overdrijven is ook een vak... Het linker vak op de snelwegen is bijna overal nog goed, dan moet je daar maar gaan rijden. Als je de snelwegen al slecht vindtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is ook echt verbazingwekkend dat wanneer je met de auto belgie inrijdt (vroeger naar de camping in zuid-frankrijk) de complete infrastructuur acuut compleet gefucked is!!!
Ik weet niet of slecht de juiste term is, maar laten we zeggen dat het goed is dat alle snelwegen er verlicht zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak... Het linker vak op de snelwegen is bijna overal nog goed, dan moet je daar maar gaan rijden. Als je de snelwegen al slecht vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
En jequote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Tot 1980 was het wereldrecord in handen van mevrouw Ireland uit het plaatsje Auburn in Californie. Zij zakte in de allereerste seconde voor haar rijexamen door op listige wijze het gaspedaal voor de koppeling aan te zien en dwars door de muur van het examencentrum te rijden.
Dit leek niet voor verbetering vatbaar tot in 1981, toen een monteur die Thomson heette wist de zakken voor de examinator zelfs maar in de auto had plaatsgenomen.
Zodra hij bij het examencentrum was gearriveerd, toeterde hij om de examinator naar buiten te laten komen.
Deze stapte met grote passen op Thomsons auto af, zei dat het een verkeersovertreding was om te claxonneren wanneer je stilstaat, deelde de kandidaat mee dat hij gezakt was en liep weer naar binnen.
Een dergelijke genialiteit valt niet aan te leren.
Zoiets is een kwestie van aangeboren talent.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:13 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in 1x geslaagd, maar ik ben dan ook vet pro in autorijden
Goede kick...quote:
Ik wou al zeggen; ik ken dit verhaal alquote:
Je kunt de auto ook gewoon starten als deze in de 1 staat zonder koppeling te gebruiken. De auto begint dan wel meteen te rijden, als je hierbij plankgas hebt(want je denkt dat het de koppeling is) schiet de auto full speed vooruit.quote:Dan mag je mij vertellen hoe je weg kunt rijden zonder de koppeling eerst te hebben ingedrukt.
Bij Eijsden (onder Maastricht) is het tof. Daar rij je de grens over en gelijk zit je op stelconplaten met versleten rubbers er tussen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is ook echt verbazingwekkend dat wanneer je met de auto belgie inrijdt (vroeger naar de camping in zuid-frankrijk) de complete infrastructuur acuut compleet gefucked is!!!
In een automaat gas aanzien voor koppeling?quote:Op maandag 9 maart 2009 07:30 schreef cappp het volgende:
[..]
Inderdaad, was het afrijden in een automaat?
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef Fortitudo het volgende:
vriend van me was binnen een minuut gezakt. hij reed het terrein van cbr af en bij het op de openbare weg oprijden had hij al een ingreep![]()
![]()
zelf ben ik overigens 3x gezakt, dat is nog veel triester, maja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |