht zijn
SPOILER
zodat je de kuilen en auto onderdelen op tijd kan zien op uit te wijken
RockNijntjewoensdag 23 maart 2011 @ 16:59
:')
WhateverWhateverwoensdag 23 maart 2011 @ 17:08
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tot 1980 was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981, toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Zodra hij bij het examencentrum was gearriveerd, toeterde hij om de examinator naar buiten te laten komen.
Deze stapte met grote passen op Thomsons auto af, zei dat het een verkeersovertreding was om te claxonneren wanneer je stilstaat, deelde de kandidaat mee dat hij gezakt was en liep weer naar binnen.
Een dergelijke genialiteit valt niet aan te leren.
Zoiets is een kwestie van aangeboren talent.
En je punt.jpg is?
ForzaScuderiaFerrariwoensdag 23 maart 2011 @ 17:13
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2009 18:13 schreef error32 het volgende:

[..]

Ik ben gewoon in 1x geslaagd, maar ik ben dan ook vet pro in autorijden *O*
Ja, ik ook *O* :P
Ragboerwoensdag 23 maart 2011 @ 17:13
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
:')
Goede kick... :')
Rickocumwoensdag 23 maart 2011 @ 17:17
Bij het zien van de OP / TS dacht ik even dat een baas is teruggekeerd, niets is minder waar.
zatoichiwoensdag 23 maart 2011 @ 17:21
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Goede kick... :')
Ik wou al zeggen; ik ken dit verhaal al :D

Maar kan er nu mooi mijn eigen examen bij vertellen;

derde vraag voor vertrek; wat is dat rode lampje met het uitroepteken? - Geen idee....

Dat is het teken dat de handrem er nog op zit. Goed rij maar weg.

Ik trek op; hij: "Zet maar wel even de lichten aan; dat is wel zo veilig" -"oh ja; eens kijken" Ik druk met de lichten...bam auto afgeslagen... ik: "Zeg het telt pas echt als we van het terrein afzijn niet? O-)

Daarna vrijwel foutloos gereden en in één keer gehaald! *O*

Motor af laten slaan is niet zo heel erg gelukkg :)
johnnyboy.woensdag 23 maart 2011 @ 17:23
Hahaha prachtig :D
InAeternumdonderdag 24 maart 2011 @ 13:29
Een vriend van mij is een keer gezakt voor zijn B+E omdat hij niet had gecontroleerd wat er nu achter in de aanhanger zat. Zijn antwoord: "maar daar zit zand in dat zei mijn instructeur." Examinator:" ja meneer, maar dat moet u altijd zelf controleren, verder reed u goed."

Hij heeft direct weer een examen aangevraagd en het toen gewoon prima gehaald. Blijft toch raar af en toe die verhalen. Wat er nu waar is van die percentages voor het zakken of niet, soms hoor je wel rare verhalen
.Neovo.donderdag 24 maart 2011 @ 13:42
Ik was ook de eerste keer gezakt, maar dat was wel mn eigen schuld.:') Binnenkort herexamen :)
atractordonderdag 24 maart 2011 @ 14:10
quote:
Dan mag je mij vertellen hoe je weg kunt rijden zonder de koppeling eerst te hebben ingedrukt.
Je kunt de auto ook gewoon starten als deze in de 1 staat zonder koppeling te gebruiken. De auto begint dan wel meteen te rijden, als je hierbij plankgas hebt(want je denkt dat het de koppeling is) schiet de auto full speed vooruit.
Dhahadonderdag 24 maart 2011 @ 16:40
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja kort geleden inderdaad
aardrijkskundig gezien wel
iwannabehighdonderdag 24 maart 2011 @ 16:42
tvp
Red_85donderdag 24 maart 2011 @ 18:47
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Het is ook echt verbazingwekkend dat wanneer je met de auto belgie inrijdt (vroeger naar de camping in zuid-frankrijk :') ) de complete infrastructuur acuut compleet gefucked is!!! :D
Bij Eijsden (onder Maastricht) is het tof. Daar rij je de grens over en gelijk zit je op stelconplaten met versleten rubbers er tussen..

Het blijft niet bij de weg trouwens Kali. Als je op station Maastricht de trein neemt naar Luik, komt er een Belgische trein het station binnenrijden van het caliber 'Dat-soort-treinen-zie-ik-altijd-uitgebrand-na-een-ongeluk-op-het-nieuws'
Luchtkokerdonderdag 24 maart 2011 @ 18:52
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2009 07:30 schreef cappp het volgende:

[..]

Inderdaad, was het afrijden in een automaat?
In een automaat gas aanzien voor koppeling? :?
Lindgren.donderdag 24 maart 2011 @ 21:22
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef Fortitudo het volgende:
vriend van me was binnen een minuut gezakt. hij reed het terrein van cbr af en bij het op de openbare weg oprijden had hij al een ingreep :') :')

zelf ben ik overigens 3x gezakt, dat is nog veel triester, maja
:') :')
Lindgren.donderdag 24 maart 2011 @ 21:22
Gewoon theorie en praktijk in een keer halen, als een echte vent.