Als dat het geval is, dan euh... eet ik mijn schoen opquote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet hij niet. Timmer gaat gewoon mee naar het WK.
gewaagdquote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als dat het geval is, dan euh... eet ik mijn schoen op
Mwah, als Timmer volgend jaar nog speelt is hij aan het afbouwen bij Zwolle ofzo. Bij Feyenoord zal hij iig zeker niet meer op doel staan. En terecht.quote:
Inderdaad zeg. De opmerkelijke keuzes van Marco bij Oranje zouden hierbij niets zijn. Ik bedoel zo'n ouwe hark die ook nog zo bedroevend is oproepen, zou Bert zich volstrekt belachelijk maken, als hij dat al niet gedaan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat zou krankzinnig zijn. Zeker tegen die tijd. Het is nu al een ongelofelijk matige keeper (zeker voor dat podium).
Ook dat waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. De opmerkelijke keuzes van Marco bij Oranje zouden hierbij niets zijn. Ik bedoel zo'n ouwe hark die ook nog zo bedroevend is oproepen, zou Bert zich volstrekt belachelijk maken, als hij dat al niet gedaan heeft.
Maar goed tegen die tijd speelt Steek in het buitenland en staat Vermeer bij Ajax vast onder de lat. Dan is hij gewoon de logische 2e doelman.
moet hij eerst een fatsoenlijke club voor volgend jaar hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet hij niet. Timmer gaat gewoon mee naar het WK.
Ja, ik heb een speciaal leven.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duurt jouw weekend altijd 3 dagen ofzo?
Als Steek blijft dan wordt hetquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. De opmerkelijke keuzes van Marco bij Oranje zouden hierbij niets zijn. Ik bedoel zo'n ouwe hark die ook nog zo bedroevend is oproepen, zou Bert zich volstrekt belachelijk maken, als hij dat al niet gedaan heeft.
Maar goed tegen die tijd speelt Steek in het buitenland en staat Vermeer bij Ajax vast onder de lat. Dan is hij gewoon de logische 2e doelman.
Ik denk dat Timmer heel blij mag zijn als hij volgend seizoen nog 1e doelman mag zijn bij een eredivisieclub.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet hij eerst een fatsoenlijke club voor volgend jaar hebben
Living on the edgequote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Als dat het geval is, dan euh... eet ik mijn schoen op
mm eerste kwartier gaat over gras, tweede kwartier over het wel en wee bij Twente, Daarna Ajax, en dan over Feyenoord (vd Herik). Niet echt boeiend.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:34 schreef Rots het volgende:
Hij gaat naar Zwolle ofzo toch, stond al vast? Is het trouwens de moeite waard om het terug te kijken?
Je hebt echt niet naar het veld gekeken woensdag, of wel?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef rubbereend het volgende:
Er klopt iets niet, Munsterman zegt "We waren bang dat het afgelast zou worden" Dus hij wist blijkbaar dondersgoed dat er aardig wat regen werd verwacht..... ja dan weet je ook wel dat die mat er niet op tijd in komt
ik heb het weleens beroerder zien liggen, gewoon vlak maken en dan is er wel op te voetballen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je hebt echt niet naar het veld gekeken woensdag, of wel?
Sjekquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef tong80 het volgende:
Wie begreep het verhaal van van den herik wel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |