Jij denkt dat niet de hele wereld een baan opschuift om om mij heen te rijden bij GROEN LICHT?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
Dan zou ik toch wel mijn rij instructeur schoppen. Beetje instructeur controleert dat natuurlijk al bij de eerste les.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch ook al zakken als je voor het rijden het kenteken van een willekeurige gepakeerde auto niet kunt lezen?
Jaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....quote:Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
tuuuuuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
Dat hoor ik wel eens vaker.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb iemand gesproken die tot voor kort nog instucteur was, hij is gestopt omdat hij het helemaal zat was. Alles is afhankelijk van het quotum van een examinator, maar dan ook echt ALLES. Ik dacht ook eerst dat er nog een redelijk fabel gehalte in zat maar zelfs die schijn bedriegd. Het CBR is alleen en ze kunnen alles maken. In werkelijkheid mag maar 30%. Zit een examinator daar ook maar 5% boven wordt hij op het matje geroepen, bij een 2de keer wordt zelfs zijn/ haar examen vergunning ingenomen.
Die man had gewoon groot gelijk. Niets ergerlijker dan van die randdebielen die denken dat een kruispunt alleen door anderen moet worden vrijgehouden bij files. Wat mij betreft zette ze daar permanent een agent op om te bekeurenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ben ooit gezakt omdat ik met de file meereed een kruispunt op.
De examinator vond dat ik had moeten wachten, om de kruising vrij te houden. Dat heel Amsterdam e.o. daar op dat moment al filereed, deed er niets aan af en dat staan blijven had betekend dat we er nog 2 uur gestaan hadden... Dat ook niet.
Kortom: het is allemaal afhankelijk van het quotum.
Dat je dit zelf gelooft zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Sjibble het volgende:
Wel iets van 5 keer gezakt, dus het moest er van komen natuurlijk, aangezien er maar 30% mag slagen en de instructeur zn quotum te laag lag..
je ziet een lesauto voor je die afrijdt. slingert alle kanten op, snelheid die schommelt..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef starla het volgende:
[..]
Dat je dit zelf gelooft zegIk zou zeggen bel zapruder
Dat kun je ook echt van de buitenkant zienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Sjibble het volgende:
je ziet een lesauto voor je die afrijdt.
Ze was vast niet de enige die die dag afreed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Ze reed als een bezopene en dan te horen krijgen dat ze is geslaagd.
Als er dan daadwerkelijk een regelmaat in zit met mensen die 's ochtends meer slagen als 's middags, kan je iets aantonen. Nu roept iedereen maar wat, en kan je niets aantonen. Mocht je dit lijstje aanhouden kan je:quote:-Wanneer moet je afrijden?
- Hoe laat moet je afrijden?
- Hoeveelste keer afrijden?
- Waar afrijden?
- Wie was je examinator?
- Hoeveel ingrepen had je?
- Geslaagd/Gezakt?
- In jouw ogen terecht of onterecht gezakt (voor de gezakte mensen)?
't leven is zo simpel..quote:- Slagingspercentage per vestiging van CBR zien
- Slagingspercentage bij een bepaalde examinator zien (Allemaal rond de 30%?)
- Zien hoeveel mensen zich onterecht behandeld voelen (en waarschijnlijk ondermaats gepresteerd hebben).
Ik ben gewoon in 1x geslaagd, maar ik ben dan ook vet pro in autorijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef Hondenfluitje het volgende:
Quotum van 30%? Waar slaat dat nou weer op?
'Ja, je hebt hardstikke goed gereden, maar je bent gezakt omdat ik anders word ontslagen'![]()
Mijn rij-instructrice zegt dat bij haar het slaginspercentage 87% is (dus 87% in 1x slagen), geloof er niet zoveel van...
in de spits kan je blijven wachten om over te raken anders... ik ben op mijn rijexamen ook midden op een kruispunt gaan staan omdat er toch maar auto's van rechts bleven komen, en heb dit ook aan de examinator gezegd "in principe moet ik wachten, maar anders staan we hier morgen nog" en ben in 1x geslaagd. Blijkbaar deelde hij dezelfde mening van mijquote:Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat staat los van het quotum. Als al die schapen geen verkeersinzicht hebben en daarom het kruispunt vast zetten, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen. Juist daarmee vererger je de files.
Ja maar Belgische kruispunten zijn ook echt een bitch. Ik moest er een keer over een en dat leek nog het meeste op een parkeerterrein waar men op random plaatsen verkeerslichten had gezet en iemand met een epileptische aanval de strepen had laten trekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
in de spits kan je blijven wachten om over te raken anders... ik ben op mijn rijexamen ook midden op een kruispunt gaan staan omdat er toch maar auto's van rechts bleven komen, en heb dit ook aan de examinator gezegd "in principe moet ik wachten, maar anders staan we hier morgen nog" en ben in 1x geslaagd. Blijkbaar deelde hij dezelfde mening van mij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef error32 het volgende:
[..]
Ja maar Belgische kruispunten zijn ook echt een bitch. Ik moest er een keer over een en dat leek nog het meeste op een parkeerterrein waar men op random plaatsen verkeerslichten had gezet en iemand met een epileptische aanval de strepen had laten trekken.
Het is ook echt verbazingwekkend dat wanneer je met de auto belgie inrijdt (vroeger naar de camping in zuid-frankrijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:20 schreef error32 het volgende:
[..]
Ja maar Belgische kruispunten zijn ook echt een bitch. Ik moest er een keer over een en dat leek nog het meeste op een parkeerterrein waar men op random plaatsen verkeerslichten had gezet en iemand met een epileptische aanval de strepen had laten trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |